بازار خرید و فروش عسل در تهران

بازار خرید عسل در تهران بسیار داغ و پررونق است چون این محصول به دلیل خواص بالا و طعم منحصر به فردش از محبوبیت زیادی در بازارهای داخلی و خارجی برخوردار می باشد. این عسل کاملا طبیعی و خالص است که به دلیل اصالت بالا مورد پسند عامه قرار گرفته است و مشتریان نیز با یک بار خرید از آن جزو مشتریان دائم ما شده اند. لذا دیگر خریداران می توانند با اطمینان از کیفیت ها محصول را تهیه کنند و از قیمت های باصرفه نیز بهره مند شوند.

عسل طبیعی به عسلی گفته می ‌شود که زنبورها برای تولید آن از شهد گل‌ ها و گیاهان مختلف تغذیه می‌ کنند. اما در تولید عسل تغذیه ‌ای، برای تولید عسل طبیعی در خوزستان زنبوردار برای تولید عسل در مقدار بیشتر، محلولی از آب و شکر را در داخل و یا کنار کندو می ‌گذارد.

عسل چهل گیاه در بازار طبیعی دارای خواص بسیاری برای بدن است. عسل یک ماده بسیار مغذی، حاوی انواع ویتامین ‌ها و مواد معدنی و مقدار زیادی اسید آمینه و قند هاست که این خود موجب تغذیه سالم شما می‌ شود.

بازار خرید و فروش عسل در تهران

هر آنچه باید در هنگام خرید عسل بدانید

هر آنچه باید در هنگام خرید عسل بدانید یک عسل خوب و طبیعی رنگی یکنواخت دارد و هر مقدار از آن دارای چسبندگی، رنگ، طعم و وزن یکسان دارد. مقدار ویسکوزیته، میزان شیرینی، میزان ارزش غذایی، طعم و عطر عسل طبیعی در طول زمان تغییر نمی کند. این عسل فاسد نمی شود, ولی گرما یا سرمای زیاد روی عسل خوب تاثیر منفی می گذارد. برخی از عسل های مرغوب پس از سرد شدن رنگ خود را از دست می دهند و این نمی تواند نشانه ایاز فاسد شدن باشد.

عسل طبیعی رطوبت زیادی ندارد و میزان رطوبت کم موجود در آن نسبتاً طبیعی است و بسته به تغذیه زنبور شیرینی و طعم خاصی نیز دارد. البته به دلیل تفاوت در تغذیه زنبورها و آب و هوای بیولوژیکی آنها، طعم های متفاوتی بین انواع عسل چشیده می شود و بسته به تغذیه زنبور رنگ های مختلفی دارد اما همانطور که گفتیم رنگ آن یکنواخت است.

با گذشت زمان، عسل طبیعی تغییر رنگ نمی دهد و خوشبو بودن یکی دیگر از نشانه های آن است. البته همانطور که قبلا گفتیم نمونه های مختلف به دلیل تفاوت در تغذیه زنبور عسل و آب و هوای بیولوژیکی دارای بوهای متفاوتی هستند. در نمونه های که زنبور از گل‌های معطری مانند رزماری، زعفران و اقاقیا تغذیه نموده، بوی معطری دارد. هرکسی که با رایحه گیاهان معطر آشنا باشد به راحتی می تواند انواع گیاهان مورد استفاده زنبورها را از رایحه عسل تشخیص دهد.

عسل طبیعی بعد از خورده شدن باعث سوزش در گلو و ضعف در معده می شود و در صورت قرار گرفتن در سرما سفت می شود و نمونه های خام که حرارت ندیده باشد خواص ماندگارتری دارد, چون حرارت باعث کاهش خواصش می شود. لذا در صورتی که عسل حرارت ندبده باشد ممکن است دچار شکرک شود.

پخش عمده عسل ارگانیک در معتبرترین فروشگاه ها

پخش عمده عسل ارگانیک در معتبرترین فروشگاه ها پخش عمده عسل ارگانیک در معتبرترین فروشگاه, به صورت بدون واسطه و در اقصی نقاط کشور انجام می شود که این محصول نیز در گونه های مختلف و بسته بندی های متنوعی عرضه می شود و خریدار از حق انتخاب بالایی برخوردار می باشد. انواع عسل چهل گیاه کرمانشاه و مدل های مختلفی از عسل های گیاهی به فروش می رسد و به علاوه وارد بازارهای خارجی نیز می شود که در صادرات آن باید هزینه باربری و گمرکی پرداخت شود و مجوزات لازمه نیز اخذ شود.