بازار صادرات عسل گون

عسل گون یک عسل باکیفیت است که به واسطه شرکت های بازرگانی به طور انبوه به کشورهای دیگر صادر می شود. این عسل با خلوص فراوان از ممتازترین نوع عسل های صادراتی است که در عرصه بین المللی با استقبال فراوانی مواجه گردیده و توانسته با رقیبان خود در یک ردیف از حیث کیفیتی قرار بگیرد. عسل گون یک عسل طبیعی پرخاصیت است که در داخل و خارج از کشور فروش خوبی دارد.

بازار صادرات عسل گون

خواص عسل طبیعی برای کلیه

خواص عسل طبیعی برای کلیه داشتن کلیه های تمیز و سالم به ما کمک می کند تا کیفیت زندگی بهتری داشته باشیم. به لطف کلیه ها، تمامی مواد زائد و سموم از بدن ما دفع می شود. این کلیه ها هستند که خون ما را تصفیه می کنند و ما را سالم نگه می دارند. کلیه ها خون را فیلتر می کنند عنار خارجی را از بین می برند و نمک اضافی را کاهش می دهند. آنها همچنین هورمون ها را آزاد می کنند و فشارخون را کنترل می کنند.بنابراین لازم است کلیه های سالمی داشته باشیم.

تغییر در مقدار ادرار و تکرر ادرار در شب. انقباض و گرفتگی عضلات به خصوص در شب تورم در پاها و مچ پا. خارش مداوم و خشکی پوست از علائم نارسایی کلیه ها هستند. مصرف عسل ارگانیک که برای میز صبحانه ضروری است و همچنین غذا، فواید مهمی برای سلامتی انسان دارد. عسل طبیعی که یکی از این گونه‌های ارگانیک عسل است، در سال‌های اخیر با جنبه‌ی تغذیه‌ای در بین سایر انواع مواد مغذی محبوبیت پیدا کرده است.

مصرف صحیح عسل برای سلامت کلیه ها نیز مفید است. اگر می‌خواهید همه احتمالات بیماری کلیوی را دور نگه دارید بطور منظم عسل مصرف کنید. عسل به طور مداوم در ادبیات پزشکی به دلیل خواص ضد میکروبی وسیع الطیف آن گزارش شده است و آن را به یک عامل بالقوه بسیار جذاب برای پیشگیری و درمان عفونت ها تبدیل کرده است. و خواص سیستم ایمنی و ضد التهابی آن بارها و بارها گزارش شده است . بر اساس این منطق، در نظر گرفته شد که عسل می تواند به ویژه برای افراد مبتلا به نارسایی کلیوی، حتی در همودیالیز یا بیماری صفاقی، در پیشگیری و درمان عفونت های محل های خروجی کاتترهای ضروری مفید باشد.

۵ خاصیت دارویی عسل که باید بدانید

۵ خاصیت دارویی عسل که باید بدانید عسل اغلب به عنوان یک جایگزین سالم برای شکر ذکر می شود. سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که فواید زیادی برای سلامتی انسان ها دارد. با این حال، در حالی که برخی استدلال می کنند که عسل می تواند یک راه خوشمزه و مغذی برای ارضای هوس های شکر و شیرینی باشد، برخی دیگر فکر می کنند که عسل صرفاً یک دسر غنی از قند و البته طبیعی است.

مطالعات حیوانی و انسانی نشان داده است که جایگزینی قند معمولی با عسل می تواند به کاهش فشار خون و همچنین سطح کلسترول و تری گلیسیرید خون کمک کند. عسل ارگانیک سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان است. به همین دلیل فوایدی مانند تقویت سیستم ایمنی و ماهیچه ها، تسریع گردش خون دارد. برای معده و کبد مفید است.

عسل همچنین ذخیره انرژی خوبی است. از آنجایی که میزان فروکتوز زیاد است، با تامین انرژی بدن، باعث کاهش خستگی جسمی می شود. این ماده مغذی است که با مقدار بالای آنتی اکسیدان هایش پیری را به تاخیر می اندازد. با کنترل رادیکال های آزاد از فرد در برابر اثرات پیری محافظت می کند.

همانطور که قبلا ذکر شد، عسل ارگانیک دارای خواص ضد عفونی کننده است. بنابراین برای پوست های مشکل دار با آکنه و جوش توصیه می شود. برای داشتن پوستی صاف غذای موثری است. بیماری دیگری که در آن خاصیت ضد عفونی کنندگی آن برجسته است، التهاب لوزه است. معروف است که عسل برای چنین التهاباتی نیز مفید است.

آشنایی با انواع عسل باکیفیت

آشنایی با انواع عسل باکیفیت تعداد زیادی عسل وجود دارد که ممکن است نام آنها را نمی دانید و نمی توانیم مزایای بی شمار آنها را بشماریم. به اندازه ی گیاهان مفید، گونه های عسل وجود دارد. ویژگی‌های عسل این است که حاوی انواع گرده است. رایحه آن از رایحه ملایم گرفته تا برخی گونه ها با رایحه بسیار قوی است که رنگ زرد و سایه های زیادی دارد و بسته به نوع گل هایی که در محل کندوها غالب است با رنگ مایل به قرمز تا قهوه ای نیز مواجه می شویم.

عسل اقاقیا با رایحه لطیف و طعم دلپذیر مشخص می شود. عسل تازه دارای رنگ شفاف روشن است. بسیار آهسته متبلور می شود و رنگ سفید شیری به خود می گیرد. عسل را می توان برای مدت طولانی در شربت نگهداری کرد. از بین تمام عسل ها، مایع ترین عسل است. به عنوان مقوی عمومی و همچنین برای بی خوابی، بیماری های گوارشی، صفراوی و کلیوی مفید است.

عسل شاه بلوط رنگ عسل شاه بلوط نسبت به سایر عسل ها تیره تر و قهوه ای تر است و طعم آن به همان اندازه تلخ است. این عسل زمانی تولید می شود که درختان شاه بلوط برای مدت کوتاهی شکوفا شوند. در مناطقی با جنگل های انبوه درخت شاه بلوط در کاستامونو و آرتوین تولید می شود و عسل آن مناطق معمولاً خوشمزه ترین است. فواید اصلی آن تسهیل هضم، آنتی اکسیدان بودن، اشتها آور بودن و محافظت در برابر سرطان است.

عسل کاج این عسل که توسط زنبورهای عسل از رزین کاج های کشت شده در نواحی مدیترانه و دریای اژه تولید می شود فواید زیادی دارد. رزین هایی که از ژوئیه تا اکتبر توسط حشره ای به نام بصره ترشح می شود برای تولید عسل بسیار مهم است. از جمله مزایا؛ از جمله شناخته شده ترین خواص آن است که برای سرفه مفید است، برای ریزش مو مفید است و برای کم خونی مفید است.

عسل اسطوخودوس نوعی عسل است که توسط زنبور عسل از شهد گل و گرده گیاه اسطوخودوس تولید می شود. این نوع عسل که با بوی منحصر به فرد خود جلب توجه می کند، دوره برداشت عسل اسطوخودوس که عسل با ارزشی است خرداد ماه است. این عسل خوشمزه است و باتوجه به نوع گیاهش، بسیار مقوی و مفید است.

مرکز پخش عسل گون

مرکز پخش عسل گون پخش برترین عسل گون از سوی مرکز معتبر پخش کننده به تمام نقاط کشور انجام می شود. این عسل ارزان از جمله خالص ترین و بهترین عسلی است که در نقاط بهداشتی با پوشش غنی گیاهان گون تولید می شود. این عسل صاف شده و خالی از افزودنی می باشد. پخش عسل مطابق با نیازهای هر محدوده انجام می شود. قیمت مناسب و مرغوبیت و کیفیت بالای این محصول، عوامل مهمی در جذب مشتریان بوده اند.