بازار فروش عسل گون ارگانیک در تهران

عسل گون ارگانیک، از عسل های طبیعی و خوش‌طعم بوده و همانطور که از نامش مشخص است، از گیاه گون بدست می آید که این گیاه دارای خواص درمانی و دارویی فوق‌العاده زیادی می باشد؛ از این رو به جرات می توان گفت که بازار فروش عسل گون ارگانیک، در بازار تهران و سایر شهر ها بسیار پر رونق بوده و مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.

بازار فروش عسل گون ارگانیک در تهران

همه چیز درباره صادرات عسل

همه چیز درباره صادرات عسل کشور ما ایران، یکی از صادرکنندگان بزرگ و مهم عسل در جهان می باشد و سالیانه مقدار زیادی از گونه‌های مختلف آن را وارد کشورهای خارجی می کند. ایران به دلیل داشتن مراتع سرسبز و مناطق کوهستانی و گیاهان مختلف، برای پرورش زنبور عسل، گزینه مناسبی می باشد. عسل ماندگاری طولانی دارد و جز کامل ترین مواد غذایی در جهان شناخته شده است؛ همین موضوع سبب شده تا برای صادرات گزینه خوبی باشد.

عسل طبیعی به عسلی گفته می ‌شود که زنبورها برای تولید آن از شهد گل‌ ها و گیاهان مختلف تغذیه می‌ کنند. اما در تولید عسل تغذیه ‌ای، برای تولید عسل در روسیه زنبوردار برای تولید عسل در مقدار بیشتر، محلولی از آب و شکر را در داخل و یا کنار کندو می ‌گذارد.

عسل رایحه خوانسار طبیعی دارای خواص بسیاری برای بدن است. عسل یک ماده بسیار مغذی، حاوی انواع ویتامین ‌ها و مواد معدنی و مقدار زیادی اسید آمینه و قند هاست که این خود موجب تغذیه سالم شما می‌ شود.

صادرات عسل به کشورهای عربی مانند قطر، اردن، بحرین و سایر کشورهای همسایه انجام می‌شود که امروزه کشورهای اروپایی و آلمانی نیز در زمره واردکنندگان عسل از ایران می باشد. برای صادرات عسل ابتدا باید بهترین و مرغوبترین عسل انتخاب شود و سپس در بسته‌بندی‌های مناسب، طبق قوانین استاندارد قرار بگیرد.

بسته بندی یکی از عوامل مهم در صادرات هر محصولی به حساب می‌آید؛ به همین دلیل باید از بسته بندی شیک و مورد پسند مشتری استفاده کرد، سپس باید با کشورهای وارد کننده که خریدار عسل ایران می‌باشند، مذاکره کرده و پس از رسیدن به توافقات لازم، قیمت گذاری صحیح و درست روی عسل انجام شود که در نتیجه، با گرفتن مجوز از وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو، اقدام به صادرات این محصول کرد.

راهنمای انتخاب بهترین عسل گون

راهنمای انتخاب بهترین عسل گون عسل گون خام، یکی از بهترین و با کیفیت ترین عسل های موجود در کشور است که کیفیت این محصول باعث شده در اولویت انتخاب بسیاری از افراد قرار بگیرد. در اینجا می خواهیم به راهنمای انتخاب این محصول بپردازیم تا بتوانید با توجه به آن، خرید خود را آگاهانه تر انجام داده و محصول اصل و مرغوب دریافت کنید.

کیفیت بهترین عسل گون از روی غلظت محصول به راحتی قابل مشاهده است. غلظت آن به گونه‌ای است که نه سفت است و نه شل؛ یعنی اگر یک قاشق از آن بردارید نه به سرعت شره می شود و نه آنقدر سفت که به قاشق چسبیده و از آن جدا نمی گردد. در واقع عسل با کیفیت غلظتی میان این دو دارد.

همچنین کاملاً شیرین و خوشمزه است و شیرینی آن به هیچ عنوان گلو را نمی‌ زند و آزار دهنده نیست. رنگ این عسل از زرد طلایی تا قهوه ای تیره است که بدون ناخالصی و کاملاً شفاف بوده و فاقد هر نوع ذرات معلق مثل چوب و برگ می باشد.

این عسل به خوبی بوی گیاه گون را داده و بوی آنها هم مطبوع و فاقد هر نوع بوی فاسد شدگی و ترش شدگی می باشد. یک مورد مهم دیگر که نشان دهنده کیفیت بسیار بالای محصول است، بسته بندی آن می باشد. بسته بندی که مورد تایید سازمان وزارت بهداشت قرار بگیرد، در واقع یک محصول قابل اطمینان است؛ زیرا به گونه‌ای است که با ترکیبات عسل واکنش نشان داده و باعث حفظ خواص آن می گردد. همچنین از نفوذ و ورود هرگونه میکروب و آلودگی به داخل محصول جلوگیری کرده و تاثیری روی طعم و مزه عسل نخواهد داشت.

مرکز خرید عسل گون ارگانیک در شیراز

مرکز خرید عسل گون ارگانیک در شیراز با توجه به اینکه زندگی بسیاری از افراد به سمت تغذیه سالم سوق یافته، خرید یک محصول ارگانیک و طبیعی اهمیت بسیار زیادی داشته و بسیاری از افراد به هر قیمتی که شده این محصولات را تهیه می‌ کنند تا بتوانند به سالم زیستی خود ادامه دهند.

مرکز خرید عسل گون ارگانیک در شیراز، محصولات خود را به صورت حضوری و اینترنتی عرضه می‌کند. این مراکز برای سهولت در امر خرید و رفاه حال مشتریان اقدام به راه اندازی این سایت کرده است و انواع عسل گدوک، اصفهان و شیراز را با قیمت مناسب و ارزان و کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.