بزرگترین کارخانه تولید عسل سبلان در ایران

کارخانه عسل سبلان از جمله بزرگ ترین کارخانجات تولید کننده عسل طبیعی در ایران است که توانسته است بهترین و ارگانیک ترین نوع از عسل ها را به بازار معرفی نماید. این کارخانه برای معرفی بهتر محصول خود از بسته بندی های شیک و کاملا بهداشتی بهره گرفته است. این بسته بندی ها عسل را از تمام عوامل مخرب محیطی دور نگه می دارد و این نکته جزو مهم‌ ترین عامل های بالا بودن کیفیت عسل سبلان است.

عسل طبیعی به عسلی گفته می ‌شود که زنبورها برای تولید آن از شهد گل‌ ها و گیاهان مختلف تغذیه می‌ کنند. اما در تولید عسل تغذیه ‌ای، برای تولید عسل در روسیه زنبوردار برای تولید عسل در مقدار بیشتر، محلولی از آب و شکر را در داخل و یا کنار کندو می ‌گذارد.

عسل رایحه خوانسار طبیعی دارای خواص بسیاری برای بدن است. عسل یک ماده بسیار مغذی، حاوی انواع ویتامین ‌ها و مواد معدنی و مقدار زیادی اسید آمینه و قند هاست که این خود موجب تغذیه سالم شما می‌ شود.

بزرگترین کارخانه تولید عسل سبلان در ایران

بررسی جایگاه ایران در صادرات عسل سبلان

بررسی جایگاه ایران در صادرات عسل سبلان امروزه صنایع غذایی ایران که به تولید انواع عسل های طبیعی فعالیت دارند در پروسه تولید ارگانیک ترین عسل ها همواره با هم به رقابت می پردازند. بهترین کارخانجات تولید کننده عسل ایرانی سعی می‌کند محل تولید این محصول غذایی را در مراتع و طبیعت احداث کنند تا عسل به صورت ارگانیک تری تولید شود. یکی از محصولات ارگانیک و شناخته شده ایرانی که توانسته است در بازار جهانی نیز جایگاه ویژه‌ ای را به خود اختصاص دهد عسل سبلان است.

همان طور که از نام این عسل پیدا است، کندو های زنبور عسل برای تولید این محصول در مراتع سبلان در نظر گرفته شده اند. زنبور های عسل با شهد گیری از گیاهان و گل های طبیعی موجود در مراتع، عسل های چهل گیاه و اصیلی را تهیه می‌کنند که این عسل از نظر کیفیت با عسل های صنعتی کاملاً متفاوت است و طرفداران بسیار زیادی دارد و برای حفظ سلامت بدن مفید است.

به همین دلیل است که جایگاه ایران در صادرات عسل سبلان روزبه‌روز ارتقا پیدا می‌کند چراکه عسل سبلان دارای چنین کیفیتی است که هر روزه مشتریان بیشتری در خارج از ایران با این محصول آشنا می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود تعداد متقاضیان آن در خارج از کشور به طور روزانه افزایش پیدا کند و ایران جایگاه ویژه ای را در بازار صادرات عسل در جهان به خود اختصاص دهد.

توزیع عسل سبلان درجه یک به تمام نقاط کشور

توزیع عسل سبلان درجه یک به تمام نقاط کشور عسل سبلان لاویچ از جمله عسل های فوق العاده طبیعی و ارگانیک است که در پروسه تولید آن به هیچ عنوان از مواد افزودنی و شیمیایی استفاده نشده است. این عسل تنها به واسطه عملکرد مستقیم زنبور های عسل تولید شده و بر روی بدن آثار مثبتی بر جای می‌گذارد و به عنوان یک تغذیه سالم مصرف می شود.

تمامی این ویژگی ها موجب شده است تا توزیع عسل سبلان درجه یک به تمام نقاط کشور در حجم انبوه و به طور یک میزان صورت گیرد تا تمام مصرف کنندگان ایرانی بتوانند به عسل سبلان درجه یک با یک قیمت ثابت به راحتی دسترسی پیدا کنند. البته هزینه های وابسته به مراحل ترخیص کالا بر روی قیمت گذاری این محصول لحاظ شده است.