تخفیف 15 درصدی عسل خوانسار عمده در سال 1400

خرید و فروش عسل خوانسار عمده در سال 1400 با نوسانات زیادی همراه بوده است که عوامل متعددی بر این روند تاثیر گذاشته اند. برخی از تولیدکنندگان برای افزایش میزان فروش خود، تخفیفات مختلفی را مدنظر قرار می گیرند. اگر به دنبال خرید این محصول با تخفیف 15 درصدی و حاشیه سود مناسب هستید، ما قصد داریم تامین کنندگان فعال را معرفی کنیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.تخفیف 15 درصدی عسل خوانسار عمده در سال 1400

تاثیر قیمت ارز بر قیمت عسل خوانسار

تاثیر قیمت ارز بر قیمت عسل خوانسار نوسان قیمت ها همواره یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر حجم فروش و عرضه عسل خوانسار در بازار داخلی و خارجی بوده است. در حوزه صادراتی نیز تغییر نرخ ارز به ویژه دلار می تواند محاسبات فروشندگان و صادرکنندگان را دچار تغییر کند.

همانطور که می دانید طی ماه های اخیر نرخ ارز با نرخ صعودی در حال افزایش است. ادامه این روند بدون شک سبب کاهش میزان تقاضا برای خرید عسل طبیعی خالص می شود. چرا که هزینه های صادرات و ارسال این محصولات به کشور های مختلف افزایش یافته و شاید این روند برای خریداران با حاشیه سود مناسبی همراه نباشد.

از سوی دیگر در برخی از کشور ها نوسانات نرخ ارز می تواند سبب کاهش صادرات و واردات در حوزه های مختلف شود. اگر نرخ ارز با تغییرات مداوم کاهش یا افزایش یابد، تجار و صادرکنندگان، صادرات خود را متوقف می کنند. چرا که در کوتاه مدت با عدم ثبات نرخ ارز دچار ضرر و زیان های متعددی خواهند شد.

عسل خوانسار بهترین انتخاب برای صادرات

عسل خوانسار بهترین انتخاب برای صادرات منطقه خوانسار واقع در استان اصفهان یکی از بزرگترین مراکز تولیدی انواع عسل طبیعی در کشور به شمار می آید. تنوع گیاهی و وجود آب و هوای نسبتا خنک، سبب شده تا شاهد رونق صنعت زنبورداری در این منطقه باشیم. عدم استفاده از شیوه های صنعتی و مواد غذایی غیر ارگانیک در فرآیند پرورش زنبور های عسل، اهمیت زیادی در کیفیت عسل برداشت شده از کندو های این منطقه داشته است.

شاهد بارها بر روی بسته بندی انواع عسل، کلمه خوانسار را دیده اید. پوشش گیاهی متنوع سبب شده تا در این منطقه انواع عسل با طعم های مختلف تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه شود. عسل گون، آویشن، تک گل، چهل گیاه و عسل مرکبات از نمونه های مرغوب تولید شده در خوانسار جهت صادرات به شمار می آیند.

این محصولات عمدتا به صورت موم دار یا بدون موم عرضه می شوند که قیمت هر کدام متفاوت است. حجم بسته بندی و انتخاب ظروف مناسب مانند بطری های شیشه ای اهمیت زیادی در ترغیب مشتریان خارجی برای افزایش میزان سفارشات خود در طولانی مدت دارند.

مرجع پخش مرغوب ترین عسل خوانسار عمده

مرجع پخش مرغوب ترین عسل خوانسار عمده توزیع و پخش عسل چهل گیاه خوانسار با روش های مختلفی انجام می گیرد. مصرف کنندگان نهایی برای خرید عسل به صورت کیلویی و بسته بندی می توانند به فروشگاه های محلی معتبر مراجعه کنند. در برخی از استان های کشور عرضه عسل خوانسار به صورت محدود انجام می گیرد. علت این امر فعال بودن صنعت زنبورداری در این مناطق است که سبب شده میزان توزیع عسل از استان های دیگر کاهش یابد.

به طور کلی حجم قابل توجه ای از عسل خوانسار در کلان شهر هایی مانند اصفهان و تهران به فروش می رسند. البته از میزان صادرات و افزایش تقاضا برای فروش این محصولات در بازار کشور های عربی و اروپایی نیز نباید غافل شد. در این میان علاوه بر تامین عسل درجه یک و مرغوب، انتخاب شیوه های سفارش و خرید نیز اهمیت به سزایی در تضمین کیفیت و کاهش قیمت ها دارند.

شرکت های پخش به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در حوزه توزیع و فروش عسل خوانسار عمده فعالیت دارند. خرید مستقیم از این مراکز به معنی تضمین کیفیت این محصولات نیست. چرا که برخی فروشندگان عسل های درجه دو و سه را با قیمت ارقام طبیعی و ارگانیک به فروش می رسانند.

نمایندگان این مرکز با سابقه طولانی در حوزه توزیع، پخش و صادرات انواع عسل طبیعی شیراز و خوانسار، برای تامین ارقام مرغوب با قیمت تولیدی، آماده همکاری با خریداران عمده و شرکت های صادراتی هستند.