تخفیف 30 درصدی عسل موم دار فامیلا

عسل موم دار فامیلا با طعم بی نظیر و رنگ دلنشین و اشتها آور و در بسته بندی های شیک و متنوع جهت فروش عرضه می شود. این محصول بسیار مقوی و انرژی زا است و یک میان وعده ی عالی و مفید به حساب می آید. فروشنده ی این نوع عسل درجه یک و فوق العاده خوش طعم تخفیف ۳۰ درصدی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

تخفیف 30 درصدی عسل موم دار فامیلا

میزان سهم ایران از صادرات عسل موم دار

میزان سهم ایران از صادرات عسل موم دار در این محتوا به شرح میزان سهم ایران از صادرات عسل موم دار برای شما می پردازیم. صادرات این محصول مانند سایر کالا ها نیازمند یک سری قوانین و مقررات می باشد. عسل موم دار یک ماده ی غذایی پر طرفدار و محبوب در تمام کشور های جهان می باشد. کشور ایران دارای رتبه ی بسیار خوبی در میان برترین تولید کنندگان عسل در جهان می باشد.

بر اساس آمار های به دست آمده میزان تولید عسل های موم دار در ایران حدود 90 هزار تن می باشد. در این صورت همین میزان تولید نیز ظرفیت های زیادی را برای صادرات عسل موم دار ایجاد می کند. سهم ایران از صادرات عسل موم دار بسیار زیاد می باشد و جهت فروش به کشور های مختلف همچون امارات، پاکستان و عراق صادر می شود‌.

عسل به دلیل خاصیت فراوان آن و همچنین درمان کننده ی انواع بیماری ها همچون کمر درد، کم خونی، تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان آرتروز، درمان انواع زخم ها و سوختگی ها، تقویت پوست و مو و درمان گلو درد بسیار محبوب و پر طرفدار در تمام کشور ها می باشد و صادرات آن برای ایران بسیار بهره مند و درآمد زا است.

راهنمای خرید باکیفیت ترین نوع عسل موم دار

راهنمای خرید باکیفیت ترین نوع عسل موم دار در این مقاله قصد داریم به راهنمایی خرید باکیفیت ترین نوع عسل موم دار برای شما بپردازیم. یک عسل باکیفیت باید دارای میزان خلوص بالایی باشد و ترکیبات اضافی همچون شربت ملاس یا ذرت در آن وجود نداشته باشد. به همین دلیل باید حتما قبل از خرید بر چسب اطلاعات روی این محصول را با دقت بررسی کنید.

برای تشخیص این محصول باید حتما به رنگ آن توجه کنید. رنگ عسل موم دار از سفید تا زرد و یا حتی قهوه ای متفاوت می باشد. عطر موم شبیه عسل است و بسیار خوشایند و مطلوب می باشد. موم عسل باید فاقد هر گونه ناخالصی همچون گرد و خاک، پارافین، لاشه زنبور ها و یا هر ماده ی اضافی دیگر باشد.

این محصول باید به دور از نور مستقیم خورشید و آلودگی ها قرار گیرد و در دمای اتاق نگهداری شود. نگهداری عسل در دمای کمتر از ۲۰ درجه سانتی گراد باعث می شود که این محصول دچار کرم زدگی نشود.

به دلیل این که زنبور ها موم کمتری نسبت به عسل تولید می کنند بعضی از افراد برای سود بیشتر موم را با پارافین مخلوط کرده و موم مصنوعی تولید می کنند و به جای موم طبیعی می فروشند. حتما در زمان خرید به این نکته توجه کنید تا عسل موم دار شما عاری از پارافین باشد.

مرکز توزیع عسل موم دار فامیلا با کمترین قیمت

مرکز توزیع عسل موم دار فامیلا با کمترین قیمت مرکز توزیع عسل موم دار فامیلا این محصول را با کمترین قیمت و با طعم عالی و منحصر بفرد جهت فروش عرضه می کند. عسل موم دار دارای ارزش غذایی بسیار زیادی است و تمام مواد معدنی همچون سدیم، سلنیوم، فسفر، روی، منگنز، مس، منیزیم را دارا می باشد.

فروشنده ی عسل طبیعی کوهستان اهواز این ماده ی غذایی را با ظاهر و بافت نرم و ملایم و کاملا سالم عرضه می کند و هر چند وقت یکبار تخفیف های بسیار شگفت انگیزی را به مشتریان خود می دهد.

برای خرید آنلاین این عسل فیروزکوه می توانید به فروشگاه اینترنتی آن مراجعه کنید و از تخفیف های خوب و فوق العاده ی این کالا بهره مند شوید. خرید آنلاین این عسل های صادراتی در زمان بسیار کوتاهی قابل انجام می باشد و نیازی به مراجعه ی حضوری نیست.