توزیع عسل کوهستان سارال به تمام نقاط کشور

حجم بالایی از عسل ایران، در نواحی کوهستانی تولید می شود ، و زنبورداران زیادی در ارتفاعات ایران به این حرفه اشتغال دارند. در واقع، دامنه کوهستان ها به دلیل شرایط مطلوبی که دارند، بهترین مناطق برای پرورش زنبور عسل هستند. در وبسایت ما، عسل کوهستان سارال، با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه ، در تمام نقاط کشور توزیع می شود.

توزیع عسل کوهستان سارال به تمام نقاط کشور

آشنایی با مشکلات صادرات عسل در ایران

آشنایی با مشکلات صادرات عسل در ایران

عسل یک خوراکی مغذی و محبوب در تمام نقاط جهان است. سالانه حجم بالایی از عسل ایران به کشورهای خارجی صادر می شود. صادرات عسل ،نیاز به رعایت کردن یکسری مقررات دارد. برای صادرات ،تجار گرامی باید چند نکته اساسی را مد نظر قرار دهند؛ اول این که عسل مرغوب را از پرورش دهندگان زنبور، به طور مستقیم خریداری نمایند و همچنین باید از قوانین صادرات و استانداردهای لازم برای ورود عسل، در کشور مبدأ آگاهی کامل داشته باشند.

ایران یکی از کشورهای تولیدکننده عسل مرغوب و با کیفیت است، اما به سبب وجود برخی موانع ، نتوانسته جایگاه مناسب و مطلوبی در صادرات این محصول ارزشمند داشته باشد.

و اما مشکلات صادرات عسل در ایران چیست؟

اولین مشکل اساسی در زمینه صادرات عسل، عدم توجه مسئولان کشور، به صنعت زنبورداری است. با توجه به آنکه عسل تولید شده در ایران ، کیفیت بی نظیری دارد، با حمایت از تولید کنندگان داخلی، می‌توان در صادرات این محصول پیشرفت چشمگیری داشت.

دومین مشکل، قاچاق عسل و همین طور ملکه زنبوراست، که این مسئله برای صنعت زنبورداری کشور به یک معضل جدی تبدیل شده است. مسئولان باید نسبت به معضل واردات ملکه زنبورعسل توجه ویژه ای نشان دهند، زیرا واردات غیرقانونی این ملکه ها، می‌تواند باعث شیوع بیماری‌های ناشناخته در بین زنبورهای ایران شود و صنعت زنبور داری ایران را به چالش بکشد.

یکی دیگر از مشکلات صادرات عسل ایرانی،‌ بسته‌بندی ضعیف و غیر اصولی این محصول می باشد. عسل تولید داخل، اغلب به‌ شکل فله‌ای به خارج فرستاده می شود و با برندهای کشورهایی مثل ترکیه به کشورهای آمریکایی و اروپایی صادر می شود.

قیمت استثنایی عسل کوهستان سارال در بازار

قیمت استثنایی عسل کوهستان سارال در بازار زنبورداری و تولید عسل مرغوب در مناطق کوهستانی رونق زیادی دارد و امروزه شاهد فعالیت مجموعه های تخصصی پرورش زنبور عسل در مناطق کوهستانی هستیم، چون زنبورها می توانند در کوهپایه ها، بهترین شرایط را برای تولید با کیفیت ترین محصول داشته باشند . عسل سارال از جمله عسل های تولید شده در کوهستان است، بخاطر همین بسیار سالم و ارگانیک است. ار آنجا که امروزه شاهد تقاضای خرید بالا برای عسل ارگانیک در بازار مصرف هستیم، لذا عسل کوهستان سارال با قیمتی استثنایی در وبسایت ما به فروش می رسد. این عسل ها همچنین در بازار خارجی نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است.

عسل طبیعی گون و عسل ناب سبلان نیز ، از جمله محصولات ارائه شده در فروشگاه آنلاین ما می باشد. عسل گون، از عسل‌های طبیعی و مرغوب در ایران است، که خواص دارویی بسیاری دارد. عسل سبلان از آنجا که در مناطق کوهستانی کشور تولید می شود ، کیفیت بسیار بالایی دارد.