تولید کننده عسل چهل گیاه موم دار طبیعی

پخش مستقیم عسل موم دار طبیعی با قیمت های بسیار متنوع صورت می گیرد و بنا به کیفیت عسل و نوع عسل تاثیری زیادی در قیمت عسل دارد ؛ اما به طور کلی قیمت عسل طبیعی به صورت عمده بسیار پایین تر از عسل به صورت جزئی و یا خرده فروشی است . مجموعه ما یکی از تولید کنندگان عسل طبیعی موم دار در سراسر ایران است؛ که با تولید انواع عسل درجه یک بهترین و با کیفیت عسل طبیعی را تولید می کند و به صورت عمده به فروش می رساند، برای اینکه بتواند دست دلالان و واسطه گران را کوتاه کند. نمایندگی پخش و توزیع عسل را خود مجموعه بر عهده دارد، تا بتواند با قیمت بسیار مناسب به فروش برساند، شما خریداران محترم می توانید به طور مستقیم وارد سایت مجموعه شده و عسل طبیعی موم دار را باقیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

تولید کننده عسل چهل گیاه موم دار طبیعی

منظور از عسل طبیعی چهل گیاه چیست؟

منظور از عسل طبیعی چهل گیاه چیست؟ از هزاران سال پیش از عسل طبیعی برای درمان انواع بیماری های و زخم و سوختگی استفاده می کردند و در طب سنتی عسل جایگاه ویژه ای دارد به دلیل داشتن مواد معدنی، ویتامین ها، قند های طبیعی، کلسیم، آهن، منیزیم، حاوی آنتی اکسیدان و … به عنوان یک ماده ی مغذی و مفید شناخته می شود. ارسطو و ابو علی سینا و بسیاری از دانشمندان و پزشکان به خواص عسل پی برده بودند و برای درمان و ضعف بدن از عسل طبیعی استفاده می کردند امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و آزمایش های زیادی که روی این مایع حیاتی انجام داده اند.

به خواص داروی عسل طبیعی پی برده و برای درمان از عسل طبیعی استفاده می کنند، عسل طبیعی بهترین دارو برای درمان آسم است و باید مقداری عسل را در دهان قرار بدهد تا به آرامی آب شده و به دلیل داشتن منگنز و منیزیم و اسید های آمینو باعث پاک سازی ریه می شود. هم چنین عسل بهترین تقویت کننده بدن به حساب می آید و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و عسل طبیعی با اینک شیرین است وقند بسیاری دارد بهترین دارو برای دیابت محسوب می شود و عسل بهترین آنتی بیوتیک برای درمان سرماخوردگی و سرفه های شاید است .

باعث تقویت معده بوده و رفلکس معده را بر طرف می کند، عسل بهترین پماد برای درمان زخم است و باکتری ها را از بین می برد و بهترین دارو برای سوختگی است هم چنین بهترین ماده برای درمان عفونت ها، پیشگیری از سرطان، تقویت بینایی چشم و…. می باشد. از همه مهمتر اینکه از پیری زود راس جلو گیری می کند و بهترین مرطوب کننده و آب رسان پوست محسوب می شود و در انواع کرم های پوستی و ماسک های صورت از عسل طبیعی استفاده می کند و بهترین لایه بردار طبیعی است خلاصه اینکه عسل طبیعی کاربرد زیاد و خواص درمانی زیادی دارد.

عسل طبیعی چه رنگی است؟

عسل به وسیله زنبور تولید می شود زنبور ها بنا به اینکه در کدام منطقه هستند و با چه گیاهانی در ارتباط اند عسل را تولید می کند زنبور ها داری دو معده بوده و در یکی شهد و در معده دیگر گر‌ده گل ها را جمع آوری و هضم می کند. طی فرآیندی این دو مواد را با آنزیم های مخصوص در معده خود به عسل تبدیل کرده و درون موم زنبور ریخته وبه وسیله بال های خود با باد زدن آن را سفت می کند و به این صورت عسل طبیعی را تولید می کند که انواع مختلفی دارد.

مثل: عسل آویشن، عسل کنار، عسل گون، عسل چهل گیاه، عسل مرکبات و… هستند هر یک خاصیت داروی مخصوص به خود را دارند ؛ عسل طبیعی به صورت غلیظ و یا رقیق است که بستگی به مقدار آبی و نوع گیاهی که زنبور از آن شهد را گرفته است، دارد. رنگ عسل طبیعی از رنگ روشن تا زرد تیره یا سیاه است رنگ نسبت به منطقه اصلی گیاه، تاریخ تولید و شرایط نگهداری فرق می کند ؛ اما شفافیت یا روشنی به مقدار ذرات معلق گرده گیاه بستگی دارد، عسل هایی با رنگ زرد روشن، قرمز کم رنگ، رنگ شاه بلوطی و… در بازار یافت می شوند.

عسل طبیعی گلو را کمی می سوزاند که به دلیل نوع گیاه و یا گرده های گل است، عطر بعضی از گیاهان را در هنگام خوردن احساس می کنید.امروزه به دلیل خواص عسل ایرانی و طبیعی افراد سود جو با درست کردن عسل تغلبی و پخش این نوع عسل ها باعث شده اند، که قیمت عسل دست خوش یک سری افراد سودجو شود و باعث شده اند. که مردم در خرید عسل دچار ترید و ترس از اینکه عسل طبیعی یا تغلبی را تهیه کرده اند؛ بنابراین بهترین کار این است که برای تهیه عسل طبیعی کوهی از افراد مطمئن و زنبور داران عسل را تهیه نمایند .

میزان ماندگاری انواع عسل طبیعی موم دار

میزان ماندگاری انواع عسل طبیعی موم دار رنگ و طعم ملاک اندازه گیری عسل خالص نیست. بسته به اینکه عسل از یک یا چند گل تهیه شده باشد، انواع تک گل و چندین گل وجود دارد. گل های عسلی رنگ ها و طعم های مختلفی دارند و رنگ های آنها از سفید، کهربایی و حتی قهوه ای و سیاه متغیر است. عسل روشن دارای طعم ملایم و عسل تیره طعم تندتری دارد و کیفیت و اصالت عسل را نمی توان از نظر رنگ و طعم توصیف کرد. عسل زنبور عسل حاوی موم مصنوعی نیست.

این موم نیز به شکل صنعتی «مصنوعی» تولید می‌شود و از کندو عبور می‌کند تا زنبورها انرژی زیادی برای تهیه موم صرف نکنند. در بیشتر عسل های تقلبی که زنبورها نمی بینند از موم مصنوعی استفاده می شود. با موم مصنوعی، پارافین و ترکیبات مشابه تهیه می شود و در ظرف های شیشه ای قرار می گیرد و روی آن عسل می ریزند. عسل مصنوعی در بازار نه تنها موم، بلکه عسل نیز به صورت مصنوعی تولید می شود. شکر، آب، مقداری آب لیمو و اسانس های شیمیایی را که شبیه طعم عسل هستند، مخلوط کرده و حرارت دهید. با مقدار شربت شکر، عسل به غلظت مناسب می رسد. با افزودن فروکتوز شکرک زدن عسل را به تاخیر می اندازند و با افزودن شربت ذرت تشخیص عسل از عسل واقعی را دشوار می کنند. موم را نجوید گاهی برای تقویت دستگاه گوارش و لثه جویدن شمع توصیه می شود.

اما باید بدانید که داروها و سمومی که برای بیماری های زنبور عسل استفاده می شود می توانند در لایه های موم جمع شده و با جویدن وارد بدن شوند. عسل طبیعی حاوی قند کمتری است بیشتر عسل های موجود در بازار یا مغذی هستند، به این معنی که زنبور عسل از شربت و شکری که در نزدیکی کندو قرار می گیرد. علاوه بر شهد گل و گیاه تولید می کند، یا هیچ گونه زنبور تقلبی یا زنبوری را ندیده است. این عسل ها قند زیادی دارند و برای افراد دیابتی و چاق فوق العاده مضر هستند. با این حال، عسل طبیعی برای افراد دیابتی با توجه به محتوای قند موجود در محصول منع مصرف ندارد.

آیا عسل طبیعی شکرک می زند؟

عسل به دلیل داشتن قند های فراوان مثل گلوکز و فروکتوز که ۷۵ درصد و قند های دیگر و آب تمایل به رس بستن و یا شکرک زدن دارد که به دلیل فراوانی گلوکز در عسل است و هر مقدار گلوکز عسل زیاد باشد سریع تر شکرک می زند عسل یونجه به دلیل گلوکز بالا زودتر شکرک می زند . همین طور عسل مرکبات به دلیل رطوبت بالا بیشتر شکرک میزند ولی عسلی که درمناطق جنوبی تهیه می شوند کمتر شکرک می‌زند، یکی از مهم ترین عامل شکرک زدن عسل طبیعی دمای محیط است هرچه هوا گرمتر باشد عسل رقیق تر بوده ودر سرما شکرک می زند.

یکی دیگر از عوامل شکرک عسل وجود ناخالص در عسل است مثل گرده گلها و موم عسل باعث می شود، که دور ناخالصی شروع به بستن و شکرک زدن کند، البته یکی از راه های تشخیص عسل طبیعی شکرک زدن آن است و نشانه ای خوبی برای شناخت عسل طبیعی که حرارت ندیده است. برای مطالعه جامع خواص عسل کوهی وحشی در بازکردن عروق کرونر قلب می توانید این لینک را بررسی و مطالعه کنید. یکی دیگر از ویژگی های مهم عسل وحشی درمان بیماری های گوارشی است. اگر سال ها زخم معده دارید و از قرص ها و داروهای شیمیایی رنج می برید به مدت 1 ماه عسل کوهی وحشی را با موم زنبور عسل مصرف کنید. دومین خاصیت عسل کوهی وحشی درمان کامل زخم معده و زخم روده است.

به جای استفاده از شربت های معده و قرص های شیمیایی که اثرات جبران ناپذیری بر بدن انسان خواهد داشت، به مدت 1 ماه هر روز 2 قاشق غذاخوری عسل کوهی وحشی مصرف کنید تا نتیجه را ببینید. سومین خاصیت عسل کوهی وحشی درمان عفونت های زنانه با استفاده خارجی یا تزریق وریدی است. بهترین راه درمان عفونت واژن استفاده از عسل کوهی وحشی است، بسیاری از خانم ها با این روش بهبودی کامل پیدا کرده اند. چهارمین ویژگی مهم عسل وحشی درمان کم خونی است. برای افراد مبتلا به کم خونی، مصرف ۲-۱ قاشق غذاخوری عسل وحشی در روز یکی از بهترین راه های درمان کم خونی با عسل طبیعی است.

بررسی ارزش غذایی عسل طبیعی چهل گیاه

بررسی ارزش غذایی عسل طبیعی چهل گیاه در حالی که برخی از افراد می توانند قند بیش از حد بدون ضرر مصرف کنند، برخی دیگر باید تا حد امکان از مصرف آن اجتناب کنند. با این حال، طبق انجمن قلب آمریکا (AHA)، حداکثر مقدار قند اضافه شده در روز به شرح زیر است. مردان: مردان می توانند روزانه 150 کالری (37 گرم شکر = 9 قاشق چایخوری) یا (50 گرم عسل = 7 قاشق چایخوری) شکر اضافه شده مصرف کنند. زنان: زنان می توانند روزانه 100 کالری (20 گرم شکر = 6 قاشق چایخوری) یا (33 گرم عسل = 5 قاشق چایخوری) شکر اضافه شده مصرف کنند. کودکان: کودکان 2 تا 18 ساله نیز می توانند روزانه 100 کالری (20 گرم شکر = 6 قاشق چایخوری) یا (33 گرم عسل = 5 قاشق چای خوری) شکر اضافه شده مصرف کنند.

البته، این مقادیر به این معنی است که شما عسل را با تمام قندهای اضافه شده جایگزین می کنید. این بدان معناست که شما از هیچ محصولی که از شکر یا سایر قندها استفاده می کند استفاده نمی کنید. در غیر این صورت مصرف عسل به همان میزان کاهش می یابد. به عنوان مثال، اگر یک مرد بالغ روزانه 50 کالری از قندهای دیگر بخورد، تنها به 100 کالری بیشتر از طریق عسل نیاز دارد. برای افراد عادی که تحرک کمتری دارند، مصرف بیش از حد عسل باعث چاقی و مشکلات دیگر می شود، اما برای ورزشکاران مصرف عسل سیاه می تواند استثنا باشد و این افراد می توانند بیشتر مصرف کنند. زیرا از قندهای ساده مانند عسل صادراتی تشکیل شده است. به عنوان گلوکز و فروکتوز، می توان آن را به سرعت به عنوان سوخت ماهیچه ها مصرف کرد.

محدودیت مصرف عسل برای دیابتی ها همانطور که مصرف عسل برای بیماران دیابتی ذکر شد. وقتی از قندهای طبیعی و افزودنی استفاده می کنیم، سطح قند خون افزایش می یابد. با افزایش سطح قند خون، پیامی برای ترشح هورمون انسولین به پانکراس ارسال می شود. انسولین همچنین باعث می شود سلول های ماهیچه ای و کبد گلوکز را به عنوان گلیکوژن ذخیره کنند و زمانی که بدن به انرژی نیاز دارد، آن را به عنوان سوخت مصرف می کند. اما در افراد دیابتی این چرخه به نوعی مختل می شود. به این ترتیب، انسولین توسط پانکراس ترشح نمی شود (یا کمتر ترشح می شود) که به آن دیابت نوع 1 می گویند. یا اگر چه ترشح می شود، بدن در برابر آن مقاومت می کند و گلوکز که دیابت نوع 2 نامیده می شود، توسط سلول ها جذب نمی شود.

عوامل تعیین کننده قیمت عسل طبیعی

عسل وحشی یکی از معجزات منحصر به فرد طبیعت برای درمان بیماری های بدن انسان و بهبود سلامت بدن است. در کشور ما بازار تجارت عسل درجه 1 در برخی استان ها رونق بیشتری دارد. زیرا عسل وحشی در این مناطق بیشتر دیده می شود. مناطقی با پوشش گیاهی حاصلخیز مکان مناسبی برای زنبورها برای ساخت کندو هستند. زنبورهای وحشی کندوهای خود را در پربارترین مکان ها برپا می کنند. از این رو بازار تولید عسل طبیعی اصل رشد خوبی داشته و مشتریان داخلی و خارجی بسیاری نیز دارد.

فروش مستقیم عسل موم دار طبیعی چهل گیاه

فروش مستقیم عسل موم دار طبیعی چهل گیاه مجموعه ای ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع عسل طبیعی موم دار است که به دلیل داشتن زنبورداران بسیار در سراسر کشور و توانسته بهترین و با کیفیت ترین قیمت عسل عمده را تولید و به بازار جهانی راه پیدا کند. چون خود مجموعه نمایندگی فروشنده عسل را بر عهده دارد با قیمت بسیار عادلانه و مناسب به فروش می رساند؛ شما خریداران محترم می توانید بدون واسطه و به طور مستقیم به سایت و یا فروشگاههای اینترنتی ما مراجعه کنید. برای خرید عمده عسل زیر قیمت بازار اقدام کنید، مجموعه ما به طور شبانه روزی فعال است .