خرید اینترنتی عسل صادراتی آریبال با کیفیت عالی

عسل صادراتی آریبال که به عنوان یکی از بهترین فراورده های عسلی شناخته می شود، یک محصول کاملاً طبیعی و تهیه شده از شهد گیاه گون می باشدکه معمولا در مناطق کوهستانی و طبیعی سبلان کشت می گردد.

خرید اینترنتی عسل صادراتی آریبال با کیفیت عالی

مشخصات ظاهری عسل با کیفیت

مشخصات ظاهری عسل با کیفیت عسل(Honey) یک فرآورده طبیعی شیرین، انرژی زا و نشاط آور است که از شهد و رسوبات شیرین گل ها توسط زنبورهای عسل ایجاد می شود و بسته به موقعیت جغرافیایی، شرایط فصلی و اقلیمی، نوع فرآوری و نگهداری دارای رنگ، بو، طعم و کیفیت متفاوت می باشد.

این مخلوط پیچیده حاوی ترکیبات فعال زیستی، یک ماده غذایی کاربردی به شمار می رود که به عنوان شیرین کننده و طعم دهنده در کلوچه های عسل، محصولات لبنی و آب میوه بکار می رود.

اما تشخیص نوع با کیفیت این با ارزش ترین ماده غذایی تبدیل به یکی از دغدغه های خریداران عادی و عمده آن شده است؛ لذا در زیر سعی شده است به برخی از معیارهای تشخیص عسل با کیفیت و مرغوب اشاره گردد تا موقع خرید بتوانند به شما کمک نمایند:

1.عسل طبیعی، عطر و طعم گل‌ها را دارد

2.هم می تواند غلیظ باشد و هم روان، چرا که غلظت عسل کاملا به نوع گیاه و منطقه جغرافیایی وابسته است

3. به سختی در آب سرد حل می شود

4.حاوی موم و مقداری گرده است، برخلاف اذهان عمومی که فکر می نمایند عسل با کیفیت کاملا شفاف، فاقد هرگونه گرده گل و موم است

5. اگر چند قطره سرکه به آن اضافه گردد، کف نمی کند

6. در برابر حرارت و شعله نمی سوزد

7.با سر و ته نمودن شیشه حاوی عسل، حباب کمتری در آن دیده می شود، چرا که رطوبت کمتری دارد؛ در واقع مقدار آب و رطوبت موجود در عسل باید کمتر از 19 درصد باشد؛ البته به گفته برخی از افراد رطوبت تا 14 درصد یا کمتر نیز مناسب است(بررسی دقیق تر این امر با استفاده از ابزاری به نام رفراکتومتر امکان پذیر است) 8. رنگ عسل معیار مناسبی برای انتخاب عسل با کیفیت نیست چرا که بر حسب منطقه برداشت اون می تواند تیره یا روشن باشد پس تیره تر بودن عسل به معنای کیفیت بالای آن نیست؛ خصوصا این که برخی از شرکت ها و فروشندگان برای تیره تر شدن عسل آن را حرارت می دهند و یا رنگ خوراکی به آن اضافه می کنند

9. نسبت قندهای طبیعی موجود در عسل که عبارتند از گلوکز و فروکتوز باید حداقل0.9 باشند

در نهایت باید خاطر نشان ساخت که شناسایی دقیق عسل طبیعی از مصنوعی توسط مزه کردن ناممکن می باشد و این امرتنها از عهده‌ی آزمایشگاه برمی آید.

فروش مستقیم عسل صادراتی آریبال با تخفیف ویژه

فروش مستقیم عسل صادراتی آریبال با تخفیف ویژه عسل صادراتی آریبال در انواع فروشگاه های زنجیره ای بزرگ بفروش می رسد اما جهت خرید مستقیم و بدون واسطه این محصول با تخفیف ویژه و به قیمت عمده می توانید به سایت اصلی آریبال مراجعه نمایید.