خرید اینترنتی عسل صددرصد طبیعی از مراکز تهران

خرید اینترنتی عسل صد در صد طبیعی از مراکز تهران انجام می شود. خرید عسل صددرصد طبیعی به صورت اینترنتی امروزه به خاطر مزایای فراوانی که دارد از جمله ارسال رایگان، تضمین کالا بعد از فروش و گارانتی های چند ماهه با استقبال رو به رو شده است. خریداران این محصول هم مغازه داران و فروشگاه های سراسر کشور می باشند که به صورت عمده ای این محصول را می خرند و یا خانوارها که به صورت تکی و جزئی این محصول را می خرند و مورد استفاده قرار می دهند.

خرید اینترنتی عسل صددرصد طبیعی از مراکز تهران

تفاوت عسل وحشی و عسل گون

تفاوت عسل وحشی و عسل گون تفاوت عسل وحشی و عسل گون اعلا در نوع برداشت زنبور می باشد. به عبارتی زنبورهایی که عسل گون را تولید می کنند فقط از برگ های این درختچه استفاده می کنند. برای تولید این محصول زنبور داران کندوهای عسل را به تپه هایی می برند که دور تا دور آن درختچه های گون روییده است. این زنبورها فقط از این درختچه ها برای تولید عسل استفاده می کنند پس بنابراین اسم عسل تولید شده را عسل گون می گویند.

اما عسل وحشی از زنبورهایی تولید می شود که در تپه ها و کوه ها می گردند و از تمام گل ها و درختچه ها استفاده می کنند. این نوع عسل به خاطر این که تقریبا از هر نوع گیاه وحشی که در دل کوه ها می روید استفاده شده است خاصیت زیادی دارد. زنبورهایی که این نمونه را تولید می کنند متعلق به کندوکاران نیستند و به صورت دسته ای و گروهی در کوه ها و روی درختچه ها و غیره خود کندو درست می کنند و به صورت گروهی در تولید این عسل مشارکت دارند.

عسل های تولید شده واقعا خاصیت فراوانی دارد و امروزه این عسل به صورت اینترنتی هم به فروش می رسد.

چند مشخصه مهم عسل طبیعی کوهستان

چند مشخصه مهم عسل طبیعی کوهستان عسل های طبیعی کوهستان توسط افراد محلی برداشت می شوند. این افراد به صورت چند نفره در دل کوه ها و باغات و غیره می گردند تا کندوهای عسل را پیدا کنند. کندوهای عسل اغلب در روی تپه ها و شکاف کوه ها و همچنین جاهای بلند پیدا می شود. این کندوها توسط این افراد بریده می شود و داخل شیشه ریخته می شود و به مشتری عرضه می شود.

البته این نوع مشتریان قبل از خرید باید محصول را تقاضا کنند تا برای آن ها آماده شود. عسل طبیعی کوهستان به صورت فله ای عرضه می شود. بعضی از شرکت ها هم هستند که این محصول را فرآوری می کنند و به صورت بسته بندی شده به افراد عرضه می کنند. بر روی برچسبی که بر روی این شیشه ها زده شده است اسم کارخانه و یا شرکت و نوع عسل زده شده است.

اما عسل طبیعی کوهستان اغلب به صورت فله ای و با کندو عرضه می شود. مردم این نوع عسل را به صورت عسل وحشی و یا عسل طبیعی کوهستان می شناسند.

فروش عمده عسل صددرصد طبیعی

فروش عمده عسل صددرصد طبیعی فروش عمده عسل صد در صد طبیعی در بازار تهران به فروش می رسد. مشتریان می توانند به صورت اینترنتی و یا حضوری اقدام به خرید این محصول کنند. بعضی از شهرها در کشور ما هستند که به خاطر این که کوهستانی می باشند عسل هم زیاد در آن مکان ها پیدا می شود و در واقع شغل اول مردم این شهر کندو داری است. شهرهایی مانند خوانسار که عسل های تولید شده در این شهر به عسل خوانسار هم معروف هستند از جمله ی این شهرها می باشد.

خرید و فروش عمده ای انواع عسل گشنیز و یا گون و چهل گیاه و غیره از طریق این سایت صورت می گیرد. خریداران می توانند تقاضای خرید خود را در این سایت ثبت نمایند تا در سریع ترین زمان برای شما ارسال شود. خریداران این محصول شرکت های بازرگانی و تجار هم می باشند که از تولید کننده مجوز دارند. این شرکت ها انواع این محصول را به کشورهای دیگر صادر می کنند.