خرید بی واسطه بهترین عسل گون در کوهرنگ

برای خرید بی واسطه بهترین عسل گون کوهرنگ می توانید به یکی از برند های معتبری که این محصول را به فروش می رساند مراجعه کنید و از یکی از که فروشگاه ها و نمایندگی های معتبری که در این زمینه در سطح شهر فعالیت می کنند خرید کنید.

خرید بی واسطه بهترین عسل گون در کوهرنگ

آشنایی با نحوه تولید عسل گون

آشنایی با نحوه تولید عسل گون عسل یکی از مفید ترین و پر منفعت ترین مواد غدایی و خوراکی است که از دیرباز بر سر سفره مردمان ایران بوده است. عمده مصرف عسل به خاطر خواص بی نظیر و سودمند ان است. جالب است بدانید که زنبورهای عسل با سایر زنبورها تفاوت دارند. زنبورها نیش خود را در گرده گل ها می کنند و از شهد ان تغذیه می کنند. در بدن زنبور ها شهد تبدیل به عسل می شود و سپس عسل را داخل کندوهای عسل می ریزند.

عسل های موجود در بازار تنوع زیادی دارند. مثلا رنگ عسل از کاملا روشن تا تیره و مزه ان از کاملا شیرین تا کمی تلخ متفاوت است. علت آن است که اولا عسل از چه منطقه ای برداشت شده است و در ثانی از چه گلی تولید شده است.

عسل انواع مختلفی دارد که یکی از معروف ترین ان ها عسل گون است. برای تولید عسل گون بیشترین شهدی که زنبور استفاده کرده است از گیاه گون بوده است. البته مسلما عسل تولید شده صرفا از یک گونه گیاهی میسر نیست اما وقتی بیشترین تغذیه زنبورها از یک گونه گیاهی باشد عسل به نام ان گیاه نام گذاری می شود.

برای تهیه عسل گون باید در فصل تابستان زنبور داران کندو های خود را به مناطقی به مناطق کوهستانی غربی که گیاه گون رشد خوبی دارند ببرند تا این عسل بی نظیر تولید شود. طعم عسل گون نسبتا تند است و به رنگ زرد طلایی است.

عسل گون خواص و فایده های زیادی دارد که بسیاری از افرادی که در زمینه طب سنتی فعالیت دارند همچون روازاده مصرف ان را توصیه کرده اند. این نوع عسل برای رفع کم خونی بهبود بیخوابی رفع گرفتگی صدا التیام التهاب حلق و ریه تقویت حافظه سلامتی قلب هضم بهتر غذا مفید است وخواص انتی اکسیدانی و ضد سرطانی دارند.

راهنمای خرید با کیفیت ترین عسل گون

راهنمای خرید با کیفیت ترین عسل گون برای این که عسل گون را با بهترین کیفیت تولید شود لازم است بدانید که به هیچ وجه نباید عسل با اب و شکر مخلوط شود، چون در این صورت دیگر عسل خالص و اصل نخواهد بود. حرارت باعث می شود که عسل رنگ بهتری به خود بگیرد و از طرف دیگر رسوب نبندد، اما عسل اصل اصلا نباید حرارت دیده باشد. زیرا حرارت باعث شده باکتری های مفید و انتی اکسیدان های موجود در عسل از بین روند.

نکته مهم در تهیه عسل گون اصل و با کیفیت توجه به رنگ بو و غلظت عسل است. اما همان طور که مشخص است یافتن عسل با کیفیت از روی ظاهر عسل کار بسیار دشواری است. پس بهترین راه برای یافتن کیفیت عسل بررسی ان در یک ازمایشگاه مطمئن و معتبر است تا پارامتر های اثر گذار در کیفیت عسل مثل میزان رطوبت، مقدار انزیم دیاستاز مقدار میزان پرولین میزان فروکتوز به گلوکز را اندازه گیری کنند.

عرضه کنندگان عسل گون در کوهرنگ

عرضه کنندگان عسل گون در کوهرنگ ممکن است برای شما این سوال پیش بباید که چه عسلی را تهیه و خریداری کنید. باید بدانید عسل هایی که از گیاهان مختلف به دست می آیند خواص مختلفی دارند. یکی از بهترین انواع ان عسل طبیعی گون است که خواص ان پیشتر توضیح داده شد. عسل گون کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری تولید می شود. به این سبب که این منطقه پوشش گیاهی خوبی برای گیاه گون دارد و همواره مورد توجه کندوداران این منطقه بوده است.

شرکت تولید و پخش عسل فامیلا یکی از بهترین عرضه کنندگان عسل گون کوهرنگ است. اگر شما هم نیاز به عسل گون دارید می توانید با مراجعه به یکی از فروشگاه های معتبر توزیع و عرضه کننده ان عسل گون را خریداری کنید.