خرید بی واسطه عسل گون زرد در بازار تهران

همان طور که می‌دانید در بازار داخلی انواع عسل از جمله عسل گون زرد وجود دارد که شما می توانید این محصول را با حذف واسطه ها از طریق سایت ها و مراکز اینترنتی خریداری نمایید .ما بهترین قیمت ها را برای محصولات خود در نظر گرفته ایم .جهت خرید عسل گون زرد اصل تبریز می توانید از طریق این سایت اقدام کنید. زیرا ما محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت های بسیار به صرفه در اختیارتان قرار میدهیم.

خرید بی واسطه عسل گون زرد در بازار تهران

چه عواملی بر کیفیت عسل گون گز موثر است؟

چه عواملی بر کیفیت عسل گون گز موثر است؟ عسل گون گز جزء معروفترین عسل های موجود میباشد که تقریباً تمام افراد مصرف عسل برایشان به صورت روزمره است از این محصول استفاده می‌کنند .این نوع عسل خاصیت مصرفی و دارویی دارد و در شهرهای اصفهان و مرکزی نیز تولید می شود .این محصول از هشت نوع تولید شده که در مناطق مختلف ایران نیز به وفور یافت می‌شود .این عسل رنگ روشنی دارد و طعم آن نسبت به سایر محصولات بسیار دلچسب تر نیز است. عسل گون گز جز با کیفیت ترین محصولات است که در واقع در مراتع کوهستانی بیشتر یافت می شود .

ژل رویال طب اسلامی که به آن ژل سلطنتی، شاه انگبین، رویال ژل و ژل زنبور عسل نیز گفته می‌شود، در کنار عسل و گرده گل از مهمترین فرآورده‌های زنبور عسل به شمار می‌رود. که داری خواص بی‌نظیری چه از نظر درمانی و چه از نظر تقویتی و زیبایی است.

ژل رویال در ایران ماده‌ای ژلاتینی، چسبناک و کرم رنگی است که از غدد حلقی زنبوران کارگر جوان ۳ تا ۱۱ روزه که مسئول پرورش لارو‌ها هستند ترشح می‌شود و در شاخون‌هایی که در کندو وجود دارد ذخیره می‌شود.

این نوع محصول به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد در واقع می تواند ضد سرطان باشد، آرامش دهنده اعصاب و ضد افسردگی میباشد .عسل گون یزد دارای خواص بسیار فراوانی است که تحقیقات و آزمایشات نشان داده که برای آرتروز و پوکی استخوان، غلبه سردی در بدن و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها می تواند معجزه آسا باشد .شرایط آب و هوایی موجود نوع زنبورهایی که عسل گون را تولید می کنند می تواند تاثیر بسزایی بر کیفیت عسل داشته باشد.

فاکتورهای مورد اهمیت در خرید عسل درجه یک

فاکتورهای مورد اهمیت در خرید عسل درجه یک عسل از جمله مواد غذایی می باشد که در خرید آن باید دقت فراوان را داشته باشید؛ زیرا امروزه دلالان و فروشندگان زیادی این محصول را با تقلب بسیاری به فروش می رسانند .روش تشخیص عسل و روش های گوناگونی است که به راحتی می‌توانید عسل تقلبی را از اصل تشخیص دهید .از فاکتور های مهم در خرید عسل درجه یک می توان به نسبت فروکتوز به گلوکز اشاره کرد که حداقل باید ۰.۹ باشد که این ثبت معمولاً در آزمایشگاه ها به صورت کاملاً دقیق اثبات می رسد .گلوکز موجود در عسل طبیعی باید حدود ۳۵ درصد و فروکتوز آن حداقل ۳۰ درصد باشد .ساکاروز موجود نباید بیشتر از ۵ درصد در عسل طبیعی موجود باشد .رطوبت موجود در آن نیز حداکثر ۲۰ درصد و تمام این مسائل توسط آزمایشگاه های تشخیص عسل طبیعی به اثبات می رسد .

روشهای غلطی درباره تشخیص عسل وجود دارد .مانند آب، کبریت، رنگ‌عسل ،تخم مرغ، غلظت یا ناخن و غیره که به صورت بوده در بین عوام رایج شده است .تمام این تشخیص ها می توانند غلط باشند اما رنگ طعم و غلظت عسل که به تنوع گیاهی خاک آن منطقه و گیاه منطقه تاثیر بسزایی دارد و علاوه بر آن زنبوران و ملکه که در تولید عسل تاثیر مستقیمی دارند و نیز بر کیفیت آن تاثیر گذار هستند .به شما توصیه میشود محصولاتی مانند عسل گون گز را از تمام فروشگاه های معتبر سراسر کشور یا اقوام به طور مستقیم کندوهای زنبور عسل دارند را تهیه نمایید که از بابت طبیعی بودن محصولی مانند عسل اطمینان خاطر داشته باشید.

فروش مستقیم عسل گون زرد

فروش مستقیم عسل گون زرد امروزه فروش هر محصولی به صورت حضوری و اینترنتی انجام می‌گیرد فروش و خرید محصولات به صورت اینترنتی علاوه بر راحتی در خرید می‌تواند باعث کاهش بسیاری از هزینه‌ها باشد .شما می توانید به راحتی در منزل توسط یک دستگاه ارتباطی با مشاوران و کارشناسان این سایت در ارتباط بوده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید .فروش مستقیم هر محصول باعث کاهش و حذف بسیاری از واسطه‌ ها می شود .در نتیجه محصول را با قیمت واقعی می توانید خریداری نمایید .جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های درج شده با مشاوران ما در تماس باشید.