خرید عسل درجه یک سبلان با بالاترین کیفیت

عسل درجه یک سبلان با کیفیت و اصل را باید از مراکز معتبر و شناخته شده تهیه کرد تا از خواص بی نظیر درمانی و ارزش غذایی فوق العاده نهفته در نمونه با کیفیت این شهد بهره مند شد از آنجایی که عسل سبلان خاص ترین و معروف ترین عسل است در اینجا قصد داریم شما را با خواص و مرکز خرید عسل درجه یک سبلان با بالاترین کیفیت آشنا کنیم.

خرید عسل درجه یک سبلان با بالاترین کیفیت

4 نکته مهم برای خرید عسل سبلان با کیفیت

4 نکته مهم برای خرید عسل سبلان با کیفیت همانطور که می دانید در میان شهد ها و شیره های مختلف عسل از قدیمی ترین و محبوب ترین شهدها در دنیا شناخته شده که از گذشته به عنوان غذایی کامل و مغذی در میان مردم رواج داشته و امروزه با توجه به شناخت بیشتر از ارزش غذایی بالا و خواص درمانی فوق العاده جایگاه ویژه ای در میان مردم دارد.

  • عسل سبلان حاوی مقادیر بالایی از کلسیم، منیزیم، فسفر، آهن، پتاسیم، انواع پروتئین های گیاهی، آمینو اسیدها و.. می باشد. این نمونه از عسل برای درمان زخم بستر و زخم های عفونی، بیماری های روماتیسم، پروستات و بی خوابی بسیار مفید است.
  • عسل سبلان طبیعی، غلیظ و پر رنگ‌ است و رنگی ما بین سبز تا عسلی دارد و کدر است و نور را عبور نمی دهد و در دماهای مختلف حالت منسجم خود را حفظ می کند.
  • اگر مقداری از این شهد را در آب بریزید حل نمی شود و یا زمان بیشتری برای انحلال طول می کشد. شکرک نمیزند و در یخچال دچار یخ زدگی نمی شود و ممکن است طعم غلیظ عسل سبلان دل را بزند لذا اکثرا به صورت محلول در مایعات گرم و دمنوش ها استفاده کنید.
  • دقت کنید که عسل سبلان از دشت هایی که بیشترین میزان گل و گیاه معطر را دارند به دست می آید و مسلما هر گونه تفاوت در میزان ترکیب گرده ها، کیفیت و تازگی گیاهان و آب و هوا، زمان جمع آوری توسط زنبور و فرایند تشکیل از جمله مواردی هستند که ممکن است سبب تفاوت های جزئی عسل حتی در نمونه های اصلی عسل شود.

قیمت باورنکردنی عسل درجه یک سبلان در بازار

قیمت باورنکردنی عسل درجه یک سبلان در بازار تا حدودی با مشخصات و نکات مهم در مورد عسل سبلان آشنا شدیم همانطور که ذکر کردیم این شهد از گرده گل ها و گیاهان مختلفی به دست می آید که مجموع این گرده ها تشکیل شهدی بسیار مقوی با خواص درمانی زیاد است.

رنگ عسل سبلان اصل سبز مانند تا کهربایی است و طعم آن نسبت به سایر عسل ها شیرینی کمتری دارد و از آنجایی که آنزیم های مختلفی در عسل فعال هستند ممکن است تا حدودی طعم تلخ و تندی حس کنید که بهتر است اغلب به صورت شربت میل شود. همه این موارد سبب می شوند که خرید عسل و تشخیص نمونه اصل و با کیفیت این شهد حتی در نمونه های مرغوب برای برخی افراد دشوار باشد چرا که تفاوت گرده های مختلف در نمونه های مختلف این شهد سبب تفاوت های جزئی در رنگ و طعم شهد می شود.

اگر به دنبال خرید بهترین عسل ایرانی هستید مراکز فروشنده بزرگ عسل ما به صورت حضوری و یا از طریق سایت ها و آنلاین مارکت های معتبر و رسمی که در حال عرضه عسل اصل می‌ باشند این امکان را فراهم آورده اند که بتوانید بهترین نمونه این شهد را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید و با مراحل صادرات کالا به عراق نیز آشنا شوید.