خرید عسل سبلان با قیمت مناسب در تهران

با کیفیت ترین عسل در ایران با نام (عسل سبلان) شناخته می شود که این محصول به علت طعم و عطر خوبی که دارد از عسلهای شناخته شده در سطح کشور می باشد ، کمتر کسی را می توان پیدا کرد که این اسم را نشنیده باشد، ﺍﺯ ویژگی ﻫﺎﻯ خاصی ﺑﺮﺧﻮﺭﺩﺍﺭ ﺍﺳﺖ.عسل سبلان از دامنه‌های پر گیاه کوه سبلان جمع آوری شده است. عسل این منطقه بخاطر دارا بودن چندین هزار گیاه طبی بسیار پرخاصیت است. یکی از مهم‌ترین ویژگی های آن پایین بودن ساکاروز یا قند که حدودا ۳ درصد می باشد و برای افراد دیابتی مناسب می باشد.برای خرید عسل سبلان در تهران می توانید در اینجا با قیمت مناسب و با اعتماد کامل انجام دهید.

خرید عسل سبلان با قیمت مناسب در تهران

صفر تا صد مراحل صادرات عسل سبلان

صفر تا صد مراحل صادرات عسل سبلان برای صفر تا صد صادرات یک کالا از جمله عسل به دیگر کشورها قوانین و مقررات زیادی وجود دارد اما قبل از شروع کار باید دانش خود را در زمینه صادرات و تجارت ارتقا دهید. در واقع برای اینکه در امر صادرات موفق باشید و با کم ترین ریسک ممکن کار خود را شروع کنید بایستی ابتدا قوانین و اصول کار را بدانید. شما قبل از اینکه فعالیت خود را در حوزه صادرات عسل شروع نمایید.

خواص عسل عقیق خوانسار برای مردان نیز بسیاری زیاد است. عسل علاوه بر تقویت بدن، باعث تقویت حافظه نیز می ‌شود. اگر روزانه یک قاشق چای خوری عسل به همراه کمی آب ولرم میل نمایید، در جذب کلسیم و تقویت حافظه به شما کمک می ‌کند.

عسل عناب خراسان جنوبی ماده چسبنده و غلیظی است که هر چه مقدار آب آن کمتر باشد، چسبندگی و غلظت آن بیشتر است و با توجه به منطقه ‌ای که زنبور در آن تغذیه کرده و نوع گیاهانی که استفاده می ‌کند، رنگ و غلظت عسل متفاوت است. عسل یک ماده غذایی اسیدی است، اما به خاطر قندی که در آن وجود دارد، این حالت اسیدی احساس نمی‌ شود.

بایستی از ابتدا همه جوانب کار را در نظر بگیرید و آگاهی لازم را در زمینه بازاریابی، استانداردهای لازم جهت صادرات محصول، امور گمرکی و ترخیص کالا و مقررات، اصول و چهارچوب حقوقی قراردادهای بین المللی بازرگانی به دست آورید. عسل را هم می توان با بسته بندی و یا به صورت فله ای صادر کرد. همچنین برای صادرات باید کارت بازرگانی داشته باشید تا بتوانید در این عرصه فعالیت خود را آغاز نمایید. برای صادرات عسل باید مقصد مشخص شود چون هر کشوری قوانین و استانداردهای خاص خودش را دارا می باشد. از جمله مهم ترین مراحل انجام یک صادرات موفق به خصوص در زمینه صادرات عسل، می توان به موارد ذیل اشاره داشت:

  • بازاریابی:

بازاریابی اولین و مهم ترین قدم در انجام صادرات است. بازاریابی یعنی شناخت بازارهای خارجی و راه های نفوذ به آن و همچنین شناسائی کالاهای رقیب و کیفیت و قیمت آنها در بازار و استفاده از روش های تبلیغاتی برای معرفی کالا، نقش مهمی در موفقیت صادرات دارد.

  • صدور پیش فاکتور:

صادر کننده باید پروفرما یا پیش فاکتور را که حاوی مشخصات کالا، قیمت ها و فروشنده آن را برای خریدار ارسال کند.

  • تهیه و بسته بندی کالا:

صادر کننده باید در این مرحله کالا را تهیه و طبق قرارداد بسته بندی نماید:

  1. تعین ارزش گمرک
  2. کسب مجوز صدور کالا
  3. حمل کالا به گمرک
  4. عقد قرارداد حمل و بیمه کالا
  5. دریافت گواهی بازرسی کالا
  6. صدور فاکتور و اخذ گواهی مبدا
  7. ارسال کالا

فروش فوق العاده عسل سبلان در تهران

فروش فوق العاده عسل سبلان در تهران با توجه به بومی بودن صنعت زنبورداری در اردبیل و برند خاص «عسل سبلان» که نه تنها در ایران بلکه در دنیا مشهور است،استان اردبیل یکی از قطب‌های مهم تولید عسل در کشور است، سالانه بطور میانگین بیش از هفت هزار تن عسل در استان اردبیل تولید می‌شود، عسل تولید شده در استان اردبیل به علت کوچ زنبورداران به مناطق و ییلاقات پرگل کشور و نیز تهیه عسل در مراتع غنی کوهستان‌ها به ویژه در دامنه‌های سبلان از مرغوبیت بالایی برخوردار است.ما در اینجا عسل سبلان را به صورت فروش فوق العاده در تهران در دسترس قرار دادیم.