خرید عسل طبیعی با قیمت مناسب در اصفهان

عسل ماده ایی شیرین و چسبناک است که توسط زنبور عسل تولید می شود. به دلیل عدم رشد میکروب در آن این ماده غذایی فاسد نمی شود؛ عسل طبیعی سرشار از خواص فوق العاده دارویی و غذایی ست. تغذیه زنبور بر رنگ عسل اثر دارد. اگر زنبور از گلی مثل اقاقیا تغذیه کند رنگ عسل روشن تر و اگر از آویشن تغذیه کند رنگ عسل تیره تر می شود. عسل شامل مواد قندی، آب، آنزیم ها، اسید و ویتامین ها است.

عسل ماده غذایی عالی شامل آنتی اکسیدان ها است؛ عسل برای بانوان زود جذب است و بر طرف کننده ضعف می باشد همچنین ضد آلژی و باکتری، درمان گلو درد و سرماخوردگی، درمان رفلاکس معده، مسکن درد ها، مرتفع کننده بی خوابی و ضد سرطان نیز هست. به دلیل تفاوت گل ها در رنگ و بو شهد گل هم‌ متفاوت است و این تفاوت در عسل هم دخیل است . نوع عسل ارتباط زیادی با پوشش گیاهی، اقلیم منطقه و نوع زنبور دارد.

انواع عسل بر اساس شهد: تک گل،چند گل است. انواع عسل بر اساس فصل: بهاره و پاییزهمی باشد. انواع عسل بر اساس رنگ: عسل روشن از شهد گل اقاقیا، عسل قرمز از شهد گل آویشن است. انواع عسل موجود در بازار عسل چهل گیاه، عسل کوهستان،عسل سبلان،عسل موم دار و عسل گون می باشد. امروزه خرید عسل طبیعی بسیار مشکل شده است اما ما به شما خرید عسل طبیعی در اصفهان را به صورت صددرصد طبیعی تضمین میکنیم با کیفیت خرید کنید…

خرید عسل طبیعی با قیمت مناسب در اصفهان

چه عواملی در افزایش قیمت عسل تاثیر دارد؟

چه عواملی در افزایش قیمت عسل تاثیر دارد؟ قیمت عسل طبیعی در بازار با توجه به نوع عسل و کیفیت آن متنوع است.با شناخت انواع عسل موجود در بازار می توان به عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت آن رسید. عسل صددرصد طبیعی، عسل تغذیه ایی یا شکری و عسل تقلبی یا همان کارخانه ایی. عسل طبیعی حاصل تلاش زنبور می باشد، میزان قند این عسل کمتر از3 درصد است. عسل تغذیه ایی فقط قند موجود در این نوع بالای 3 درصد است چون زنبور از شکر به عنوان کمکی تغذیه می کند.

عسل کارخانه ایی حاصل دست رنج زنبور نیست، از قند مصنوعی ساخته شده است. این سه نوع عسل قیمت های متفاوتی دارند قیمت عسل تقلبی خیلی کمتر از نمونه طبیعی آن است این باعث افزایش خریداران آن شده است عسل طبیعی هم بر اساس تک گل یا چند گل بودن قیمت متنوعی دارد کمبود و فراوانی هر نوع عسل هم در قیمت آن اثر گذار است.خرید عمده هم باعث کاهش مقداری از قیمت خرید آن می شود.همچنین جنس ظرف بسته بندی باعث تنوع قیمت می شود.

عرضه بی واسطه عسل طبیعی در بازار اصفهان

عرضه بی واسطه عسل طبیعی در بازار اصفهان با عرضه بی واسطه عسل طبیعی کوهستان بغراطی در بازار اصفهان خرید عسل با کیفیت و صدردصد طبیعی را به شما هدیه می دهیم…