خرید عسل کوهستان در تبریز به صورت مستقیم

تبریز به دلیل دارا بودن مناطق کوهستانی بسیار زیادی که دارد به عنوان قطب تولید عسل کوهستانی و نمونه‌ های مختلفی از این ماده غذایی می باشد که آنها را با کیفیت های بسیار عالی تولید و در اختیار مشتریان قرار می‌ دهد، خرید عسل کوهستان تبریز به صورت مستقیم این امکان را به بسیاری از خریداران این محصول می دهد تا بتواند آن را با کمترین نرخ و قیمت سفارش داده و خریداری نمایند.

خرید عسل کوهستان در تبریز به صورت مستقیم

عسل چهل گیاه شامل چه گیاهانی است

عسل چهل گیاه شامل چه گیاهانی است عسل شامل تنوع بسیار زیادی می باشد و هر کدام از آنها از گیاهان مختلف و متفاوت حاصل می شوند که دارای ارزش غذایی بالا بوده و این گیاهان برای تولید عسل بسیار مناسب می باشند.

عسل عمدتاً با نام شهر تولید کننده یا نوع گیاه آن در بازار خرید و فروش می‌ شود و شامل تنوع بسیار زیادی بوده و از معروف ترین و پرفروش این نمونه‌ های این محصول می‌ توان به:

  • عسل هفت گیاه
  • عسل چهل گیاه
  • عسل تبریز
  • عسل خمین
  • عسل آویشن
  • عسل کنار
  • عسل یونجه
  • عسل گون

و گونه‌ های مختلف گیاهی دیگر اشاره نمود.

یکی از خاص ترین و پرفروش ترین نمونه های این محصول، عسل چهل گیاه می باشد که از کیفیت بسیار خوب و خواص درمانی بسیار زیادی برخوردار می‌ باشد با و این ماده غذایی به دو صورت تولید و در اختیار بازار فروش قرار می گیرد.

در روش اول زنبورهای عسل که برای تولید این محصول انتخاب می شوند، شهد گیاهان مختلف را جمع‌ آوری کرده و با ذخیره کردن آنها در کندو، اقدام به تولید عسل چهل گیاه می نمایند.

اما در روش دوم کارخانه‌ های تولید کننده این ماده غذایی، انواع عسل های گوناگون را با هم مخلوط کرده و آنها را تحت عنوان عسل چهل گیاه در بازار فروش عرضه می کنند.

شاید این سوال برای بسیاری از خوانندگان این مقاله پیش آید که عسل چهل گیاه شامل چه گیاهانی می شود؟ در پاسخ به سوال باید گفت که عسل نامبرده از گیاهان مختلفی مانند:

  • کاکوتی
  • اسطوخودوس
  • آویشن
  • اسپرس
  • کاسنی
  • گل بنفش
  • کتیرا
  • یونجه
  • گون
  • گل گاوزبان
  • مریم‌ گلی
  • گل ختمی
  • شبدر

و گیاهان کوهستانی مختلف دیگر حاصل می‌ شود و با توجه به اینکه هر کدام از این گیاهان دارای ارزش غذایی و خواص درمانی بسیار زیادی می باشند سبب گردیده تا عسل چهل گیاه نیز از کیفیت و مرغوبیت خوبی برخوردار گردد.

عسل موم دار طبیعی را چگونه بشناسیم؟

عسل به اشکال مختلفی در بازار عرضه می‌ شود که از نمونه های آن می توان به عسل موم دار، عسل خالص، عسل فرآوری‌ شده، عسل وحشی، عسل کوهی و نمونه‌ های دیگر اشاره نمود.

در بین نمونه‌ های مختلفی که در بازار عرضه می‌ شود عسل موم دار از بازار فروش خوبی برخوردار گردیده است و بسیاری از خریداران از علاقه بسیار زیادی به این نمونه از عسل ها بوده و از خریداران پرطرفدار این محصول به شمار می‌ روند.

حال برای آنکه بتوانید عسل موم دار را بهتر بشناسید بهتر است به ویژگی های مختلف این محصول توجه داشته باشید.

عسل موم دار به نوعی عسل گفته می‌ شود که از کندو جدا نشده و به شکل یک موم کاغذ مانند می باشد که عسل درون آنها قرار گرفته است، موم عسل از خواص بسیار زیادی برخوردار می باشد و علاوه بر آن به دلیل دارا بودن عسل در داخل آن از طعم شیرین و خوبی برخوردار است و این ویژگی سبب شده تا بسیاری از خریداران نسبت به خرید و سفارش آن را راغب گردند.

برای شناخت عسل موم دار لازم است که شناخت بسیار خوبی از عسل داشته باشید.

  1. عسل های مودار که به طور کاملا خالص و طبیعی تولید می‌ شود از طعم شیرین و مناسبی برخوردار می باشند و با توجه به نوع گیاه حاصل شده از آنها دارای طعم همان گیاه نیز خواهند بود.
  2. فاقد دانه های ریز شکرک و غیره بوده و به راحتی می‌ توان آثاری از زنبور و کندو را در آنها مشاهده کرد که نشان دهنده خالص بودن این ماده غذایی می باشد.
  3. عسل نامبرده از قدرت حلالیت بسیار کمی در آب برخوردار می باشد و به راحتی در آب سرد و گرم حل نمی شود.
  4. این نمونه عسل از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می‌ باشد و از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است.
  5. عسل نامبرده در دراز مدت دچار شکرک نمی شود که این عامل نشان‌ دهنده خلوص بالای این محصول و عدم استفاده از شکر یا مواد افزودنی در فرآیند تولید آن می باشد.

انواع عسل چهل گیاه مرغوب در کشور

انواع عسل چهل گیاه مرغوب در کشور همانطور که در بخش قبل اشاره شد عسل چهل گیاه به دو روش حاصل می گردد که هر کدام از آنها دارای خواص و فواید و کیفیت های بسیار خوبی می باشند و از مصارف درمانی بی‌ نظیری برخوردار هستند و در شهرهای مختلف از کشور تولید می گردند که از نمونه های مختلف این ماده غذایی می توان به:

  • عسل چهل گیاه شیراز
  • عسل چهل گیاه یاسوج
  • عسل چهل گیاه تبریز
  • عسل چهل گیاه تهران
  • عسل چهل گیاه قم
  • عسل چهل گیاه اصفهان

و نمونه های متنوع دیگر اشاره کرد.

انواع عسل چهل گیاه مرغوب که در بازار داخلی در سراسر کشور پخش و عرضه می گردند به دلیل اینکه از گیاهان دارویی و درمانی مختلف حاصل شده‌ اند به عنوان منبع غذایی سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی به شمار می‌ روند که به لحاظ دارا بودن آنها برای سلامتی بخش های مختلفی از بدن بسیار مناسب می باشند.

از خواص درمانی عسل چهل گیاه می توان موارد زیر را اشاره کرد.

  1. بسیاری از افراد دچار رفلاکس معده می‌ شوند که این عامل می‌ تواند ترش کردن و احساس ناخوشایندی را برای فرد به همراه داشته باشد، از این رو مصرف عسل می تواند به درمان رفلاکس کمک کرده و با تسهیل در هضم غذا باعث شود تا افراد دچار مشکلات گوارشی نگردند.
  2. عسل از خاصیت ضدعفونی بسیار خوبی برخوردار می‌ باشد و در گذشته از این ماده غذایی برای درمان و التیام انواع زخم های مختلف استفاده می‌ شده است، بنابراین استفاده از عسل برای درمان انواع زخم، عفونت یا التهاباتی که در بدن وجود دارد بسیار مناسب می باشد.
  3. این ماده غذایی از تاثیر بسیار خوبی بر روی مغز و اعصاب برخوردار می باشد و علاوه بر این که باعث تقویت اعصاب می گردد، از ایجاد استرس و اضطراب جلوگیری می کند.
  4. عسل برای قلب و عروق نیز مناسب است، زیرا با دارا بودن پتاسیم و منیزیم می تواند به کاهش کلسترول و فشارخون کمک کرده و در مقابل باعث پاکسازی عروق قلبی شده و از بروز سکته یا بیماری‌ های قلبی جلوگیری می نماید.
  5. این ماده غذایی به دلیل دارا بودن قند طبیعی برای بیماران دیابتی بسیار مناسب می باشد.
  6. برای تقویت استخوان ها و مفاصل بسیار مفید می باشد.
  7. در مجموع می‌ توان گفت که خواص عسل چهل گیاه بسیار زیاد می باشد و هر فردی متناسب با شرایط و نیاز بدن خود می‌ تواند از این ماده غذایی استفاده کند.

تاثیر قیمت ارز بر قیمت عسل کوهستان

بسیاری از معاملات تجاری در داخل کشور با استفاده از ارز و دلار انجام می‌ شود و با توجه به اینکه در چند سال اخیر ایران درگیر تحریم های بسیار زیادی شده است سبب گردیده تا ارز در کشور افزایش پیدا کرده و این عامل توانسته بر بازار تبادلات اقتصادی و خرید و فروش کالاهای مختلف تاثیر منفی گذارد و این عامل سبب شده تا همگام با افزایش ارز، محصولات مختلف نیز افزایش قیمت پیدا کنند.

با توجه به اینکه بسیاری از زنبورداران برای آنکه بتوانند عسل های مختلف را تولید کنند، نیازمند فراهم کردن تجهیزات، دستگاه ها و مواد مختلفی می باشند، که قیمت ارز در آنها نیز تاثیر گذاشته است که این افزایش قیمت به دلیل تغییرات و نوسانات ارز بوده است و این عامل نیز به طور چشمگیری بر روی قیمت‌ عسل موثر می باشد.

با توجه به اینکه بسیاری از محصولات و کالاها یا مواد اولیه مختلف از خارج از کشور وارد می‌ شوند و این تعاملات با استفاده از ارز انجام می‌ شود، افزایش ارز توانسته بر افزایش قیمت آنها تأثیر چشمگیری گذارد به همین علت قیمت عسل نیز تحت تاثیر این عوامل قرار گرفته و سبب شده تا با قیمت بالاتری نسبت به سال‌ های گذشته خرید و فروش گردد.

پس به طور کلی می توان اشاره کرد که تاثیر قیمت ارز بر قیمت عسل کوهستان بسیار زیاد بوده است و سبب افزایش چند برابری عسل نسبت به سال‌ های قبل شده است.

صادرات کلی عسل کوهستان گدوک به کشورهای همسایه

صادرات کلی عسل کوهستان گدوک به کشورهای همسایه عسل کوهستانی شامل انواع مختلف می باشد که از نمونه های آن می توان به عسل کوهستان گدوک، عسل کوهستان شیگوار، عسل کوهستان تبریز، عسل کوهستان خمین و شهرهای مختلف دیگر اشاره نمود.

کیفیتی که در عسل کوهستان گدوک وجود دارد، سبب شده تا این محصول جزو عسل های صادراتی محسوب گردد و به کشورهای مختلف و زیادی از جمله کشورهای همسایه صادر شود.

صادرات کلی عسل کوهستان گدوک به کشورهای همسایه در بالاترین سطح کیفی انجام می گردد، چرا که بسیاری از کشورهای مختلف توان تولید این ماده غذایی را نداشته و از طرفی دارای میزان تقاضای بسیار بالایی از طرف مصرف کنندگان خود می باشند‌، به همین علت این محصول به صورت عمده به کشورهای مختلف صادر شده و به فروش می رسد.

با توجه به اینکه عسل کوهستان دارای خواص و فواید درمانی بسیار زیادی می باشد و از طرفی برای استفاده در وعده صبحانه یا میان وعده یا همراه با نوشیدنی های مختلف بسیار مناسب می باشد، توانسته جایگاه فروش خود در کشورهای مختلف را حفظ کرده و در بسته بندی های مختلف و متفاوت عرضه شود.

صادرات این محصول گام بلندی در جهت تولید بالای آن بوده و این امر به ایجاد روابط بهتر با کشور‌های مختلف تاثیر می گذارد و سبب می شود تا محصول با کیفیت تضمین شده و قابل قبولی به فروش برسد.

در فرایند صادرات عسل نامبرده تمام جوانب کار از جمله هزینه ترخیص کاری، بسته بندی محصول، ارائه نمونه های مرغوب و درجه یک و بسیاری موارد مختلف دیگر لحاظ شده است و این عامل سبب گردیده تا عسل نامبرده با کیفیت بسیار خوب و مناسب به فروش برسد.

توزیع عمده عسل کوهستان شیگوار در تمام نقاط کشور

برند شیگوار به عنوان یکی از برندهای بسیار معروف در زمینه تولید انواع عسل می باشد که نمونه های مختلف و متنوع از این ماده غذایی را تولید کرده و آنها را با کیفیتی بسیار عالی و قابل قبول به فروش می رساند.

توزیع عمده عسل کوهستان شیگوار در تمام نقاط کشور توسط واحد توزیع کننده و فروشنده این محصول انجام می شود و با توجه به خواص و فواید بسیار زیادی که عسل نامبرده برای سلامتی بدن دارا می باشد، توانسته نیاز بسیاری از خریداران را برآورده کرده و به عنوان یک ماده غذایی مفید و مقوی معرفی گردد.

برند شیگوار محصولات خود را با کیفیت بسیار عالی و مناسب تولید می‌ کند و این عامل سبب شده تا همواره در زمره پرفروش‌ترین عسل های تولید شده در کشور معرفی گردد و از کیفیت و قابلیت های درمانی بسیار خوبی برخوردار گردد.

با توجه به شناختی که بسیاری از خریداران و مصرف‌ کنندگان عسل از این برند به دست آورده اند سبب شده تا میزان تقاضا در بازار داخلی در سراسر کشور به میزان قابل توجهی افزایش پیدا نماید و این عامل زمینه فروش بالای آن در شهرهای مختلف کشور را فراهم نموده است.

توزیع این محصول توسط واحد فروش و عرضه کننده آن با بهترین کیفیت انجام می گردد و خریداران می‌ توانند نمونه های مرغوب و درجه یک آن را با کیفیتی بسیار عالی سفارش داده و با قیمت مناسب خریداری نمایند.

مرکز فروش بهترین عسل کوهستان در بازار تبریز

مرکز فروش بهترین عسل کوهستان در بازار تبریز در مرکز فروش عسل، انواع مختلفی از این ماده غذایی مانند عسل موم دار سبلان، عسل کوهستان تبریز، عسل چهل گیاه و نمونه های مختلف دیگر از این ماده غذایی یافت می شود و هر کدام از آنها با توجه به کیفیت و ویژگی های بسیار خوبی که دارند برای مصارف مختلف بسیار مناسب می باشند.

مرکز فروش بهترین عسل کوهستان در بازار تبریز به عنوان نماینده فروش مستقیم و بی واسطه انواع عسل های مختلف در کشور می باشد که بهترین نوع این ماده غذایی را با شرایط بسیار عالی و با کیفیت و قیمت مناسب عرضه کرده و آنها را به فروش می رساند.

در این مرکز فروش، ارائه انواع عسل های نامبرده در بسته بندی های مختلف و متنوع انجام می‌ شود و با توجه به خواص و فواید بسیار زیادی که دارند توانسته اند سهم زیادی در بازار فروش را کسب نمایند.

این سایت برای خرید از این مرکز فروش به صورت آنلاین و اینترنتی می باشد و خریداران در نقاط مختلف کشور می‌ توانند با ارسال سفارش این محصول را خریداری نموده و برای مصارف مختلف استفاده کنند.