خرید عمده عسل ارگانیک کوهستان از تولید کننده

عسل ارگانیک کوهستانی عسلی با کیفیت و طبیعی است؛ که در دامنه کوه و در ارتفاعات یافت می شود. تغذیه زنبورهای عسل در پوشش گیاهی، تعیین کننده تولید عسل خالص است، که خواص دارویی و درمانی بسیاری دارد. برای حفظ سلامتی و تقویت بدن و درمان برخی بیماری ها می توانید از این عسل استفاده کنید.

خرید عمده عسل ارگانیک کوهستان از تولید کننده

توزیع بدون واسطه عسل ارگانیک کوهستان با مناسب ترین قیمت

توزیع بدون واسطه عسل ارگانیک کوهستان با مناسب ترین قیمت کارخانجات عسل تهران و شرکت های صادرکننده عسل طبیعی کرج به دنبال توزیع کننده و مجموعه ای مطمئن هستند که بتواند عسل مورد نیاز خود را در این حجم زیاد و متنوع تامین کند، و برای این منظور راه های مختلفی را دنبال کرده یا امتحان کرده اند، اما یکی از ساده ترین و آسان ترین ها آموزنده ترین راه برای به دست آوردن عسل مورد نیاز خود مراجعه به وب سایت ها و شبکه های مجازی است.

موم عسل از حدود یازدهمین روز تا هنگامی که زنبور‌ها برای جمع‌ آوری شهد به پرواز در می‌ آیند، به وسیله کارگران هنگامی که آنها تغذیه لارو‌ها را متوقف می‌ سازند، تولید می‌ شود. موم زنبور عسل معجزه زنبور عسل است. موم عسل اپیلاسیون یکی از کاربردی ترین کارایی عسل می بود.

موم زنبور عسل تاریخ بسیار غنی دارد و دارای کاربرد ‌های بسیار گسترده ‌تری نسبت به سایر محصولات زنبور عسل است. در گذشته، موم عسل برای شمع بسیار ارزشمند بود، زیرا از نقطه ذوب بالاتری نسبت به بسیاری از موم ‌های دیگر برخوردار بود، بنابراین شمع‌ ها در هوای گرم به صورت قائم باقی می ‌ماندند.

امروزه با بررسی های صورت گرفته در زمینه فروش عسل در کشور حاکی از روند صعودی فروش این محصول است. چرا که فروش عمده عسل از هر نوعی که باشد. با توجه به خواص و کیفیتی که دارد گزینه بسیار مناسبی برای رفع اکثر بیماری ها می باشد. امروزه این نوع عسل که هم به صورت آنلاین و هم غیر حضوری در دسترس است باعث رونق فروش بسیار زیادی شده است.

برداشت عسل کوهستانی از اواخر تابستان شروع می شود، یعنی برای دسترسی به عسل تازه بهتر است آن را در پاییز خریداری کنید. اگرچه عسل ماندگاری طولانی دارد. قیمت عسل در صورت خرید مستقیم بسیار ارزانتر است. این محصول در صورتی که خالص باشد بسیار مغذی بوده و برای رشد مو نیز مناسب است.

راهنمای انتخاب عسل مناسب براساس نیاز مشتری

راهنمای انتخاب عسل مناسب براساس نیاز مشتری عسل به طور کلی به دو دسته چند گل و تک گل تقسیم می شود. به عسلی که زنبورها از آن برای تهیه انواع گیاهان استفاده کرده اند و شهد آن غالب نیست، عسل را چند گیاه می گویند. و اگر یک نوع گل و گیاه در آن منطقه بیشتر از انواع دیگر باشد، نام گل و گیاه است او را بر عسل گذاشتند. البته در این نوع نام شهد غالب است مانند عسل مرکبات که از باغات مرکبات برداشت می شود یا عسل یونجه که از مزارع یونجه برداشت می شود. زیرا استفاده زنبورها از یک نوع گل و گیاه غیرممکن است. در ادامه به انواع عسل تک گل می پردازیم که در ایران محبوبیت بیشتری دارند.

1-عسل آویشن :عسل آویشن را می توان یکی از معروف ترین عسل های ایرانیان معرفی کرد که بسیار پرانرژی است و برای درمان مشکلات تنفسی، رفع سرفه و گلودرد و درمان زخم ها استفاده می شود.

2- عسل گون: دارای ده ها گونه است که در هر منطقه رشد می کنند. این عسل برای تقویت اعصاب، درمان معده درد و مشکلات گوارشی مفید است.