خرید عمده عسل طبیعی موم دار به قیمتی استثنایی

خرید عسل طبیعی موم دار به قیمتی استثنایی همیشه از بازار گرمی برخوردار می باشد چون مشتریان می توانند با قیمت کمتری از بازار محصول را تهیه کنند که این باعث جذب هر خریداری می شود. عسل ماده غذایی مغذی و پر فایده می باشد که در بدن معجزه می کند و توسط شهد گل هایی که توسط زنبور عسل مکیده شده اند به دست می آید و هر بیماری مزمن و ناعلاجی را می توانید با مصرف آن درمان کنید.

عسل طبیعی به عسلی گفته می ‌شود که زنبورها برای تولید آن از شهد گل‌ ها و گیاهان مختلف تغذیه می‌ کنند. اما در تولید عسل تغذیه ‌ای، برای تولید عسل طبیعی در خوزستان زنبوردار برای تولید عسل در مقدار بیشتر، محلولی از آب و شکر را در داخل و یا کنار کندو می ‌گذارد.

عسل چهل گیاه در بازار طبیعی دارای خواص بسیاری برای بدن است. عسل یک ماده بسیار مغذی، حاوی انواع ویتامین ‌ها و مواد معدنی و مقدار زیادی اسید آمینه و قند هاست که این خود موجب تغذیه سالم شما می‌ شود.

خرید عمده عسل طبیعی موم دار به قیمتی استثنایی

صادرات عسل طبیعی به کشورهای همسایه

صادرات عسل طبیعی به کشورهای همسایه

صادرات عسل طبیعی به کشورهای همسایه و حاشیه خلیج فارس مانند عراق، کویت،‌ قطر، امارات،‌ بحرین، افغانستان، عمان و ترکیه انجام می شود در اولین مرحله صادرات باید عسلی مرغوب و درجه یک به صورت مستقیم از زنبورداران خریداری شود، در مرحله دوم باید یک تیم تخصصی بازاریابی بین المللی آماده کنید تا تبلیغات و بازاریابی را در کشور مقصد انجام دهند، چون بدون بازاریابی شما عملا هیچ مشتری را در بازار خارجی نخواهید داشت.

در مرحله دوم باید اطلاعاتی از استانداردهای ورود عسل و قوانین و مقررات در کشور مقصد و مبدا به دست آورید و سپس اقدام به صادرات محصول کنید صادرات این ماده غذایی به دلیل اثرات شگفت انگیزی که روی سلامتی بدن دارد رونق چشمگیری پیدا کرده است به عنوان نمونه تسکین کننده ی سوزش گلو و دهان می باشد و می تواند به درمان سرماخوردگی کمک کند و عفونت دستگاه تنفسی را از بین می برد.

خواص ضد باکتری، ضد قارچ و آنتی اکسیدانی دارد به همین دلیل به درمان زخم ها کمک شایانی می کند به طوری که در آمریکا برای مرهم گذاری روی زخم ها از عسل مانوکا استفاده می کنند، برای درمان شوره و خارش سر می توانید از ترکیب عسل و آب گرم استفاده نمایید. انرژی بدن را تامین می کند و توان جسمی ورزشکاران را افزایش می دهد و یک غذای قوی برای آن ها محسوب می شود‌. آلرژی ها و حساسیت ها را کاهش می دهد برای این منظور توصیه می شود هر روز یک قاشق چای خوری عسل محلی مصرف کنید و همین ها باعث شده اند خرید انواع عسل مانند عسل مراغه و بهاره سبلان همیشه و در هر شرایطی از بازار داغی برخوردار باشند.

فروشگاه عرضه عسل طبیعی موم دار در بازار

فروشگاه عرضه عسل طبیعی موم دار در بازار

فروشگاه عرضه عسل طبیعی موم دار در بازار بدون توجه به سود خود و شرایط بازار همیشه مرغوب ترین و اصل ترین عسل را در اختیار مشتریان می گذارد به همین دلیل توانسته رضایت بیش از 90 درصد مشتریان را به خوبی جذب کند علاوه بر این موارد مصرف عسل باعث شده فروشگاه عرضه آن بتواند سود خوبی را کسب کند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • به تنهایی مصرف می شود.
  • با کره، روغن حیوانی و سرشیر قابل مصرف است.
  • برای تهیه انواع شیرینی ها و کیک ها استفاده می شود‌.
  • برای تهیه شربت به جای شکر کاربرد دارد.