خرید و فروش عسل کوهی با تضمین کیفیت

عسل کوهی یکی از خوشمزه ترین و پرخاصیت ترین اصل های موجود در طبیعت می باشد که از آن به عنوان عسل ارگانیک نیز یاد می کند. در واقع عسل کوهی در دل طبیعت به عمل می آید و انسان در تولید و ایجاد آن نقشی ندارد. معمولاً عسل های کوهی را می‌توان در شکاف سنگ ها یا بر روی تنه درختان مشاهده نمود. استان اردبیل و لرستان را می‌توان از قطب‌های تولید عسل کوهی در ایران دانست. مجموعه ما افتخار دارد در زمینه خرید و فروش عسل کوهی با تضمین کیفیت فعالیت نمایند.

خرید و فروش عسل کوهی با تضمین کیفیت

بررسی مشکلات تولید عسل در چند سال گذشته

بررسی مشکلات تولید عسل در چند سال گذشته تولید عسل از جمله کسب و کارهای هیجان انگیز و سودآوری می باشد که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب نموده است. تولید عسل با تمام شیرینی و لذتی که به همراه دارد، دارای مشکلات زیادی می باشد و امروزه زنبورداران در تولید عسل با کیفیت، با فراز و نشیب های فراوانی روبرو هستند. یکی از مشکلات رایج در میان زنبورداران مکانی می‌باشد که قرار است کندوها در آنجا مستقر گردیده و تولید عسل صورت پذیرد.

در واقع شغل زنبورداری و تولید عسل از جمله مشاغلی می باشد که نباید دو زنبوردار در نزدیکی هم فعالیت داشته باشند و این موضوع در پایین آمدن کیفیت عسل و میزان تولیدات تاثیر فراوانی دارد. همچنین برخی از کشاورزان درمناطق تولید عسل بر این باورند که وجود زنبور و کندو ها باعث کاهش کیفیت محصولات و ایجاد خسارت به آنها می‌گردد و باعث بروز مشکلاتی با زنبورداران می گردد.

در حقیقت برخلاف موارد مطرح شده، طی تحقیقات به عمل آمده وجود زنبور عسل به سبب گرده افشانی در رشد کیفی و کمی محصولات کشاورزی تاثیر فراوانی دارد و تفکر ایجاد خسارت اشتباه می باشد. یکی دیگر از مشکلاتی که باعث ناراحتی زنبورداران می گردد، عدم پشتوانه و نبودن بیمه در فعالیت آن ها می باشد و نداشتن اطمینان نسبت به آینده شغلی باعث عدم تمایل افراد به راه‌اندازی چنین مشاغلی می گردد.

آسانترین راه های صادرات عسل به کشورهای همسایه

آسانترین راه های صادرات عسل به کشورهای همسایه کشور ایران یکی از کشورهای موفق و مطرح در زمینه تولید انواع عسل در سراسر جهان می باشد و استفاده از عسل تولید شده در ایران در کشورهای دیگر با استقبال زیادی روبرو گردیده است. کیفیت عسل تولید شده در ایران به سبب داشتن تنوع آب و هوایی گوناگون بسیار بالا و منحصر به فرد است. از این رو کشورهای دیگر از قبیل کشورهای عربی و کشورهای همسایه از طرفداران پروپاقرص این محصول می باشند.

عسل به عنوان محصول صادراتی سودآوری بالایی به همراه دارد. در سال‌های اخیر عرضه عسل به کشورهای دیگر در اوزان مختلف از قبیل 300 گرمی، 500 گرمی، یک کیلویی و در حجم عمده صورت گرفته است. معولاً برای صادرات عسل به کشورهای دیگر، دو روش هوایی و زمینی وجود دارد. به سبب بالا بودن هزینه‌های ارسال هوایی، امروزه استفاده از ارسال زمینی با استفاده از ماشین های سنگین حمل و نقل عسل صورت می‌پذیرد و به صورت زمینی و از طریق مرزها این محصول به کشورهای همسایه ارسال می گردد.

از نکات مهمی که در هنگام صادرات عسل باید به آن توجه نمود، داشتن کیفیت بالا و بسته بندی زیبا و اصولی می باشد. در واقع یک محصول صادراتی باید برتری کیفی نسبت به سایر محصولات موجود در بازار داشته باشد، همچنین زیبا بودن بسته بندی باعث ایجاد جذابیت بصری و بالارفتن فروش می گردد.

سفارش کلی بهترین عسل کوهی

سفارش کلی بهترین عسل کوهی مجموعه ما در زمینه سفارش بهترین عسل کوهی فعالیت دارد. این مجموعه محصولات خود را عمده و به صورت کلی به بازار عرضه می‌کند. از دیگر محصولات این مجموعه می توان به عسل سبلان، عسل موم دار، عسل چهل گیاه و عسل گون اشاره نمود. کیفیت بالای محصولات ما زمینه حضور در بازارهای خارجی را مهیا نموده و به عنوان صادر کننده موفق این محصول به کشورهای همسایه و سایر کشورها فعالیت داریم و توانسته‌ایم رضایت مشتریان عزیز در بازارهای داخلی و در بازارهای خارجی را فراهم آوریم.