خرید و قیمت عسل گون ارگانیک صادراتی

عسل گون به عنوان مرغوب‌ ترین و با کیفیت ترین نوع عسل های ارگانیک و صادراتی در کشور می باشد که با بهترین نرخ و قیمت خرید و فروش می‌ شود و از بازار فروش خوبی در داخل و خارج از کشور برخوردار می باشد، خرید و قیمت عسل گون ارگانیک صادراتی به گونه‌ ای تعیین شده است که این محصول با قیمتی بسیار پایین به فروش می رسد و این امر توانسته شرایط خرید آسان و ساده برای مشتریان در سراسر کشور را فراهم نماید.

خرید و قیمت عسل گون ارگانیک صادراتی

چگونگی تشخیص بهترین عسل طبیعی

چگونگی تشخیص بهترین عسل طبیعی عسل طبیعی به محصولی گفته می شود که توسط زنبور عسل تولید می گردد و شامل گونه‌ های مختلف و متفاوتی بوده و با نام هایی مانند عسل گون، عسل وحشی، عسل خام، عسل آویشن، عسل کتیرا و انواع مختلف دیگر تولید گردیده و دارای ارزش غذایی و خواص درمانی بسیار زیادی برای بدن می باشد.

تشخیص بهترین عسل طبیعی مستلزم شناخت تمام خواص، ویژگی‌ ها و کیفیت این محصول در زمان خرید و تهیه آن می‌ باشد و علاقمندانی که در زمینه خرید و فروش این محصول فعالیت می نمایند بهتر است با چگونگی تشخیص بهترین عسل طبیعی آشنا باشند تا در زمان خرید آن دچار چالش نگردیده و بتوانند نمونه‌ های اصل و درجه یک را تهیه نمایند.

  1. برای تشخیص بهترین عسل طبیعی توجه به کیفیت این محصول بسیار مهم می باشد و عسل هایی که به صورت کاملاً طبیعی تولید شده باشند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار خواهند بود و در زمره محصولات مرغوب و درجه یک به شمار می روند.
  2. از طرفی عسل هایی که به صورت طبیعی و خام تولید می‌ شوند دارای ناخالصی هایی از جنس بدن زنبور، کندو و موارد مختلف دیگر می باشند که این عامل خود به عنوان نشانه ای برای طبیعی و خالص بودن این محصول می باشد.
  3. عسل طبیعی به صورت کشدار بوده و مدت زمانی طول می کشد تا در زمان جدا کردن از ظرف و سرازیر شدن آن به پایین از قاشق آن جدا شود.
  4. دارای طعم شیرین و بسیار خوشمزه بوده و به راحتی می توان طعم طبیعی و بدون شکر آن را تشخیص داد.
  5. در آب به سرعت حل نمی شود و مدت زمانی طول می کشد تا در آب شود.
  6. به راحتی با استفاده از دستمال می توان آن را تست نمود و بر خلاف عسل های غیر طبیعی جذب دستمال نگردیده و از قوام و غلظت بسیار خوبی برخوردار می باشد.
  7. بهترین نوع این ماده غذایی دارای ماندگاری بسیار خوبی می باشد و اگر در شرایط مناسب نگهداری شود دچار شکرک نخواهد شد.

بررسی ویژگی های عسل چهل گیاه درجه1

همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم عسل دارای انواع مختلف بوده که با نام‌ های تجاری گوناگونی خرید و فروش می گردد که در این بین عسل چهل گیاه به عنوان عسل های درجه یک و باکیفیت به شمار می رود که از مرغوبیت بسیار خوبی برخوردار بوده و جزو عسل های درمانی به شمار می رود.

عسل چهل گیاه درجه یک با دارا بودن ویژگی های منحصر به فردی که دارد برای مصارف گوناگون بسیار مناسب بوده و سبب شده تا از نرخ و قیمت متفاوت تری با سایر عسل های موجود در بازار برخوردار گردد.

  1. یکی از ویژگی‌ هایی که عسل چهل گیاه دارا می‌ باشد ترکیبات تشکیل دهنده این ماده غذایی است چرا که از این نوع عسل به صورت ترکیبی یا به صورت شهد تولید گردیده است و سرشار از انواع مختلفی از ویتامین ها و مواد معدنی در برگیرنده تمام عسل های موجود در بازار می باشد و این عامل توانسته ارزش غذایی بسیار بالایی را به آن ببخشد.
  2. ویژگی دیگری که این محصور دارد رنگ آن می باشد و با توجه به ترکیب بودن انواع عسل های مختلف از رنگ متفاوت تری نسبت به عسل های تک گیاه برخوردار بوده و با درجات مختلفی از تیرگی یا روشنی در بازار عرضه می‌ شود.
  3. از قیمت بیشتری نسبت به سایر نمونه های دیگر برخوردار است چرا که با توجه به کیفیت بسیار خوبی که دارد توانسته با قیمت بالاتری خرید و فروش گردد.
  4. ویژگی مهم این نمونه عسل، خواص درمانی بی نظیر آن می باشد به گونه ای که برای درمان بیماری‌ های مختلف مانند پوست، مو، گوارش، قلب و عروق، کلسترول، فشار خون، معده، روده، اعصاب و سایر بخش‌ های مختلف بدن بسیار مفید و تاثیرگذار می باشد.
  5. این ماده غذایی با بسته بندی های مختلفی در بازار عرضه می‌ شود که هر کدام از آنها دارای نرخ های مختلف و متفاوتی می باشند.

چگونه در صادرات عسل طبیعی ممتاز باشیم؟

چگونه در صادرات عسل طبیعی ممتاز باشیم؟ ایران در بخش صادرات عسل طبیعی نیز جزو کشورهای برتر و صادرکننده در منطقه می باشد که انواع مختلفی از این محصول مانند اثر یونجه، عسل هفت گیاه، عسل گون، عسل وحشی، عسل چهل گیاه و سایر نمونه های مختلف دیگر را با کیفیت های بسیار عالی به کشورهای مختلفی صادر کرده و به فروش می‌ رساند.

اما در بحث صادرات عسل طبیعی، ممتاز بودن و حفظ جایگاه و کسب رده‌ های بالاتر از اهمیت بسزایی در رنکینگ جهانی برخوردار می‌ باشد، به همین علت واحدهای صادر کننده عسل برای آنکه بتوانند در صادرات این ماده غذایی ممتاز گردند نیازمند فراهم کردن شرایط مناسب در این زمینه می باشند.

یکی از فرآیندهایی که در صادرات عسل طبیعی ممتاز حائز اهمیت می باشد کیفیت این محصول است و صادرکنندگان باید عسل هایی که از لحاظ کیفی در بالاترین سطح قرار دارند و به صورت کاملاً خالص و بدون هرگونه ماده افزودنی تولید شده‌ اند را انتخاب کرده و آنها را به کشورهای هدف صادر نمایند.

علاوه بر کیفیت باید در عرضه و فروش این محصول تنوع نیز ایجاد شود تا از این طریق نیاز مصرف کنندگان به خوبی پوشش داده شود و امکان فروش و درخواست عسل از کشورهای مختلف افزایش یابد.

همچنین کسب امتیازات جهانی برای ممتاز شدن در بحث صادرات این محصول حائز اهمیت می باشد و می تواند شامل مواردی از قبیل، غلظت، درجه خلوص، کیفیت، طعم و رنگ آن باشد.

عوامل موثر بر کیفیت عسل موم دار طبیعی

زمانی که به قصد خرید عسل به بازار فروش این ماده غذایی مراجعه کنید تنوع بسیار زیادی از این ماده غذایی را مشاهده خواهید کرد که با نام‌ های متفاوت و ویژگی های گوناگون در بازار عرضه می‌ شوند.

یکی از بهترین نمونه‌ های عسل که دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد، عسل موم دار طبیعی بوده که جزو عسل های مرغوب و درجه یک به شمار می رود و با توجه به ویژگی های مختلفی که این محصول دارد از کیفیت بسیار عالی و قابل قبولی نیز برخوردار می باشد.

عوامل موثر بر کیفیت عسل موم دار طبیعی بسیار زیاد است که در این بخش از مقاله به مهمترین عوامل موثر بر کیفیت آن اشاره خواهیم کرد.

  • یکی از عواملی که بر کیفیت عسل نامبرده تاثیر می گذارد شرایط تولید آن است اگر این محصول به صورت کاملا طبیعی و از شهد گیاهان حاصل شده باشد و در فرآیند تولید آن از هیچ گونه ماده افزودنی مانند شهد یا شکر استفاده نگردیده باشد از لحاظ کیفیت در بالاترین سطح قرار خواهد داشت.
  • یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر کیفیت این ماده غذایی شرایط فرآوری آن می‌ باشد، بسیاری از واحدهای تولید کننده با استفاده از چاقوهای حرارتی و یا با اعمال حرارت به کندو باعث می‌ شوند تا عسل از کندو جدا گردیده و وارد ظرف‌ های مخصوص شود، در صورتی که در فرآیند تولید عسل های موم دار از شوک حرارتی و یا چاقوهای حرارتی استفاده نشود از کیفیت بسیار خوب و قابل قبولی برخوردار خواهند بود.
  • یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر کیفیت این محصول نوع گیاهی می باشد که عسل از آن حاصل می گردد و اگر از گیاهان کوهستانی و رشد کرده در دشت ها و کوه ها برای زنبور عسل استفاده شود قطعا عسل حاصل شده از آن دست کیفیت بسیار خوبی برخوردار خواهد بود.
  • این ماده غذایی دارای انواع مختلفی می باشد و از نمونه های آن می توان به عسل زاگرس، عسل دشت، عسل شانیک، عسل قاشقی و نمونه‌ های دیگر اشاره نمود که با توجه به فرآیند تولید آنها از درجات کیفی مختلف و متفاوتی برخوردار می باشند.
  • گونه زنبور عسل نیز در تولید این محصول بر درجه کیفی آن تاثیرگذار می‌ باشد.

مرکز پخش عسل گون به صورت مستقیم

مرکز پخش عسل گون به صورت مستقیم عسل گون برای مصرف روزانه به ویژه در وعده صبحانه یا میان وعده های مختلف بسیار مناسب بوده و بسیاری از افراد از این نمونه ماده غذایی برای شیرین کردن نوشیدنی های مختلف مانند چای، شربت و یا سایر مواد غذایی مختلف استفاده می کنند.

عسل گون دارای ارزش غذایی بسیار خوب و خواص درمانی بسیار زیادی می باشد به نحوی که این محصول می‌ تواند به:

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • تنظیم خواب
  • کاهش استرس و اضطراب
  • درمان سرماخوردگی
  • کاهش سرفه
  • کاهش التهاب
  • کاهش عفونت
  • هضم آسان غذا
  • درمان مشکلات پوستی

و بسیاری موارد مختلف دیگر کمک کرده و به عنوان یک ماده غذایی مناسب به خریداران و مصرف‌ کنندگان کنندگان معرفی گردد.

عسل گون از جمله عسل های تولید شده در شهرها و مناطق جنوبی، مرکزی و کوهستانی کشور به شمار می رود و این امر نیز سبب شده تا به صورت عمده تولید گردیده و در سراسر کشور پخش و عرضه گردد.

مرکز پخش عسل گون به صورت مستقیم در این زمینه فعالیت می‌ کند و این محصول را که برای مصارف غذایی و درمانی بسیار زیادی مناسب می باشد را با کیفیت تضمین شده و در بسته بندی های مختلف و متفاوت به فروش می رساند.

با توجه به اینکه بسیاری از خریداران در سراسر کشور توانسته اند به شناخت بسیار خوبی از خواص درمانی این نمونه عسل دست پیدا کنند از متقاضیان آن به شمار می‌ روند و همواره میزان تقاضا در خصوص آن بالا می باشد، به همین علت مرکز پخش عسل گون توانسته این محصول را در سراسر کشور توزیع نموده و از این طریق نیاز خریداران و مصرف‌ کنندگان به این ماده غذایی را برآورده نماید.

شرکت صادرات عسل گون به اروپا

اروپا به عنوان یکی از بازارهای هدف اصلی برای صادرات انواع عسل ارگانیک از جمله عسل گون می باشد که به دلیل شناخت بسیار خوبی که از ویژگی‌ ها و کیفیت این محصول به دست آورده است از وارد کنندگان اصلی آن محسوب می گردد.

شرکت‌ های بازرگانی و یا تولید کنندگانی که در زمینه تولید این محصول فعالیت می‌ کنند با ارائه بهترین و باکیفیت ترین نوع عسل های نامبرده در بسته بندی های مرغوب و باکیفیت موفق شده اند تا عسل مذکور را با کیفیتی بسیار عالی و قابل قبول برای صادرات به کشورهای مختلف آماده نموده و این محصول را که دارای مصارف بسیار زیاد و خواص درمانی بی شماری می باشد را عرضه نمایند.

شرکت صادرات عسل گون به اروپا که در زمینه صادرات عمده و انواع این محصول فعالیت می‌ کند با ارائه بهترین نمونه های این ماده غذایی و با کیفیت عالی موفق به دریافت امتیازهای لازم و جهانی برای صادرات عسل به کشورهای اروپایی گردیده است و با بازاریابی دقیق و اصولی محصولات خود موفق شده تا این محصول را با کیفیتی بالا به فروش برساند.

این شرکت بازرگانی با ارائه محصولات خود گام بلندی در جهت تولید عمده و انبوه و همچنین ورود ارز به داخل کشور برداشته است و با طی کردن مراحل تجاری و اداری به صورت قانونی این محصول را به کشورهای مختلف صادر نموده و توانسته به بازار فروش عسل در کشورهای اروپایی نیز رونق بسیار خوبی ببخشد.

با توجه به این که اروپاییان نیز توانسته اند به تمام خواص و فواید عسل پی ببرند این عامل نیز سبب شده تا عسل از جمله محصولات غذایی صادراتی و با ارزش معرفی شود و خریداران بتوانند آنها را با کیفیت تضمین شده و در حد بازارهای جهانی خریداری نمایند.

توزیع بدون واسطه عسل گون ارگانیک در بازار

توزیع بدون واسطه عسل گون ارگانیک در بازار عسل گون ارگانیک علاوه بر اینکه در کشورهای مختلف دارای متقاضیان زیادی می باشد توانسته از جایگاه و فروش بسیار خوبی در داخل کشور نیز برخوردار گردد و مصرف کنندگان زیادی نیز در سراسر کشور وجود دارند که از خریداران و مصرف‌ کنندگان این ماده غذایی می‌ باشند.

همانطور که در بخش‌ های قبل عنوان شد این محصول دارای خواص بسیار زیادی بوده و توانسته به بخش‌ های مختلفی از بدن کمک کرده و به سلامت آنها منجر شود، به همین علت این محصول در بازار داخلی نیز به صورت عمده توزیع و پخش می گردد.

توزیع بدون واسطه عسل گون ارگانیک در بازار داخلی توسط واحد فروشنده این محصول صورت می پذیرد چرا که میزان تقاضای داخلی نیز در خصوص آن بالا رفته است و برای آنکه خریدار احساس کمبود و نیاز به این محصول نداشته باشد به صورت عمده توزیع می گردد تا تعادل بالایی در خصوص تقاضا بر قرار گردد.

شرکت توزیع کننده این محصول، بدون واسطه موفق شده تا این ماده غذایی را با قیمتی بسیار پایین و مناسب به فروش برساند، به همین علت عسل نامبرده از بازار خرید و فروش خوبی برخوردار می‌ باشد و در زمره عسل های درمانی و با ارزش به شمار می‌ رود که دارای مشتریان و متقاضیان بسیار زیادی بوده و از کاربردهای مختلف و متفاوتی برخوردار می‌ باشد.