سفارش اینترنتی عسل گون خوانسار با قیمت باورنکردنی

عسل گون یکی از بهترین عسل های تولیدی در کشور است که به دلیل داشتن خواص درمانی بسیار زیاد استفاده از آن به عنوان دارو بسیار مرسوم است و یکی از خوش طعم ترین انواع عسل نیز می باشد؛ عسل گون خوانسار با قیمت باور نکردنی به عنوان یکی از عسل های درجه یک گون در کشور شناخته شده می باشد که سفارش اینترنتی آن به راحتی با مراجعه به همین سایت ممکن و در حداقل زمان قابل دسترسی است.

سفارش اینترنتی عسل گون خوانسار با قیمت باورنکردنی

بررسی دلایل تفاوت رنگ انواع گونه های عسل با یکدیگر

بررسی دلایل تفاوت رنگ انواع گونه های عسل با یکدیگر عسل محصولی است که به طور مستقیم از گل ها به دست می‌آید و هزاران گونه گل هر یک دارای رنگ‌های متفاوت و مخصوص به خود هستند که شهد تولید شده توسط آنها هر کدام دارای رنگ متفاوتی می باشند و یکی از علل وجود تنوع رنگ در بین انواع طبیعی گون عسل با یکدیگر همین وجود رنگ متفاوت در شهد گل ها است.

شهد گل مستقیماً توسط زنبور عسل در تهیه این محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین دلیل گاهی در یک کندوی عسل تنوع رنگ زیادی دیده می شود؛ بنابراین یکی از دلایل اختلاف رنگ در بین عسل مختلف، همین وجود تفاوت در رنگ شهد گل ها است که رنگ آن در عسل نمود پیدا می‌کند.

استفاده از رنگدانه های طبیعی یا شیمیایی در تغذیه زنبور های عسل نیز می تواند در تغییر رنگ عسل تاثیرگذار باشد البته این کار در مورد عسل های طبیعی و ارگانیک انجام می‌شود، اما در تهیه عسل هایی که کاملاً طبیعی نیستند و به زنبورها تغذیه اضافی داده می‌شود ممکن است پیش بیاید.

با توجه به آنچه گفته شد تنوع رنگ در شهد گل ها و نوع مواد استفاده شده برای تغذیه اجباری زنبورهای عسل دو عامل بسیار تاثیرگذار در رنگ انواع مختلف این محصول همچون عسل گون کوهرنگ یا عسل چهل گیاه لرستان هستند و در کنار دو مورد ذکر شده، مدت انبارداری عسل نیز می‌تواند تاثیرگذار باشد به این معنی که عسل‌های که مدت زیادی در انبار مانده اند نسبت به حالت اولیه خود تیره تر می شوند.

فاکتورهای مهم در تعیین اصل بودن عسل خوانسار

فاکتورهای مهم در تعیین اصل بودن عسل خوانسار عسل خوانسار یکی از عسل های طبیعی درجه یک کشور است که به اصل بودن شهرت دارد و به همین خاطر این عسل مرغوب صادراتی مورد توجه به صادرکنندگان عسل قرار دارد؛ همچنین فاکتورهای مهمی در تعیین اصل بودن عسل خوانسار نقش دارند که یکی از مهمترین فاکتورها میزان ساکارز موجود در این عسل است.

شاخص ساکاروز در عسل نشان می دهد که آیا برای تولید عسل از زنبور ها، تغذیه شکر انجام شده است یا نه که در صورت کم بودن درصد ساکارز در عسل می توان نتیجه گرفت که از شکر استفاده نشده است و هر آنچه که در عسل خوانسار وجود دارد از شهد گل ها می باشد.

شاخص ساکارز در عسل اصل خوانسار نباید بیشتر از ۲ درصد باشد و تعیین مقدار آن توسط آزمایشگاه‌های تجزیه عسل انجام می شود؛ علاوه براین فاکتور بو یکی از معیارهای دیگر برای تشخیص اصل بودن این محصول است به طوری که با بو کردن عسل می توان تا اندازه زیادی به اصل بودن این محصول پی برد چون بوی گل ها را به راحتی می‌تواند از این طریق تشخیص داد در حالی که در عسل های تقلبی بوی شکر به جای بوی گل ها احساس می شود.

پخش بی واسطه عسل گون خوانسار ارزان

پخش بی واسطه عسل گون خوانسار ارزان عسل گون خوانسار ارزان را می‌توان در پخش بدون واسطه این محصول از فروشنده معتبر آن سفارش داد و به این ترتیب یکی از بهترین عسل های گون کشور را می توان بسیار ساده و مستقیم به دست آورد که در نتیجه این نوع خرید قیمت می‌تواند بسیار مناسب‌تر باشد.

پخش این محصول در سراسر کشور انجام می شود و مشتریان این عسل طبیعی خالص می توانند ارزان تر از هر فروشنده ای به این عسل دسترسی داشته باشند و به این ترتیب این محصول را برای آدرس خود درخواست کرد و با ظرف ها و بسته بندی های صادراتی این محصول برای آنها ارسال شود.