شرکت فروش عسل طبیعی ارگانیک در تهران

عسل ارگانیک به صورت کاملاً طبیعی و با کیفیتی بسیار عالی و مناسب تولید می‌ شود و از بازار خرید و فروش خوبی در کشور برخوردار است، شرکت فروش عسل طبیعی ارگانیک در تهران این محصول را در بسته بندی های مختلف و متنوع مانند 50 گرمی عرضه کرده و نمونه های مختلفی از این محصول را که برای مصارف گوناگون بسیار مناسب می باشد را به فروش می رساند.

خواص عسل طبیعی مرکبات برای مردان نیز بسیاری زیاد است. عسل علاوه بر تقویت بدن، باعث تقویت حافظه نیز می ‌شود. اگر روزانه یک قاشق چای خوری عسل به همراه کمی آب ولرم میل نمایید، در جذب کلسیم و تقویت حافظه به شما کمک می ‌کند.

عسل سفید رایحه ماده چسبنده و غلیظی است که هر چه مقدار آب آن کمتر باشد، چسبندگی و غلظت آن بیشتر است و با توجه به منطقه ‌ای که زنبور در آن تغذیه کرده و نوع گیاهانی که استفاده می ‌کند، رنگ و غلظت عسل متفاوت است. عسل یک ماده غذایی اسیدی است، اما به خاطر قندی که در آن وجود دارد، این حالت اسیدی احساس نمی‌ شود.

شرکت فروش عسل طبیعی ارگانیک در تهران

مشخصات بارز عسل ارگانیک درجه یک

مشخصات بارز عسل ارگانیک درجه یک عسل ارگانیک از تولیدات بسیار مهم از زنبور عسل می باشد که دارای خواص و فواید و ارزش غذایی بسیار بالایی بوده و دارای مشخصات خاص و منحصر به فردی است.

  • یکی از مشخصات بارز عسل ارگانیک درجه یک کیفیت این محصول می باشد، بسیاری از تولید کنندگان عسل از شکر یا شهد آن برای تغذیه زنبور عسل استفاده می‌ کنند که این عامل می‌ تواند بر کاهش کیفیت عسل تأثیر گذارد اما نمونه‌ هایی که به صورت کاملاً ارگانیک تولید شده باشد از کیفیت بالاتری نسبت به سایر نمونه های دیگر برخوردار خواهد بود.
  • مشخصه دیگر آن خاصیت کشسانی عسل به واسطه غلظت بالای آن می باشد و این محصول از ویسکوزیته بالایی برخوردار بوده و از قابلیت کشسانی خوبی در زمان جدا شدن از ظرف عسل برخوردار می باشد.
  • عسل ارگانیک به طور کاملاً خالص از انواع گیاهان مختلف مانند گیاهان کوهستانی، آویشن، زنجبیل یا سایر گونه‌ های گیاهی دیگر حاصل می شود.
  • مهمترین مشخصه بارز این ماده غذایی خواص درمانی آن می باشد به گونه ای که برای سلامت دستگاه گوارش، قلب و عروق، پوست، مغز و اعصاب و سایر بخش‌ های مختلف بدن بسیار مفید است.

چگونه میتوان عسل طبیعی را تشخیص داد؟

چگونه میتوان عسل طبیعی را تشخیص داد؟ عسل طبیعی به صورت کاملاً طبیعی و ارگانیک تولید شده است و در زمان فرآوری و جدا کردن آن از کندو از روش های الکتریکی از قبیل شوک الکتریکی یا چاقوهای حرارتی استفاده نشده و به‌ صورت کاملاً خالص و طبیعی تولید می‌ شود.

برای تشخیص عسل طبیعی راه های مختلف و متفاوتی وجود دارد و افراد می‌ توانند با استفاده از روش های ساده و آسان نسبت به تشخیص نوع مرغوب آن اقدام کرده و آن را از هم تشخیص دهند.

  • یکی از مهمترین روش هایی که می‌ توان برای تشخیص عسل طبیعی به آن اشاره کرد استفاده از آب سرد یا گرم ‌می باشد چرا که عسل طبیعی به راحتی در آب حل نمی‌ شود و باید بازه زمانی مشخصی طی شود تا عسل در آب حل گردد.
  • از پارچه یا کاغذ و یا دستمال کاغذی نیز می توان برای تشخیص این محصول استفاده نمود به این صورت که عسل طبیعی زمانی که بر روی پارچه، کاغذ یا دستمال قرار گیرد به راحتی جذب آن نمی شود و برای مدتی بر روی سطح آن باقی خواهد ماند.
  • عسل طبیعی دارای رنگ زرد کهربایی می باشد و با این مشخصات در بازار عرضه می شود.
  • دارای طعم شیرین و بسیار خوشمزه است.
  • عسلی که به صورت کاملاً طبیعی تولید شده باشد در طول زمان دچار شکرک نخواهد شد و از ماندگاری و کیفیت خوبی برخوردار است.
  • اگر در محیط خشک و خنک نگهداری شود از طول عمر بالایی برخوردار است.

قیمت ارزان عسل طبیعی ارگانیک در مراکز معتبر

قیمت ارزان عسل طبیعی ارگانیک در مراکز معتبر قیمت عسل طبیعی ارگانیک با توجه به کیفیت عسل اصل بودن آن، حجم سفارش، نوع عسل، منطقه تولید کننده این محصول و بسیاری فاکتورهای مختلف دیگر تعیین می شود، با توجه به این که عسل در شهرهای مختلفی مانند کرمانشاه، اصفهان، خراسان، شیراز و سایر شهرهای مختلف کشور تولید می گردد از تنوع بالایی برخوردار است و هر کدام از آن با نرخ های متفاوتی خرید و فروش خواهد شد.

قیمت ارزان عسل طبیعی ارگانیک در مراکز معتبر به دلیل فروش مستقیم و بی واسطه آن می باشد و این ماده غذایی با کیفیتی بسیار عالی و با قیمت پایین و مناسب عرضه می گردد و در اختیار سایر خریداران و مصرف‌ کنندگان در سراسر کشور قرار می‌ گیرد.