شرکت پخش عسل گون کوهی زول

از بهترین عسل های تولیدی داخل کشور می توانیم به عسل گون زول اشاره داشته باشیم. این نمونه عسل بیش تر از همه در مناطق غربی کشور تولید می شود و از خواص درمانی بسیار زیادی برخوردار می باشد.

شرکت پخش عسل گون کوهی زول، این سری از محصولات را در قالب بسته بندی های ویژه ای در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و در نهایت به سود خوبی می رسد.

شرکت پخش عسل گون کوهی زول

عسل گون کوهی چیست؟

عسل گون کوهی چیست؟

عسل گون کوهی از عسل های زرد رنگی است که شباهت ظاهری بسیار زیادی به عسل های معمولی دارد. در حال حاضر گفته می شود که عسل های گون از انواع متنوعی برخوردار هستند که از نظر ویژگی های ظاهری با یکدیگر تفاوت هایی دارند. برخی از انواع عسل های گون به رنگ های قرمز کهربایی دیده می‌ شوند، از معروف‌ ترین انواع عسل های گون می توانیم به به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  1. گونه سفید
  2. گونه قشلاقی
  3. گونه گزی

اما این نوع عسل از فواید درمانی بسیار زیادی برخوردار بوده و به همین دلیل متخصصین تغذیه همواره به استفاده از آن تاکید داشته اند. شما می‌ توانید با مصرف این عسل بسیاری از مشکلات گوارش خود را از بین ببرید، اگر از مشکل سرماخوردگی و سرفه های مکرر در رنج هستید، می توانید از این ماده غذایی استفاده کنید.

عسل برای درمان بی خوابی گزینه مناسبی برای استفاده است و می‌ تواند هورمون انسولین بدن شما را بالا ببرد و از طرفی باعث کاهش اضطراب شما خواهد شد، به همین دلیل می‌ تواند مشکل بی خوابی شما را از بین ببرد.

اگر از مشکل کم خونی در رنج هستید، استفاده از عسل برای شما توصیه می شود. با مصرف مداوم عسل در وعده صبحانه می‌ توانید کم خونی خود را از بین ببرید.

عسل برای رفع گرفتگی صدا بسیار توصیه می‌ شود و می‌ تواند بر روی صدا و حنجره شما تاثیرات خوبی داشته باشد. معمولاً در فصول سرد سال همچون پاییز و زمستان گرفتگی‌صدا امری رایج است که با استفاده از عسل گون به خوبی رفع می‌ شود.

تفاوت عسل گون زول و عسل زرد

تنوع در دنیای عسل های ایرانی بسیار زیاد هستند، در حال حاضر ما دارای انواع عسل های آویشن، جنگلی، کوهستانی، کنار و… می باشیم که یکی از پرطرفدارترین و پرخاصیت ترین انواع آن ها عسل گون می باشد. ملاک نامگذاری این عسل تنها تغذیه زنبور عسل می باشد و ربطی به نژاد زنبور و یا هر چیز دیگری ندارد.

گیاه گون گیاهی است که زنبور عسل برای تولید عسل، از شهد آن استفاده می کند، اما این بدان معنا نیست که زنبور فقط برای تغذیه از شهد گیاه گون استفاده کرده است، بلکه امکان دارد زنبور از گیاهان دیگری هم استفاده کرده باشند، اما بیش ترین مقدار تغذیه آن از گیاه گون بوده است که در مناطق غربی کشور به خوبی تولید می‌شود و از خواص درمانی بسیار زیادی برخوردار است.

شما با استفاده از این نمونه عسل می توانید خود را در برابر عفونت ها، سرطان‌ها و بیماری‌ های قلبی و عروقی مصون نگه دارید. عسل گون رنگ زرد طلایی دارد و برای افرادی که با مشکل کم خونی مواجه اند، بهترین گزینه برای مصرف است؛ چرا که منبع غنی از آهن می باشد.

برای اینکه کیفیت عسل حفظ شود، زنبورداران جای کندوهای خود را در طول سال چندین با تغییر می دهند تا زنبورها بتوانند گیاهان گون تازه‌ تری را پیدا نمایند و از شهد آن ها استفاده کنند.

با مصرف روزانه این عسل می توانید بسیاری از بیماری های خود را درمان نمایید، توجه داشته باشید که نباید در فرایند استفاده از عسل دغدغه ابتلا به دیابت را داشته باشید؛ چرا قند آن طبیعی و بسیار پایین می باشد.

اما در حال حاضر عسل های تقلبی بسیاری در بازار وجود دارند که فروشندگان متقلب به اسم عسل اصل در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. در این زمینه روش های خرید بسیار زیادی وجود دارد و شما می توانید با توجه به آن ها عسل اصل را از عسل تقلبی تشخیص دهید.

یکی از مطمئن ترین راه ها استفاده از روش های آزمایشگاهی است، اما برای افراد عادی چنین روشی مرسوم نمی باشد، بنابراین بهتر است که از حواس خود استفاده نمایید یعنی با چشم شکل ظاهری عسل را ارزیابی کنید، با بینی خود به خوبی آن را استشمام نمایید و با زبان خود آن را مزه کنید.

عسل گون زرد از میزان قند بسیار بالایی برخوردار است و ماده ای جامد می باشد. عسل خوب هم می‌ تواند شکرک بزند. اسم شکرک تاثیر منفی در ذهن افراد ایجاد می کند. توجه داشته باشید که شکرک زدن عسل نشان دهنده نامرغوب بودن آن نیست. برای اینکه شما عسل‌ طبیعی بلوری شده خود را از عسل تقلبی شکرک زده تشخیص دهید، باید به نکاتی توجه داشته باشید. عسل طبیعی اصل به مرور زمان کدر می‌ شود و ته نشین خواهد شد. شکرک آن مانند شکرک شیره خرما نرم می باشد.

در عسل تقلبی که برای تولید آن از گلوکز تجاری، شکر، اسید سیتریک، اسانس و… استفاده شده است، زنبور عسل در تولید آن هیچ دخالتی نداشته است. اینگونه عسل نه تنها خاصیت درمانی ندارد، بلکه برای سلامتی زیان آور هم می باشد. اما انواع عسل های طبیعی بسیار متنوع است و هر یک از آنها رنگ و غلظت خاص خود را دارد که شما با توجه به این موارد می توانید عسل طبیعی خود را تهیه نمایید.

چهار خاصیت اثبات شده عسل گون زول

چهار خاصیت اثبات شده عسل گون زول عسل طبیعی گون خواص درمانی بالایی دارد که در این قسمت به ارائه نمونه ای از آن‌ها خواهیم پرداخت:

1. رفع مشکل کم خونی:

متخصصین علم تغذیه برای رفع مشکل کم خونی، استفاده از عسل گون را تجویز می نمایند. در حال حاضر روش های بسیاری وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها از عسل برای درمان کم خونی بهره ببرید. عسل سرشار از آهن است و می‌ تواند به عنوان یک داروی ضد کم خونی برای شما عملکرد مناسبی داشته باشد. در این قسمت به ارائه روش‌ هایی برای رفع کم خونی با استفاده از عسل خواهیم پرداخت.

یکی از بهترین روش ها برای رفع کم خونی، استفاده از موز و عسل می باشد. در این روش در ابتدای کار موز را بشویید و آن را پوست بگیرید. سپس موز را ورقه ورقه کرده و آن را در کاسه ای مخلوط کنید. در مرحله بعد یک قاشق چایخوری عسل را به آن اضافه کنید و میل نمایید.

روش بعدی استفاده از عسل و جعفری است. در ابتدای کار مقداری جعفری را در یک فنجان آب بریزید و روی آتش بگذارید تا جعفری بجوشد سپس آن را از صافی رد کرده و با قاشق چای خوری مقداری عسل را با آن ترکیب نمایید. نوشیدن ۲ تا ۳ بار از این دمنوش در روز به شما توصیه میشود.

معجون بعدی معجون عسل و کنجد می باشد. برای این کار یک قاشق چایخوری کنجد را در آب قرار دهید و آن را سه ساعت بخیسانید، سپس مخلوط را به خوبی خمیر کنید و عسل به آن اضافه نمایید.

2. عسل گون برای درمان معده

عسل می‌ تواند بسیاری از مشکلات بدن شما همچنین مشکلات گوارشی را از بین ببرد. با عسل شما دیگر نیازی به استفاده از دارو برای رفع مشکلاتی همچون یبوست، نفخ معده، ریفلاکس و… ندارید‌. در طب سنتی برای عسل ارزش ویژه ای قائل شده اند. عسل گون می تواند در رفع درد معده بسیار موثر باشد، به همین دلیل طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

برای تقویت معده از این نمونه عسل استفاده می کنند، با تقویت معده خود می توانید از ابتلا به بسیاری از بیماری های معده مصون باشید. عسل به دلیل برخورداری از مواد مغذی می‌ تواند در تقویت معده شما کمک کننده باشد.

علاوه بر این می‌ توانید با مصرف عسل انواع میکروب های مضر بدن خود را از بین ببرید. هلیکوباکترپیلوری یکی از میکروب های ساده است که می‌ تواند باعث بیماری‌ های بسیار زیادی در معده شما شود، از جمله زخم معده، سرطان معده و… که با مصرف عسل کاملاً قابل درمان می باشد.

3. رفع رادیکال‌های آزاد بدن

عسل گون سرشار از خاصیت آنتی اکسیدانی است و می‌ تواند رادیکال‌ های آزاد موجود در بدن را که عامل اصلی ابتلا به سرطان اند، از بین ببرد. این رادیکال‌ ها باعث ایجاد چین و چروک پوست صورت شما خواهند شد که با مصرف عسل می‌ توانید باعث بهبود وضعیت صورت خود شوید.

4. رفع مشکلات قلبی عروقی

از طرفی عسل می تواند مشکلات قلبی و عروقی بدن را از بین ببرد؛ چرا که سرشار از پتاسیم بوده و می‌ تواند به عنوان گشادکننده عروق عمل کند. اگر از مشکل پرفشاری در رنج هستید، عسل بهترین دوای درد برای شما است. همچنین مصرف آن در هنگام یائسگی برای بانوان بسیار توصیه می‌ شود.

فواید عسل گون کوهی برای افراد دیابتی

عسل گون از خواص درمانی بسیار زیادی برخوردار می باشد، شما می توانید بسیاری از مشکلات خود را با استفاده از این عسل را از بین ببرید، از مهم ترین خواص این نمونه‌ عسل، کاهش قند خون می باشد. قند خون بالا می تواند در افراد مشکلات متعددی را ایجاد نماید. شما با استفاده از این نمونه عسل می توانید قند خون خود را به حالت ایده آلی برسانید. این عسل می تواند آنزیم های خاصی در بدن را فعال کند و باعث کاهش قند خون می شود.

همچنین مصرف عسل در سنین پیری بسیار توصیه می‌ شود؛ چرا که می‌ تواند معده سالمند را عاری از هرگونه رطوبت اضافه و مواد زاید کند، در نتیجه معده می تواند به راحتی غذا را هضم کند. در واقع شما می توانید عسل را به همراه مواد دیگری و به صورت ترکیبی به سالمند خود بدهید. به عنوان مثال می‌ توانید شیر جوشیده را با نبات و عسل و کمی زنجبیل مخلوط کرده و برای تقویت قوای عمومی بدن به آن ها بدهید.

اگر دچار خشونت صدا هستید، می توانید برای رفع آن از عسل گون استفاده کنید. در روزهای سرد پاییز و زمستان برای مشکلاتی از این قبیل بهترین گزینه استفاده از عسل گون است. عسل گون می تواند باکتری های موجود در بدن شما را که باعث زخم های حلق و ریه شما می شوند را از بین ببرد چرا که قدرت ضد میکروبی بالایی دارد.

با خوردن عسل گون، کمک بسیاری به تقویت حافظه خود کرده اید. این عسل سرشار از ویتامین گروه ب است که می تواند در تقویت حافظه شما بسیار موثر باشد. این عسل می‌ تواند باعث تولید ملاتونین در بدن شما شود که بی ارتباط با تقویت حافظه نیست.

خاصیت ضد التهابی عسل گون زول

خاصیت ضد التهابی عسل گون زول

امروزه بسیاری از مردم بدلیل خواص آنتی باکتریال و ضد التهابی عسل از آن استفاده زیادی می کنند. بیش تر طبیبان عسل را به عنوان یکی از طبیعی ترین راه های درمان مطرح می کنند. برای سال ها در تاریخ بشر، عسل از مهم ترین منابع کربوهیدرات و تنها شیرین کننده به شمار می رفت.

عسل ضد التهاب اغلب به عنوان غذایی انرژی زا مورد مصرف قرار می گیرد؛ چون دارای قندهای ساده ای است که به طور مستقیم و بدون هضم، جذب جریان خون می شود.

در دوره میانسالی و پیری افراد با مشکلات متعددی مواجه می شوند که باید با تغذیه مناسب از آن ها پیشگیری کرد. یکی از آن ها یبوست است، علت اصلی یبوست مصرف کم مایعات، کمبود حرکات فیزیکی و رژیم غذایی نامناسب است. یبوست را می‌ توانید با مصرف داروهای متعددی از بین ببرید، اما بهترین دوای درد آن عسل می باشد.

اما علاوه بر این سالمندان ممکن است با مشکلات بسیار زیادی همچون افسردگی، کاهش حس بینایی، بویایی و… مواجه باشند. شما می توانید با مصرف عسل تا حدودی از این مشکلات پیشگیری کنید. عسل می‌ تواند باعث تحریک هورمون سروتونین بدن سالمند شود و باعث افزایش خلق و خو آن ها خواهد شد.

عسل گون طبیعی از کجا بخرم؟

تولید عسل گون بیش تر از همه در مناطق غربی کشور انجام می پذیرد و شما می توانید با مراجعه به این مناطق، نسبت به خرید آن ها اقدام نمایید. برای خرید عسل روش های زیادی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها با نازل ترین قیمت عسل خود را تهیه کنید.

یکی از آن ها مراجعه حضوری به مراکز تولید این سری از عسل ها می باشد. اما با توجه به شرایط فعلی جهان، چنین روش خریدی به شما توصیه نمی شود؛ چرا که با صرف وقت و هزینه بسیار زیادی همراه است. در این زمینه می توانید از درگاه فروشگاه اینترنتی ما استفاده کرده و بهترین و با کیفیت ترین انواع عسل را حتی به صورت عمده تهیه نمایید.

خرید عسل گون به دلیل کیفیت بالا و خواص درمانی آن، از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و به همین دلیل افراد در سراسر کشور نسبت به تهیه آن ها از خود استقبال نشان می‌ دهند.

صادرات انواع عسل گون زول کوهی

صادرات انواع عسل گون زول کوهی فروشنده عسل گون زول فردی است که بهترین و با کیفیت ترین انواع عسل را در قالب بسته بندی های ویژه‌ ای و یا به صورت فله ای در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. از طرفی شما می توانید در مواردی از فروشنده معتبر مشاوره‌های لازم را در زمینه تهیه عسل دریافت نمایید.

علاوه بر این بازار صادرات عسل گون زول بسیار خوب بوده و کشورهای کثیری از جمله کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس نسبت به خرید این محصول ایرانی از خود استقبال نشان می‌ دهند. در این زمینه صادر کننده عسل کثیری به ارائه خدمات می‌ پردازند و بهترین و با کیفیت ترین انواع عسل را در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهند.