صادرات انبوه عسل ایران به کشورهای همسایه

صادرات عسل ایران به کشورهای همسایه روز به روز رونق بیشتری پیدا می‌کند؛ زیرا عسل ایران در سطح جهانی شناخته شده است و کیفیت بسیار بالایی دارد، تا حدی که می‌تواند با رقیبان بازار جهانی رقابت کند، به همین دلیل تولید افزایش پیدا می کند، تا نیاز داخلی و خارجی بازار را پاسخگو باشد. عسل یکی از پرخاصیت ترین ماده غذایی است که به دلیل خواص فراوانی که در خود دارد بسیار مورد توجه می باشد .

صادرات انبوه عسل ایران به کشورهای همسایه

راهنمای انتخاب عسل طبیعی با کیفیت

راهنمای انتخاب عسل طبیعی با کیفیت عسل چهل گیاه شیگوار دارای ویژگی هایی می باشد که بر اساس آن می توانید، با کیفیت بودن عسل را تشخیص دهید، در این قسمت شما را راهنمایی می‌کنیم تا در انتخاب عسل با مشکل مواجه نشوید و بهترین عسل را تهیه کنید.

  • اولین نکته و راهنمایی برای خرید عسل این است که حتما از مراکز قابل اعتماد تهیه نمایید.
  • یک عسل با کیفیت از غلظت بسیار مناسبی برخوردار است که برای تشخیص می توانید یک قاشق در ظرف عسل بزنید و سپس قاشق را به سمت پایین بگیرید تا عسل بریزد اگر کش بیاید و مانند مو شد و پاره نشد، نشان می دهد که عسل با کیفیت است، در حالی که از عسل های تقلبی با انجام این حرکت کش نمیایند و قطعه قطعه می شوند.
  • عسل با کیفیت شفاف است و می توان داخل آن را به راحتی مشاهده نمود و هیچ ماده اضافی در آن وجود ندارد.
  • زمانی که عسل طبیعی کیفیت لازم را داشته باشد، شکرک نمی زند، حالت اولیه خود را از دست نمی‌ دهد و سفت نمی شود. در این حالت بهترین نوع عسل را نشان می دهد اما اگر پس مدتی دیدی که عسل شما شکرک زده، متوجه خواهید شد که عسل تقلبی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار نبوده است.
  • رنگ عسل با کیفیت و اصل، طلایی رنگ است و بیش از اندازه تیره و روشن نیست.
  • توجه کنید که عسل اصل هیچ بوی خاصی ندارد، در حالیکه عسل‌ های تقلبی دارای عطر و بوی خوبی می‌باشد که این نشان می‌دهد خالص نیست و با شکر مخلوط شده است و بوی خوبی به دست آورده است.

خرید مستقیم عسل ایران به صورت اینترنتی

خرید مستقیم عسل ایران به صورت اینترنتی خرید مستقیم عسل کوهی از طریق فروشگاه‌های اینترنتی به صورت آنلاین برای همه افراد در زمان و مکان متفاوت امکان پذیر می باشد، خرید آنلاین، قیمت بسیار مناسبی خواهد داشت زیرا واسطه وجود ندارد و مصرف کننده به صورت مستقیم محصول را از تولید کننده دریافت می‌کند و از تخفیف بهره‌مند می‌شود و در مدت زمان کوتاه ارسال محصول انجام خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید اینترنتی فقط کافی است با این مجموعه تماس بگیرید .