عرضه بی واسطه عسل ممتاز آویشن کوهستان

عسل ممتاز آویشن کوهستان از معروف ترین و سالم ترین عسل های تولید شده در مناطق کوهستانی با شیرینی ملایم است که به دلیل خلوص بالا و درصد بالای مواد مغذی متقاضیان بیشتری دارد، در این میان عرضه بی واسطه این محصول به صورت عمده یا خرده این امکان را به خریداران و متقاضیان این عسل می دهد تا بتوانند محصول مورد نظر خود را با کیفیت تضمین شده و با بهترین قیمت ممکن به صورت مستقیم در سراسر کشور تهیه نمایند.

عرضه بی واسطه عسل ممتاز آویشن کوهستان

عواملی که بر کیفیت عسل مرغوب تاثیر دارد

عواملی که بر کیفیت عسل مرغوب تاثیر دارد در خصوص میزان کیفیت و مرغوبیت انواع عسل، عوامل متعددی در این زمینه تاثیرگذارند که در ادامه همین مطلب قصد داریم تا به طور کامل تر و جامع تر به این موضوع بپردازیم.

همانطور که میدانید عسل ها بر اساس نوع شهد گیاه اولیه، روش استخراج، موقعیت منطقه ای پرورش و نوع و درصد مواد مغذی به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند، اما از مهمترین عواملی که در میزان کیفیت و مرغوبیت عسل نقش دارند می توان موارد زیر را نام برد:

  1. درصد رطوبت عسل از مهمترین ویژگی های کیفی عسل به جهت جلوگیری از رشد میکروارگانیسم ها در آن است، در همین رابطه هر چه میزان رطوبت عسل کمتر باشد کیفیت عسل بالاتر خواهد بود، در مورد عسل مرغوب میزان رطوبت باید زیر ۲۰ درصد باشد.
  2. شیوه تولید عسل در کیفیت نهایی آن اهمیت ویژه ای دارد، بنابراین عسلی که در تهیه آن فقط از شهد گیاهی بدون هیچ ماده تغذیه ای دیگر استفاده شده باشد دارای کمترین درصد ناخالصی بوده و از مواد مغذی بیشتر و سلامت بالاتری نیز برخوردار می باشد.

آشنایی با خواص دارویی عسل طبیعی

آشنایی با خواص دارویی عسل طبیعی عسل طبیعی از ترکیبات مفید و مغذی بیشماری تشکیل شده است که با توجه به نوع عسل فراوانی و درصد این مواد مغذی متغیر می باشد، اما به جهت آشنایی بیشتر با خواص دارویی مهم انواع عسل کوهستان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. عسل به طور طبیعی سرشار از مواد آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی قوی است، لذا از مهمترین خواص دارویی و درمانی آن می توان به رفع انواع عفونت ها و باکتری ها در بدن و تاثیر فوق العاده آن بر سلامت و حوانسازی پوست و بهبود جای زخم، آثار سوختگی و لک، رفع اگزما و آکنه اشاره داشت.
  2. عسل به خصوص عسل آویشن در درمان سرفه، رفع برونشیت و خلط پشت گلو اهمیت بیشماری دارد.
  3. عسل آویشن آهن فراوانی دارد، لذا مصرف آن به افزایش تعداد گلبول های قرمز و در نهایت درمان کم خونی کمک بسزایی می کند.
  4. عسل در درمان دردهای مربوط به سیستم گوارش از جمله زخم معده و روده، رفع سوء هاضمه و رفلاکس معده و بهبود هضم نقش مهمی ایفا می کند.
  5. کلسیم و منیزیم موجود در ترکیبات عسل به استحکام استخوان ها و بالا بردن تراکم استخوانی و همچنین بهبود مشکلات آرتروز و رماتیسم کمک فراوانی می کند.

پخش مستقیم عسل ممتاز آویشن کوهستان

پخش مستقیم عسل ممتاز آویشن کوهستان پخش مستقیم عسل ممتاز آویشن کوهستان به صورت عمده یکی از رایج ترین روش های عرضه و فروش بدون واسطه این محصول به شمار می رود که از مهمترین مزیت های آن می توان به صرفه جویی در هزینه های خرید و افزایش اطمینان از سلامت و کیفیت کالا اشاره کرد.

همانطور که می دانید عسل آویشن کوهستان به عسلی گفته می شود که از شهد گل و بوته گیاه آویشن در ارتفاعات و دامنه مناطق کوهستانی با شرایط بکر طبیعی بدون دخالت انسان تهیه می شود، بنابراین چنین عسلی کیفیت متمایزی نسبت به دیگر انواع عسل داشته و از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشد.

اما جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر درباره بهترین فروشنده عسل عمده در بازارهای کشور و نیز سفارش مستقیم و آسان محصول در برندهای معتبر با کیفیت صددرصد تضمینی و قیمت استثنایی می توانید از طریق یکی از راه های ارتباطی مندرج در همین سایت با پشتیبانی و مشاوره فروش این مرکز ارتباط بگیرید.

در این میان عسل آویشن اورازان از معتبرترین برندهای تولید کننده عسل در مناطق بکر کوهستانی با آب و هوای کاملا طبیعی است که محصولات تولیدی آن به دلیل خلوص و سلامت بالایی که دارند در بازارهای صادراتی نیز فروش بالایی را به خود اختصاص داده اند.