فروشگاه اینترنتی عسل لرستان با بالاترین کیفیت

در حال حاضر ما با نمونه های متنوعی از عسل در داخل کشور مواجه هستیم که هر یک از آن ها از ویژگی‌ های خاصی برخوردارند، عسل لرستان از با کیفیت ترین انواع عسل های ایرانی بوده که شما می توانید آنها را از فروشگاه عسل لرستان اینترنتی تهیه نمایید این مراکز به صورت عمده هم نسبت به فروش عسل ها اقدام می نمایند.

فروشگاه اینترنتی عسل لرستان با بالاترین کیفیت

میزان تولید سالانه عسل در ایران

میزان تولید سالانه عسل در ایران با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی ایران و وجود گیاهان متنوع در اقلیم های مختلف کشور، انواع عسل های ایرانی در بالاترین میزان خود تولید می شوند و استقبال جهانی از خرید آنها بسیار زیاد می باشد.

عسل عالیخانی لرستان طبیعی دارای خواص بسیاری برای بدن است. عسل یک ماده بسیار مغذی، حاوی انواع ویتامین ‌ها و مواد معدنی و مقدار زیادی اسید آمینه و قند هاست که این خود موجب تغذیه سالم شما می‌ شود.

خواص عسل ژل رویال برای مردان نیز بسیاری زیاد است. عسل علاوه بر تقویت بدن، باعث تقویت حافظه نیز می ‌شود. اگر روزانه یک قاشق چای خوری عسل به همراه کمی آب ولرم میل نمایید، در جذب کلسیم و تقویت حافظه به شما کمک می ‌کند.

نحوه ی صادرات به آسیا بسیار راحت بوده و در حال حاضر کشورهای کثیری از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی نسبت به خرید بهترین انواع عسل های ایرانی از خود رغبت نشان می‌دهند، بازرگانان با فروش آنها در نهایت به سود خوبی می رسند و ارز خوبی را وارد کشور خواهند کرد.

در ۸ ماهه اول سال حدوداً هزار تن عسل به ارزش ۸۶ میلیارد تومان از کشور صادر خواهد شد، عسل های ایرانی در سال‌ های جاری به کشور های بحرین، کویت، قطر، عمان، آلمان، انگلستان، کانادا، استرالیا، اندونزی، عراق، لبنان و… صادر شده است.

این سری از محصولات دارای تنوع بسیار زیادی هستند و بر اساس طعم و نوع خود تقسیم بندی می شوند، ۶۰ درصد از عسل تولیدی در کشور عسل چند گیاه بوده و ۴۰ درصد دیگر آن ها تک گیاه است. گفته می شود که چهار هزار تن عسل گون، ۳ هزار تن عسل کنار، ۱۵۰۰ تن عسل گون، هزار تن عسل مرکبات و هزار تن عسل گشنیز در طول سال در کشور ایران تولید می شود.
این سری از محصولات از خواص درمانی بسیار بالایی برخوردارند و شما می‌توانید برای رفع بسیاری از مشکلات مربوط به سلامتی خود از آنها استفاده داشته باشید، در واقع شما می توانید مشکلات گوارشی همچون نفخ و یبوست را با استفاده از عسل طبیعی تیره به راحتی از بین ببرید، این سری از محصولات منبع خوبی از مواد معدنی همچون پتاسیم، منیزیم، منگنز، روی و… هستند که همگی آنها برای داشتن بدنی سالم موثر است.

صادرات عمده عسل لرستان در ایران

صادرات عمده عسل لرستان در ایران روش های کثیری وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید با کیفیت ترین عسل خود را خریداری کنید یکی از آنها مراجعه حضوری به مرکز عرضه انواع عسل باشد اما چنین روش خریدی به شما توصیه نمی شود چرا که با صرف وقت و هزینه بسیار زیادی همراه است.

در این زمینه می توانید از طریق درگاه اینترنتی با کیفیت ترین عسل را خریداری کرده و خریدی به صرفه داشته باشید، با این وجود دست واسطه ای در کار نیست و شما مستقیماً با ارائه دهنده واقعی معامله خود را انجام خواهید داد.