فروش بی واسطه عسل طبیعی با کیفیت در مازندران

فروش عسل طبیعی مازندران بی واسطه و مستقیم، مزیت هایی را برای تولیدکنندگان و خریداران عمده این محصول به همراه دارد. از آنجایی که تنوع تولید عسل در مازندران بسیار زیاد، انتخاب نمونه های کاملاً طبیعی و خالص کار چندان آسانی نیست. در این مقاله قصد داریم به بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت عسل درجه یک و شیوه های تشخیص آنها بپردازیم.

فروش بی واسطه عسل طبیعی با کیفیت در مازندران

فاکتورهای موثر برقیمت عسل

فاکتورهای موثر برقیمت عسل تولید عسل ارگانیک و مرغوب در بسیاری از استان های کشور به صورت حرفه ای و صنعتی انجام می گیرد. وجود پوشش گیاهی متنوع به ویژه در فصل بهار و تابستان، تنوع طعم، مزه و کیفیت این محصولات را موجب شده است. در این بین علاوه بر کیفیت، قیمت عسل نیز عامل مهمی برای ترغیب مصرف کنندگان به خرید بیشتر است.

عسل طبیعی به عسلی گفته می ‌شود که زنبورها برای تولید آن از شهد گل‌ ها و گیاهان مختلف تغذیه می‌ کنند. اما در تولید عسل تغذیه ‌ای، برای تولید عسل در روسیه زنبوردار برای تولید عسل در مقدار بیشتر، محلولی از آب و شکر را در داخل و یا کنار کندو می ‌گذارد.

عسل رایحه خوانسار طبیعی دارای خواص بسیاری برای بدن است. عسل یک ماده بسیار مغذی، حاوی انواع ویتامین ‌ها و مواد معدنی و مقدار زیادی اسید آمینه و قند هاست که این خود موجب تغذیه سالم شما می‌ شود.

فاکتورهای متعددی به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر قیمت عسل طبیعی تاثیرگذار هستند که یکی از مهمترین آنها درجه خلوص و نوع تغذیه زنبورها است. اگر عسل در فصل زمستان و از طریق تغذیه زنبورها با کیک مخصوص، تولید شود، بدون شک هزینه های جانبی و به دنبال آن، قیمت های فروش افزایش می یابد.

در فصل بهار و تابستان به علت وجود پوشش های گیاهی در دشت ها و جنگل ها، تغذیه زنبورها کاهش می یابد اما تولید عسل با حجم بیشتری انجام می گیرد. این عوامل بر کاهش قیمت ها و امکان تامین عسل با قیمت نسبتاً ارزان و رقابتی می انجامد.

در برخی از فصول سال مانند زمستان میزان تقاضا برای خرید عسل افزایش می یابد. اگر حجم عرضه عمده کمتر از تقاضای بازار، به ویژه در کلان شهرها باشد، شاهد رشد صعودی قیمت هر کیلو از این محصولات خواهیم بود.

تشخیص عسل طبیعی با چند روش ساده

تشخیص عسل طبیعی با چند روش ساده روش های مختلفی برای تشخیص عسل طبیعی اصل از نمونه های تقلبی و درجه دو وجود دارد که آشنایی با آنها می تواند آگاهی خریداران در هنگام انتخاب این محصولات را افزایش دهد. نکته مهم اینکه بر اساس شکل ظاهری و رنگ عسل نمی توان، طبیعی بودن آن را تعیین کرد. چرا که رنگ انواع عسل متناسب با نوع تغذیه زنبور همواره با تغییراتی همراه است.

بهترین شیوه برای تشخیص عسل های طبیعی مانند گون اصل، بررسی آن در محیط آزمایشگاهی است. به این صورت که میزان ترکیبات و قند طبیعی موجود در آن بررسی می شود تا در نهایت درجه خلوص عسل تعیین شود. رطوبت موجود در عسل یکی از عوامل مهم در تعیین کیفیت و ارگانیک بودن آن است. هر چقدر که رطوبت موجود در بافت این محصول بیشتر باشد، کیفیت و طعم آن نیز بهتر خواهد بود.

میزان قندهای طبیعی موجود در عسل نیز عامل مهمی در تضمین کیفیت و طعم آن است. قندهای فروکتور، گلوکز و ساکارز، عسل باید در حد معقول باشد که از طعم آن نیز قابل تشخیص است. به این معنی که عسل نباید بیش از اندازه شیرین باشد.

مرجع خرید عسل طبیعی درجه یک در تهران

مرجع خرید عسل طبیعی درجه یک در تهران خرید و فروش عسل طبیعی در تهران و دیگر کلان شهرها با شیوه های مختلفی انجام می گیرد. برخی از تولیدکنندگان به صورت مستقیم اقدام به خرده فروشی این محصول می کنند. در این شیوه علاوه بر اطمینان از کیفیت و درجه خلوص عسل، قیمت آن نیز به نسبت نرخ بازار ارزانتر است.

خرید مستقیم از فروشگاه های معتبر و با سابقه در زمینه توزیع عسل نیز می تواند تضمین کننده کیفیت این محصولات باشد. علاوه بر انتخاب فروشگاه معتبر، حتما سعی کنید عسل طبیعی و بویژه ارقام موم دار را به صورت بسته بندی شده خریداری کنید. چرا که عسل فله ای معمولاً گرد و خاک و آلودگی های محیطی را به راحتی جذب می کند.

برای سفارشات عمده و خرید عسل در حجم صادراتی و کلی، خرید از مراکز تولیدی بهترین و ارزانترین شیوه است. سفارش عسل با بسته بندی های مدنظر خریداران، افزایش حجم فروش در بازارهای هدف را به دنبال دارد. نمایندگان این مرکز با سابقه طولانی در حوزه تولید و توزیع عسل طبیعی، برای تامین ارقام درجه یک با قیمت رقابتی در تهران و مراکز دیگر آماده همکاری با خریداران هستند.