فروش عمده عسل با تخفیف ویژه در خوانسار

عسل سیستم های بدن را قوی کرده و گلبول های سفید مبارز با بیماری ها را تولید می‌کند و زنبور عسل یک حشره کوچک که خواص زیادی برای ما دارد و ما می توانیم از عسل در تمامی فصول سال استفاده کنیم عسل خوانسار معروف ترین عسل است که سالانه سهم بسزایی در تولید و صادرات دارد.

فروش عمده عسل با تخفیف ویژه در خوانسار

پیش نیاز لازم برای صادرات عسل

پیش نیاز لازم برای صادرات عسل عسل یک غذای کامل برای ادامه حیات انسان است و علاوه بر کاربرد هایی که در بیماری های مختلف دارد باعث رفع آلرژی و درمان آکنه و تقویت حافظه و…. می شود عسل با توجه به مناطق که در آنها زندگی می‌کنند طعم و رنگ مختلف دارد مثلا در مواقعی که نزدیک درختان کنار هستند یا در نزدیکی مزارع هستند با جاهای کوهستانی فرق می‌کنند عسل نمونه‌های مختلفی دارند مانند عسل کنار، عسل گون، عسل رازیانه و لندنی و …. بعضی ها عسل را به صورت خالی و بدون موم می‌خورند ولی بعضی ها هم با موم دوستش دارند و وجود موم در عسل را اصلیت آن می‌دانند که عسل موم دار سبلان زبانزد می باشد اگر بخواهیم که عسل را به کشور های دیگر صادر کنیم ابتدا باید موارد مورد نیاز مانند برچسب سلامت و… را مد نظر بگیریم هر کاری که می‌خواهیم بکنیم ابتدا باید قبل و بعدش را تا حدودی پیش بینی کنیم مثلا اگر ما بد کمبود عسل مواجه باشیم و مقدار زیادی را به کشورهای همسایه صادر کنیم می‌بینیم که پس از مدت کوتاهی خود کشور ما دچار مشکل می‌شود.

پس باید حد تعادل را میان صادر کردن و تولید نگه داریم و ارسال را بیشتر یا کمتر از تولید نکنیم از گوشه ای از بسته بندی ها می‌توان چندین مورد از خواص عسل را برای افرادی که نمی‌دانند نوشت و با اینکار به کسانی در خارج از کشور که از خواصش مطلع نیستند کمک خواهیم کرد که عسل را جدی بگیرند.

صادرات کلی عسل خوانسار به کشورهای مجاور

صادرات کلی عسل خوانسار به کشورهای مجاور برای صادرات به کشور های همسایه نکاتی را باید دقت نمود اول اینکه عسل خالص باشد و در بسته بندی های پلمپ شده که خاصیت های خود را داشته باشد یعنی اینکه اگر شیشه قرار دهیم ممکن است در راه بشکنند و ضربه بخورند پس در ارسال و صادر عسل با شیشه باید کمی بیشتر فکر کرد عسل هایی که در ظروف پلاستیکی تولید می‌شوند به شرطی که پوسته آن تیره باشد و از ورود آفتاب جلوگیری کند فکر خوبی است. اگر عسل را بصورت موم دار ارسال کنید ضربه های کمتری به آن وارد می شود. عسل مقوی ترین خوراکی طبیعی شیرین است که هیچ گونه مواد شیرین کننده به آن افزوده نشده است و رنگ های متنوع آن بدون هیچگونه مواد افزودنی و نگهداری تولید شده است