فروش عمده عسل طبیعی درجه یک در تهران

فروش عمده عسل طبیعی در تهران با درجه کیفی بالا و خواص فراوان، بدون واسطه و قیمتی مقرون به صرفه در اختیار شما خریداران محترم قرار می گیرد تا لذت تجربه یک خرید خوب و خوشمزه را داشته باشید.

کندو عسل خانه زنبورها است، که در واقع محل زندگی کلنی زنبورهای عسل محسوب می شود. بنابراین کندو حکم خانواده را برای زنبورها دارد و باید مقاوم در برابر عوامل بیرونی مثل نور خورشید و باران باشد. کندو عسل مشهد یکی از بهترین کندو برای زنبوداران می باشد.

در طبیعت زنبورهای عسل غالبا در حفره های توخالی درختان کندو عسل می سازند. که به آنها اصطلاحا کندوهای درختی می گویند. اما کندوی عسل همیشه در درختان توخالی یافت نمی شود. گاهی ممکن است زنبورهای عسل کلنی خود را درون یک جعبه پلاستیکی یا چوبی بی استفاده نیز تشکیل دهند. تهران مرکز پخش این کندوها می باشد و کندو عسل تهران از محبوبیت خاصی بر خوردار است.

فروش عمده عسل طبیعی درجه یک در تهران

همه چیز درباره ی انواع عسل موجود در بازار

همه چیز درباره ی انواع عسل موجود در بازار عسل ماده ای شیرین و خوشمزه و دارای خواص بیشماری است که بسته به تغذیه زنبور از گل و گیاهان متفاوت، خواص و طعم و بوی عسل نیز تغییر می کند. انواع متفاوتی از عسل در بازار موجود است. عسل تک گل، که حاصل جمع آوری شهد یک نوع گل است. عسل چند گل که ترکیب شهد چند نوع گل است. عسل بهاره که در اوایل فصل بهار جمع آوری می شود و عسل پاییزه که از نیمه دوم تابستان تا اوایل پاییز تولید می شود.

بهترین نوع عسل، عسل طبیعی است. عسل طبیعی سرشار از خواص و انواع ویتامین، املاح مفید برای بدن است. عسل سبلان مختاری یک برند معروف در تهیه عسل طبیعی است. در بازار انواع عسل صنعتی نیز موجود می باشد که حاصل تغذیه زنبوران از شکر، شیره انگور و توت است که فاقد بو، طعم و خواص عسل طبیعی است. عسل طبیعی در طعم های متفاوت و خواص مختلف شامل عسل حاصل از شهد گیاهان آویشن، اقاقیا، گون، چهل گیاه، کتیرا، زیرفون، یونجه، شوید، رازیانه، سیاهدانه، کنار، تمشک، مرکبات، گشنیز، زرشک، مریم گلی، جعفری، ریحان، جاوشیر، سنبل، مانوکا، گل آفتابگردان، گندم سیاه، بابونه، شاه بلوط، کلزا، گل پنبه، شبدر، سیب، لیمو، هویج، اکالیپتوس، قاصدک، اکلیل کوهی، اسپرس و خلنگ که هرکدام دارای خواص بسیاری از جمله: تقویت حافظه، درمان عفونت، انرژی زا، ملین و درمان کم خونی و غیره است.

همچنین عسل وحشی نیز نوعی عسل طبیعی است که صد در صد خالص و طبیعی است. زنبور های کوچکی که از زنبوران پرورشی و عادی کوچکترند آن را تولید می کنند. زنبوران وحشی در کوهستان ها و شکاف صخره ها یا بر بالای درختان کلنی می سازند. عسل وحشی دارای خواص فوق العاده است که به عنوان دارو مصرف می شود. این نوع عسل بسیار کمیاب است و با قیمتی نسبتا بالا در کشور موجود می باشد.

عرضه عمده عسل طبیعی با کیفیت در تهران

عرضه عمده عسل طبیعی با کیفیت در تهران عرضه عمده عسل طبیعی با کیفیت و مرغوب با قیمتی استثنایی و مقرون به صرفه در شهر تهران برای شما خریداران محترمی که می خواهید یک خرید خوب و مطمئن از طبیعی و خالص بودن عسل داشته باشید. عسل طبیعی در بسته بندی های متفاوت و خواص بیشمار شامل عسل حاصل از شهد گیاهان متفاوت برای شما عزیزان فراهم گردیده است. عرضه عمده و مستقیم این محصول موجب حذف واسطه و در نهایت قیمت مناسب برای مصرف کنندگان است.