فروش فوق العاده عسل با تخفیف ویژه در لرستان

عسل ،مایعی شیرین و گران رو است که دارای خواص بیشماری است. این مایع توسط زنبور عسل تولید می شود و دارای ویتامین هایی همچون B2 و B3 و C همچنین کربوهیدرات، مواد معدنی و پروتئین بی شماری است. فروش عسل در لرستان ، به دلیل وجود دامنه های سرسبز و دشت های وسیع روغن فراوان دارد در این اقلیم ،بیشتر عسل اصل کوهستان اصل تولید می شود. در این مقاله به بررسی موانع و مشکلات تولید عسل می پردازیم.

عسل طبیعی به عسلی گفته می ‌شود که زنبورها برای تولید آن از شهد گل‌ ها و گیاهان مختلف تغذیه می‌ کنند. اما در تولید عسل تغذیه ‌ای، برای تولید عسل آویشن اورازان زنبوردار برای تولید عسل در مقدار بیشتر، محلولی از آب و شکر را در داخل و یا کنار کندو می ‌گذارد.

عسل اصل گون طبیعی دارای خواص بسیاری برای بدن است. عسل یک ماده بسیار مغذی، حاوی انواع ویتامین ‌ها و مواد معدنی و مقدار زیادی اسید آمینه و قند هاست که این خود موجب تغذیه سالم شما می‌ شود.

فروش فوق العاده عسل با تخفیف ویژه در لرستان

بررسی مشکلات صادرات عسل در ایران

بررسی مشکلات صادرات عسل در ایران صادرات عسل ایرانی ، چند سالی است که وضعیت مناسبی ندارد و گویا به کما رفته است. در این لحظه چین، ترکیه و آرژانتین در رتبه اول تا سوم صادرات عسل قرار داند و ایران با تولیدات خود، در رتبه چهارم قرار گرفته است. بازار جهانی صادرات عسل طبیعی در دنیا در سال 2021 معادل ۶۰۶٫۲ میلیون دلار بود و پیش‌بینی شده تا سال ۲۰۲۵ این عدد به ۹۲۳٫۶ میلیون دلار برسد.

از علل مشکلات و موانع صادرات عسل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 ) چند مدیریتی بودن صنعت زنبورداری و عدم وجود تجار متخصص در زمینه صادرات عسل:

عدم وجود متولی جامع در زمینه صادرات عسل و نبود مدیریت یکپارچه در بحث زنبورداری از موانع موجود سر راه صادرات عسل طبیعی در ایران است. صنعت زنبورداری و تولیدات عسل طبیعی به‌عنوان فرآورده خام دامی شناخته می شود و زیر نظر سازمان دامپزشکی کشور است ولی پروانه بهداشتی آن توسط اداره غذا و دارو ارائه و تاییدمی‌شود و برخی از فعالیت‌های این صنعت نیز به سازمان جهاد کشاورزی و اداره استاندارد واگذار شده که این چند مدیریتی باعث بروز برخی مشکلات شده است.

2 ) عدم تعامل متولیان و مدیران با عزم ملی جامعه زنبورداری کشور در تولید عسل پاک:

مشخصا کار زنبوردار، صادرات عسل نیست، این کار بزرگ ، همت تجار متخصص را طلب می کند که نسبت به داده‌ ها و اطلاعات علمی و اقتصادی بازار و عرصه تجارت و صادرات به‌روزعمل کنند و بتوان تعامل و ارتباط سازنده‌ای بین زنبورداران و بازارهای هدف شناسایی کند. و عسل‌های شاخص، با کیفیت و مرغوب ایرانی تولید کند. با این وجود می توان در صنعت صادرات عسل گام بزرگی برداشت و عسل طبیعی ایران را به سراسر جهان صادر کرد.

پخش بی واسطه عسل مرغوب در لرستان

پخش بی واسطه عسل مرغوب در لرستان مجموعه مزرعه، بازار خرید و فروش عسل طبیعی است که محصولاتی از جمله عسل موم دار،عسل زیرفون، عسل کوهستان و عسل سبلان ژیکاس را به دست مشتریان خود می رساند. این مجموعه همواره کوشیده تا با تولید بهترین و درجه یک ترین عسل طبیعی، رضایت مشتریان را به خود جلب نماید و این عسل را با مناسب ترین قیمتو بالاترین کیفیت، به بازار عرضه کند.