فروش مستقیم عسل طبیعی با بهترین کیفیت در مشهد

عسل طبیعی را می توان به صورت عمده در مشهد و سایر شهرهای کشور خریداری کرد. اما مهم ترین نکته در خرید عسل طبیعی با بهترین کیفیت در مشهد داشتن عسل اصلی است. این بدان معناست که ترکیبات عسل حاوی قندهای مصنوعی یا قند نیست. از این رو برای خرید می توانید به سایت فروش عسل طبیعی مشهد مراجعه نمایید.

فروش مستقیم عسل طبیعی با بهترین کیفیت در مشهد

عسل های ارگانیک چه ویژگی هایی دارند؟

عسل های ارگانیک چه ویژگی هایی دارند؟

  • عسل ارگانیک به عسلی گفته می شود که در تمام مراحل تولید و فرآوری از هیچ گونه ماده سمی، شیمیایی و آنتی بیوتیکی استفاده نشده باشد، یعنی عسل زنبور تبدیل به مواد شیمیایی حتی آفت کش ها و مواد شیمیایی نمی شود. به طوری که در فرآیند تولید کنترل بیماری ها و آفات احتمالی زنبورها لانه های زنبور و حتی موم زنبور عسل باید سالم و عاری از آلاینده ها و مواد شیمیایی باشند.
  • عسل گون زرد ارگانیک تهیه شده از این نوع عسل باید شیشه ای، تمیز و عاری از آلودگی باشد. عسلی که در ظروف پلاستیکی نگهداری و فروخته می شود ارگانیک نیست.
  • عامل مهم دیگر استفاده نکردن از مواد شیمیایی یا آنتی بیوتیک ها برای درمان کلنی های زنبور عسل است.
  • یکی دیگر از نقش هایی که در خواص ارگانیک عسل نقش بسزایی دارد نگهداری و قرار دادن کندوها می باشد که فاصله پنج کیلومتری به این معنی است که از باغ ها و مناطقی که می توان کندوها را سمپاشی کرد باید اینگونه فاصله ها رعایت شود که به آن نیز عسل ارگانیک گفته می شود.

انواع عسل طبیعی موجود در ایران

انواع عسل طبیعی موجود در ایران به طور کلی عسل طبیعی بر اساس منبع تغذیه و زمان برداشت طبقه بندی می شوند که در ادامه به آن می پردازیم. انواع عسل بسته به نوع تغذیه نوع غذا مهمترین عامل در طبقه بندی عسل است که ماهیت آن را مشخص می کند. به طور کلی ارزش غذایی زنبورها با سه حالت تفاوتی ندارد.

  1. تغذیه با عسل
  2. شهد گل (عسل طبیعی) خوراک
  3. تغذیه با شیره درخت (عسل)
  • عسل مغذی: برای این نوع عسل، زنبوردار به جای تغذیه شهد با گرده، از آب شیرین یا سایر مواد قندی استفاده می کند. به این معنی که زنبورها آب و محلول شکر را داخل کندو می ریزند تا در تولید عسل از آن استفاده کنند. تغذیه با عسل معمولا باعث تولید زنبور برای زمستان یا تولید بیش از حد کلنی در اوایل بهار می شود.
  • عسل کاملا طبیعی: این نوع عسل کاملا از شهد گرده تغذیه می شود و تغذیه مصنوعی برای زنبورها نمی دهد.

عسل طبیعی به دو نوع تقسیم می شود:

  1. عسل از بسیاری از گیاهان
  2. عسل از یک گل
  • عسل از بسیاری از گیاهان یا چهل گیاه را عسل می گویند و چون زنبورها از آن برای تغذیه گیاهان مختلف استفاده می کردند، گیاهان محلی دارای گیاهان مختلفی هستند. این عسل معمولا در فصل بهار که درختان و گیاهان شکوفا می شوند به دست می آید.
  • عسل با یک گل: عسل تک گل عسلی است که معمولا از شهد گیاهی تشکیل شده است. اگر گیاهان غالب منطقه از همان نوع گل (بیش از 50%) باشند، عسل استخراج شده از آن را به نام گیاه می نامند. عسل اقاقیا، عسل آویشن، عسل پنبه و …

زنبورها تقریبا از تمام شیرینی هایی که دارند برای تولید عسل استفاده می کنند. زنبورها به جای تغذیه از شهد حاصل از سایر گیاهان مانند افرا، بلوط و مریم گلی برای تولید عسل در کندوهای خود استفاده می کنند که به آن عسل می گویند. عسل کوهرنگ بسیاری از خواص عسل طبیعی را دارد و یکی از با ارزش ترین فرآورده های عسل است.

خرید مستقیم عسل طبیعی از فروشندگان

خرید مستقیم عسل طبیعی از فروشندگان خرید عسل طبیعی برای بسیاری از خانواده ها یک غذای طبیعی محسوب می شود. به عبارت دیگر عسل ماده ای نیست که افراد خاصی از آن استفاده کنند. این محصول با ارزش خواص زیادی دارد که آن را تبدیل به منبع غذای طبیعی برای همه می کند.

خرید عسل و اختلاط آن با مواد غذایی دیگر باعث افزایش خواص این ماده و افزایش اهمیت آن می شود. از این رو مشتریان گرامی می توانند برای خرید مستقیم عسل طبیعی 500گرمی از فروشندگان به سایت شرکت فروشنده این محصول مراجعه نمایند.