فروش ویژه عسل چهل گیاه ارزان و به صرفه در اردبیل

در حال حاضر ایران با وجود مراتع سر سبز و طبیعت بکر و همچنین شرایط اقلیمی مساعد و شرایط منطقه ای خاص به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان برتر در زمینه تولید انواع عسل در جهان از شهرت و جایگاه ویژه ای برخوردار است که از این میان می توان به استان های اردبیل، کردستان، لرستان، خراسان، و نیز شهرهای اهواز، خوانسار و دیگر شهرها اشاره کرد که بسته به منطقه تولید عسل، از لحاظ کیفیت بسیار متفاوت می باشد.

شایان ذکر است عسل چهل گیاه اردبیل، نمونه ای مرغوب و صادراتی از انواع عسل های موجود در کشور محسوب می شود که فروش ویژه این محصول عمده از طریق مراکز و نمایندگی های عمده فروش در سراسر کشور بسیار به صرفه می باشد زیرا دست واسطه ها از میان برداشته شده و باعث کاهش قیمت محصول گردیده است.

فروش ویژه عسل چهل گیاه ارزان و به صرفه در اردبیل

بررسی کیفیت عسل موم دار

بررسی کیفیت  عسل موم دار

امروزه عسل انواع گوناگونی دارد که از انواع آن می توان به عسل گون، عسل موم دار، عسل کوهستان خوانسار و غیره نام برد که همه از نمونه های مرغوب و تولید داخل کشور می باشند که بسته به شرایط اقلیمی، منطقه ای و طبیعت از کیفیت و قیمت مختلفی برخوردار بوده و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند.

در بررسی های بعمل آمده در مورد کیفیت عسل موم دار این چنین باید گفت: که عسل موم دار از انواع عسل های پرفروش و پرمصرف است که کیفیت آن به شکل ظاهری، تنوع رنگ، طعم و مزه شیرین و دلچسب، منطقه تولید، نحوه تولید، استفاده از گل های طبیعی و غیره می باشند که باعث محبوبیت آن بین طرفداران خاص خود قرار گرفته است.

دانستنی هایی درمورد عسل چهل گیاه بدون قند

همان طور که قبلا ذکر شد یکی از قطب های اصلی تولید عسل در کشور را می توان به استان اردبیل اختصاص داد که امروزه از اصلی ترین مراکز تولید عسل در دنیا شناخته شده که با وجود زنبورهای عسل، استفاده از گل و گیاهان طبیعی، شرایط آب و هوایی و مناطق مختلف توانسته در این راستا نیاز بازارهای داخلی و خارجی را به طور کلی فراهم آورد و بر اقتصاد کشور بیفزاید.

عسل چهل گیاه همان طور که از نامش پیداست ترکیبی از انواع گیاهان موجود در طبیعت است که توسط زنبورهای عسل از شهد گل ها گرفته می شود و دارای ارزش غذایی فراوان و نیز خواص بسیار زیادی مانند: خواص آنتی اکسیدانی، غنی بودن از انواع ویتامین ها، پروتئین ها و املاح معدنی فراوان می باشد که می تواند به درمان انواع بیماری ها از جمله کنترل قند خون بسیار حائز اهمیت باشد که امروزه افراد زیادی را شیفته خود کرده است.

لازم به ذکر است عسل چهل گیاه دارای قند طبیعی است که برای افرادی که از بیماری دیابت رنج می برند با توصیه پزشکان می توانند از آن استفاده و به درمان این نوع بیماری کمک شایانی نمایند.

باید خاطر نشان کرد که یکی دیگر از انواع عسل های تولید داخل کشور را می توان به عسل کوهستان خوانسار اشاره کرد که خوانسار یکی از شهرهای مهم اصفهان محسوب می شود که با وجود کوهستان های صعب العبور و وجود صخره ها و غارهای زیاد و همچنین وجود زنبورهای عسل در این منطقه توانسته عسلی درجه یک و ممتاز را تولید و روانه بازارهای جهانی نماید که امروزه طرفداران خاص خود را می طلبد.

از گذشته تا به حال عسل یکی از معجون های گیاهی پرخاصیت، پرمصرف، پرفروش و پرکاربرد در زندگی روزمره انسان می باشد که با توجه به نوع گل و گیاهی که زنبور عسل از آن استفاده می کند انواع گوناگونی دارد که با وجود خواص منحصر به فرد و به دلیل دارا بودن قند طبیعی می تواند برای درمان انواع بیماری ها از قبیل: تنظیم فشار خون، قند خون، تقویت دستگاه ادراری، زخم های پوستی، ناراحتی های گوارشی، یبوست، جوان سازی پوست، کاهش استرس و دیگر موارد بسیار مفید و موثر واقع شود.

تاثیر بسته بندی عسل چهل گیاه بر افزایش صادرات

تاثیر بسته بندی عسل چهل گیاه بر افزایش صادرات

در حال حاضر بسته بندی انواع محصولات غذایی از جمله انواع عسل یکی از عوامل اصلی و مهم آن در امر صادرات به حساب می آید که امروزه بسته بندی های عسل در ظرف های مخصوص درب بسته و محکم و در وزن های مختلف با برندهای گوناگون و همچنین بر چسب و نشان استاندارد جهانی، تاریخ تولید و انقضاء، پروانه تولید، پروانه بهداشت، سری ساخت، پروانه بهره برداری بر روی بسته بندی ها توانسته بر میزان تولیدات انبوه و میزان فروش و سود بیشتر محصول و نیز جذب مشتریان زیاد آن بیفزاید که این نشان از توسعه و پیشرفت در رونق اقتصادی کشور می باشد.

نکاتی که خریدار عسل گون باید بداند

از آنجا که عسل با تنوع کیفیت در کشور تولید می شود امروزه خریداران عسل گون، باید هنگام خرید به موارد مهمی درباره آن توجه و دقت کافی داشته باشند تا هنگام مصرف دچار مشکل نشوند که شامل:

  1. عسل گون، با تنوع رنگ های زرد تا قرمز و قرمز تیره در بازار یافت می شود.
  2. عسل گون دارای بافت بسیار سبک، است که به راحتی در دهان آب می شود.
  3. عسل گون از انواع عسل های مممتاز و طبیعی است که دارای گلوکز بسیار کمی می باشد.
  4. عسل گون چنانچه برای مدتی در یک مکان ثابت بماند شکرک می زند که این امری طبیعی است.
  5. این نوع عسل دارای عطر و طعم و مزه فوق العاده عالی است که مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.
  6. این نوع عسل کاملا طبیعی، استاندارد و بهداشتی در بسته بندی های متنوع با نشان سیب سبز سلامت جهانی در بازار به فروش می رسد.

بنابراین خریداران عسل گون با توجه به نکات ذکر شده می توانند برای خرید این محصول غذایی با ارزش از طریق مراجعه به فروشگاه ها و درگاه های اینترنتی منحصر به فرد محصول به صورت آنلاین و غیر حضوری و نیز ارتباط مستقیم با کارشناسان و مشاوران خبره و آگاه در این زمینه مراجعه نموده و پس از دریافت اطلاعات دقیق و جامع در مورد محصول آن را با کیفیت عالی و قیمت ارزان تر بدون هیچ گونه هزینه جانبی دریافت کنند که خرید محصول به این روش بسیار به صرفه بوده و مشتریان زیادی را در بر گرفته است.

همچنین از دیگر نکات مهم که خریدار عسل گون باید به آن توجه و دقت لازم داشته باشد توجه به شکل ظاهری عسل، رنگ، عطر و بوی خاص، طعم و مزه عسل، کیفیت بالا، بسته بندی عسل و دیگر موارد که هر چه کیفیت عسل بالاتر باشد از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود.

صادرات انواع عسل چهل گیاه به اروپا

صادرات انواع عسل چهل گیاه به اروپا

امروزه عسل چهل گیاه از انواع خوراکی های بسیار خوشمزه و شیرین است که صادرات انواع عسل چهل گیاه به اروپا، از نوع اصل و درجه یک می باشد که توسط تولیدکنندگان معتبر و مجاز مطابق با استانداردهای روز دنیا به طور کاملا ارگانیک و بهداشتی در برخی نواحی مختلف کشور از رونق تولیدی زیادی برخوردار بوده و این تولیدکنندگان با تجربیات و آگاهی های لازم که در این زمینه دارند توانسته اند عسلی مرغوب را به کشورهای اروپایی صادر کنند که صادرات این محصول غذایی ارزشمند به این کشورها از بازتاب گسترده ای داشته و توانسته به اقتصاد کشور رونق زیادی بخشد.

ناگفته نماند که صفر تا صد صادرات عسل به کشورهای اروپایی مقررات خاص خود را می طلبد که طی فرایند های مختلف مانند: اخذ گواهینامه های لازم از شرکت مربوطه، اخذ قرار دادهای لازم گمرکی، اخذ گواهینامه های مخصوص بازرسی، وارد کردن اطلاعات مهم از شرکت تولید کننده اعم از مشخصات محصول، قیمت و … و در نهایت ارسال محصول به کشور مقصد می باشند که باعث می شود محصول با کیفیت عالی و قیمت مناسب با برندهای مختلف و بسته بندی های متنوع وارد این کشورها شوند و در اقتصاد کشور سهم بسزایی ایفا نمایند.

تولید انبوه عسل چهل گیاه درجه1

در حال حاضر عسل با تنوع کیفیت در کشور توسط زنبورهای عسل تولید می شوند که بسته به منطقه تولید از کیفیت و قیمت متفاوتی برخوردار بوده که هر کدام بسته به نوع خود از خواص و ویژگی های منحصر به فرد برخوردار می باشند که بسته به ذائقه و سلیقه افراد انتخاب و خریداری می شوند.

امروزه تولیدکنندگان عسل چهل گیاه درجه یک و ممتاز، از بهترین روش های نوین و جدید برای تولید محصول استفاده می کنند که با توجه به مکان و منطقه انتخاب شده از کیفیت متفاوتی برخوردار بوده و توانسته تا حدود زیادی نیاز بازارهای داخلی و خارجی را فراهم آورد و بر رونق اقتصادی کشور بیفزاید.

باید خاطر نشان کرد که انواع عسل اغلب در مناطق کوهستانی و خوش آب و هوا تولید می شوند که از انواع این کوه ها می توان به کوه های زاگرس، اشاره کرد که از کوه های معروف و سر به فلک کشیده است و به دلیل تنوع آب و هوایی که دارد توانسته بهترین نوع عسل را به خود اختصاص دهد و با تولیدات انبوه خود نیاز مصرفی اکثر کشورهای همسایه را فراهم نماید.

شایان ذکر است عسل کوهستان از خالص ترین و مرغوب ترین و نیز اصیل ترین عسل های تولید کشور ایران است که عسل گون طبیعی همان طور که از نامش پیداست کاملا طبیعی و ارگانیک توسط زنبورهای عسل در این منطقه تولید و در بازار به فروش می رسد که علاوه بر کیفیت، از قیمت مناسب برخوردار بوده و توانسته مشتریان زیادی از آن سوی مرزها را متوجه خود سازد.

امروزه از عسل چهل گیاه، به دلیل خواص بی نظیری که دارد در طب سنتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد زیرا به دلیل طبیعت گرمی که دارد توانسته برای درمان انواع بیماری ها بسیار موثر و تاثیر گذار باشد.

عسل چهل گیاه طبع گرمی دارد و این دلیل وجود شهد گل های مختلف است که توسط زنبورها جمع آوری می شود که برای افراد سرد مزاج بسیار توصیه می شود.

باید خاطر نشان کرد که عسل ها از جمله عسل چهل گیاه با توجه به منطقه ای که زنبور از آن تغذیه می کند از عطر و طعم متفاوتی برخوردار می باشد که با طیف گسترده ای از رنگ های مختلف در بازار وجود دارد و توانسته کام مشتریان زیادی را شیرین کند.

ناگفته نماند که عسل های طبیعی ارزش غذایی بالایی را دارا می باشند که برای سلامت بدن بسیار حائز اهمیت می باشند و نیز طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

با این وجود عسل چهل گیاه، در اکثر شهرهای ایران از رونق تولیدی وسیعی برخوردار است که به دلیل طعم و کیفیت بالایی که دارد توانسته خود را در زمره بهترین محصولات صادراتی کشور قرار دهد که سالانه در حجم و تناژ بالا و نیز در انواع برندها و بسته بندی های متنوع با نشان سیب سبز سلامت جهانی به اکثر کشورهای دنیا صادر می گردد که صادرات محصول باعث ایجاد رقابت بین انواع برندهای ایرانی با نوع خارجی و نیز میزان تولیدات انبوه، فروش و سود بیشتر و نیز جذب مشتریان زیادی می گردد.

پخش عمده عسل چهل گیاه در بازار اردبیل

پخش عمده عسل چهل گیاه در بازار اردبیل

همواره توزیع و پخش عمده عسل چهل گیاه در بازار اردبیل، به صورت عمده و مستقیم انجام می شود که یکی از بهترین روش های توزیع محصول به حساب آمده چرا که عرضه مستقیم محصول بسیار ارزان می باشد و این دلیل حذف واسطه ها و دلالان از فروش مستقیم محصول می باشد که باعث شده قیمت آن کاهش یابد و خریداران زیادی را به خود جذب کند.

لازم به ذکر است مراکز عرضه و پخش این نوع عسل سعی می کنند تا این ماده غذایی با ارزش را با بالاترین سطح کیفیت و نازل ترین قیمت در اختیار مشتریان داخلی و خارجی خود قرار دهند تا خریداران بتوانند بر اساس نیاز و سرمایه خود آن را خریداری و نوش جان کنند.

همچنین این مراکز فروش عسل چهل گیاه اردبیل، را در بسته بندی های کاملا بهداشتی، استاندارد و ارگانیک با وزن های مختلف و برندهای متفاوت با شرایط و تمهیدات خاصی مانند: تضمین کیفیت عالی و قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می دهند تا از این طریق نیاز مشتریان را بر طرف سازند.

ضمنا شرکت های تولید کننده عسل، مراکز و نمایندگی های عمده فروش عسل و نیز سایت مربوط به محصول عسل از مهمترین مراکز معتبر و مجازی هستند که می توانند مشتریان را در خرید عسل همراهی کنند که امروزه یکی از بهترین، ارزان ترین و سریع ترین راه و روش خرید محصول از طریق مراجعه به وب سایت محصول است که بدون هیچ گونه هزینه جانبی محصول با کیفیت عالی و قیمت ارزان به طور سریع و رایگان در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

امروزه بازار فروش عسل بالا گرفته و این کیفیت بالای محصول را می رساند که با وجود انواع گل و گیاهان طبیعی در طبیعت و نیز وجود زنبورهای متعدد و فراوان در مناطق کوهستانی و همچنین افراد خبره و ماهر در این زمینه باعث شده عسل با کیفیت عالی بدست آید و امروزه از بازار گرمی و مشتری مداری زیادی برخوردار باشد که با فروش نسبی و پایداری که داشته توانسته به اقتصاد کشور کمک زیادی کند.