قیمت استثنایی عسل طبیعی در بازار خوانسار

محال است ار طرفداران پروپاقرص عسل باشید و نام عسل طبیعی خوانسار به گوشتان آشنا نباشد. عسل طبیعی خوانسار به علت پوشش گیاهی خاص این منطقه و تاثیر گرده آن ها بر زنبور های عسل، از طعم و کیفیت بی نظیری برخوردار است. لذا قیمت خرید آن به نسبت بالا است. حال خبر خوبی که به شما می دهیم این است که این عسل مرغوب، با قیمتی استثنایی در مجموعه ما به فروش می رسد. پیشنهاد می شود از این فروش و قیمت استثنایی عسل خوانسار غافل نشوید!

قیمت استثنایی عسل طبیعی در بازار خوانسار

بهترین نوع عسل برای صادرات به کشور های مجاور

بهترین نوع عسل برای صادرات به کشور های مجاور عموما محصولات مرغوب و درجه یک برای صادرات انتخاب می شوند. عسل نیز از این قاعده مستثنی نیست و تجار و زنبورداران درصدد هستند تا عسل صادراتی با کیفیت به دست خریداران در اقصی نقاط جهان برسانند.

عسل طبیعی کوهستان که حاصل زنبور عسل وحشی کوهستان هست یکی از نمونه های برجسته عسل برای صادرات است. این نوع عسل از گرده گیاهان دارویی مختلف و کمیاب موجود در کوهستان درست شده است. به همین خاطر عسل طبیعی کوهستان خواص بسیار زیادی دارد.

گاهی نیز زنبورداران با پرورش گیاه آویشن در نزدیکی کندو های عسل به تولید عسل آویشن طبیعی و درجه یک می پردازند. عسل آویشن نیز یکی از انواع مرغوب عسل طبیعی است که خواص درمانی بسیاری دارد.

با توجه به آنچه که ذکر شد، به طور کلی می توان بیان کرد بهترین نوع عسل برای صادرات، عسل طبیعی حاصل از گرده افشانی گیاهان دارویی و کوهستانی است. معمولا چنین عسلی طعم منحصر به فرد و مطلوبی دارد که آن را از سایر انواع عسل ها به ویژه از عسل تقلبی متمایز می کند.

عرضه بی واسطه عسل طبیعی در خوانسار

عرضه بی واسطه عسل طبیعی در خوانسار همان گونه که پیش تر اشاره شد، عسل طبیعی خوانسار ارزش غذایی بالایی دارد و به همین خاطر قیمت به نسبت بالایی دارد. اما مجموعه بازرگانی ما در تلاش است تا با عرضه مستقیم، عسل مرغوب و طبیعی خوانسار را با قیمتی نازل به دست مشتری برساند.

علت این است که عرضه بی واسطه محصول سبب می شود تا قیمت خرید برای خریدار مقرون به صرفه باشد و دیگر برای خرید عسل مرغوب متحمل هزینه زیاد نشود. به بیانی دیگر، کوتاه شدن دست واسطه ها در صرفه جویی در هزینه ها نقش بسزایی دارد.

برای خرید مستقیم و بی واسطه عسل طبیعی و مرغوب خوانسار می توانید به بخش مربوطه موجود در وبسایت مجموعه ما مراجعه فرمایید. در تمامی مراحل خرید کارشناسان با تجربه و کادر پشتیبانی مجموعه آماده خدمت به مشتریان عزیز هستند و خریداران می توانند از راهنمایی آنان استفاده نمایند. هدف ما رقم زدن تجربه خرید عالی برای شما است.