قیمت استثنایی عسل طبیعی سبلان در بازار تهران

عسل طبیعی سبلان از کوه های سرسبز و خوش آب و هوای استان اردبیل به دست آمده و به دلیل موقعیت اقلیمی تولید و پرورشی که دارد از باکیفیت ترین و خالص ترین عسل ها در کشور به شمار رفته که در بازارهای کل کشور از جمله تهران با استقبال بی نظیری روبه رو می باشد، از دیگر دلایل فروش و تقاضای بالای عسل طبیعی سبلان در تهران می توان به کیفیت بالای بسته بندی و قیمت فروش استثنایی آن اشاره کرد.
قیمت استثنایی عسل طبیعی سبلان در بازار تهران

آشنایی با انواع عسل سبلان پیش از خرید

آشنایی با انواع عسل سبلان پیش از خرید عسل های سبلان و سرعین در انواع مختلف از سالم ترین و خالص ترین عسل های موجود در کشور محسوب می شوند که به روش کاملا طبیعی توسط زنبورهای ساکن این منطقه خوش و آب و هوای کشور و به صورت مستقیم از شهد گیاهان موجود بدون دخالت انسان تولید می شوند، جهت آشنایی بیشتر با انواع عسل سبلان و نکاتی که باید پیش از خرید این محصول به آن دقت بفرمایید مواردی به شرح زیر است:

  1. خرید مستقیم از مراجع معتبر تولید و عرضه بی واسطه محصول با تضمین کیفیت و ضمانت کالا یکی از مهمترین نکات حائز اهمیت قبل از خرید محصول محسوب می شود.
  2. عسل های طبیعی سبلان به دلیل خلوص بالایی که دارند طعم بی نظیر و خواص فوق العاده ای داشته و به سرعت در دهان آب می شوند.
  3. بوی عسل طبیعی سبلان کاملا مطابق با بوی شهد گیاه به کار رفته در تهیه آن بوده و از خاصیت کشسانی بالایی نیز بهره مند می باشد.

در میان انواع عسل های بومی منطقه سبلان، عسل چهل گیاه طبیعی به دلیل استفاده از شهد چندین گل علاوه بر املاح مغذی تر و طعم و مزه فوق العاده تر از فواید درمانی بسیار زیادی برخوردار بوده و برای تقویت بنیه بدن به طور عمومی نیز از ارزش غذایی بیشتری برخوردار می باشد.

توزیع بی واسطه عسل طبیعی سبلان در تهران

توزیع بی واسطه عسل طبیعی سبلان در تهران اگر از خریداران عسل های طبیعی سبلان در تهران و یا در هر منطقه دیگر از کشور هستید جهت دریافت مشاوره و سفارش تضمینی کالا بدون واسطه با نازلترین قیمت ممکن می توانید با مجموعه فروش آنلاین معتبر در این سایت فروشگاهی تماس حاصل بفرمایید.

قیمت توزیع بی واسطه عسل طبیعی در استان اردبیل به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که از مهمترین آنها می توان به موقعیت جغرافیایی تولید آن و کیفیت آب و هوای آن منطقه اشاره نمود، در خصوص سایر عوامل تاثیرگذار در قیمت فروش محصول می توان موارد زیر را برشمرد:

  • نوع عسل در قیمت آن اهمیت بسزایی دارد، در این راستا هر چه فراوانی گیاهان رشد یافته در منطقه کمیاب تر باشد به همان نسبت در افزایش قیمت تولید عسل نقش بیشتری دارد.
  • بسته بندی محصول از دیگر موارد تاثیرگذار در قیمت محصول نهایی است، در بسته بندی عسل از انواع ظروف پلی اتیلنی، ظرف های شفاف پلاستیکی، فلزی و شیشه ای استفاده می شود که هر کدام بر حسب کیفیت و نوع بسته بندی و حجم آن از قیمت های متنوعی برخوردار می باشند.