قیمت باورنکردنی عسل سیاه دانه در کوهدشت

عسل سیاه دانه کوهدشت طبع گرم دارد و خاصیت فراوان و ترکیبی دل پذیر و مفید را با عسل تشکیل می دهد. به ترکیب سیاهدانه و عسل در طب سنتی دوسین گفته می شود و دارای فواید زیادی است برای تقویت استخوان ها، مشکلات مفصلی و غیره مفید است و دارای خواص ضدنفخ و دل درد هم است. این عسل با طعم دل پذیری که دارد به شما کمک می کند که از سیاهدانه بیشتری استفاده کنید و از فواید آن استفاده کافی را ببرید.

قیمت باورنکردنی عسل سیاه دانه در کوهدشت

چه عواملی بر کیفیت عسل تاثیر بسزایی دارد

چه عواملی بر کیفیت عسل تاثیر بسزایی دارد عسل به راحتی در آب حل نمی‌شود و اگر یک قاشق را بالای یک ظرف آب نگهدارید تا عسل در آن بریزد عسل طبیعی بصورت نوارهایی در داخل آب روی هم جمع می‌شود و در زمان کوتاه اگر به حال خود رها شود حل نمی‌شود. تولیدکنندگان عسل تقلبی از محلول شکر ماده‌ای به غلظت عسل می‌‌رسند که به راحتی در آب حل نمی‌شود و خواص گفته شده را داراست ولی کاملا ساختگی است و فقط خصوصیات ظاهری عسل را دارد.

عسل طبیعی به عسلی گفته می ‌شود که زنبورها برای تولید آن از شهد گل‌ ها و گیاهان مختلف تغذیه می‌ کنند. اما در تولید عسل تغذیه ‌ای، برای تولید عسل آویشن اورازان زنبوردار برای تولید عسل در مقدار بیشتر، محلولی از آب و شکر را در داخل و یا کنار کندو می ‌گذارد.

عسل اصل گون طبیعی دارای خواص بسیاری برای بدن است. عسل یک ماده بسیار مغذی، حاوی انواع ویتامین ‌ها و مواد معدنی و مقدار زیادی اسید آمینه و قند هاست که این خود موجب تغذیه سالم شما می‌ شود.

برای شناختن عسل طبیعی اگر وقتی در ظرف شيشه‌ای ريخته شود پر از حباب مي‌شود. گرچه ممکن است عسل طبیعی چنین خاصیتی هم داشته باشد، ولی نمی‌توان ان را دلیل بر طبیعی بودن عسل گرفت… عواملی زیادی هست، که بدون تقلب، به دلایل مختلف در کیفیت عسل تاثیر بسزایی دارد.

برای تهیه کردن عسل طبیعی باکیفیت هرچقدر که مکان زنبورداری و کندوها از کارخانه ها و شهرها و روستاها دورتر بوده و در طبیعت باشد روی کیفیت عسل تاثیر زیادی دارد. و دیگر اینکه نحوه مبارزه با آفات زنبور عسل است که اگر به درستی صورت نپذیرد می‌تواند عسل تولید شده را آلوده نماید به این علت که عسل به شدت توان جذب آلودگی را دارد و برای همین خاطر است که در درمان انواع بیماری ها استفاده میشود.

فرایند رُس‌گیری که زنبور داران برای جلوگیری از شکرک زدن عسل انجام می‌دهند، از آنجا که مردم فکر میکنند عسل خوب و عسل طبیعی رُس شکرک نمی‌زند به همین دلیل در یک فرایند حرارت‌دهی عسل دیگر شکرک نمی‌زند. از انجا که عسل اگربیش از50 درجه حرارت ببیند باعث می‌شود که عسل بمیرد و خواص درمانی خود را تا حد زیادی از دست بدهد. برای همین دلیل است که میگویند عسل را با آب جوش یا شیر جوش ترکیب نکنید و صبر کنید تا دمای آن پایین بیاید و در حد ولرم برسد و بعد ترکیب کنید.

عسل سیاه دانه یک کیلویی را میتوانید در فروشگاه ها و یا در وب سایت ها با قیمت ارزان و مقرون به صرفه خریداری کنید.

عرضه مستقیم عسل سیاه دانه در کوهدشت

عرضه مستقیم عسل سیاه دانه در کوهدشت عسل موم دار یا موم زنبور عسل یک ماده طبیعی بوده که از غده‌های موجود در زیر شکم زنبور‌ عسل کارگر ترشح می‌شود. و امروزه کاربرد موم در مصارف پزشکی و درمانی، مورد توجه بسیاری از دانشمندان است و کاربرد زیادی دارد.

خواص عسل سیاه دانه باعث می شود که فعالیت ضدباکتریایی و ضدقارچی، نقش در کنترل دیابت دارد فعالیت ضدالتهابی و غیره دارد.