قیمت باورنکردنی عسل طبیعی در بازار اردبیل

قیمت عسل طبیعی در اردبیل بسته به عوامل مختلفی مانند; نوسانات بازار, هزینه های تولیدی و نوع آن مختلف می باشد که تنها با خرید عمده و بدون واسطه می توان آن را ارزان و باصرفه تهیه نمود. این محصول بسته به نوع شهدی که زنبور از آن تغذیه نموده در انواع مختلفی تولید می شود و مشتری از حق انتخاب بالایی برخوردار بوده و می تواند آن را با اطمینان و رضایت بالا از قیمت ها و کیفیت تهیه کند.

قیمت باورنکردنی عسل طبیعی در بازار اردبیل

4 نکته مهم برای خرید عسل با کیفیت

4 نکته مهم برای خرید عسل با کیفیت عسل طبیعی قطعا شکرک میزند و نوع خام بعد از مدتی به دلیل ترکیباتش و البته بسته به عوامل زیادی مانند رطوبت، منبع شهد، دما و … در زمان مشخصی شکرک می زند. در نتیجه برخی از انواع آن ممکن است بلافاصله پس از برداشت و برخی دیگر پس از یک یا دو سال رسوب کند. لذا اگر چه عسل طبیعی رسوب می کند، اما این نشان دهنده طبیعی بودنش نیست.

پس اگر عسل شما هم شکرک زد، فکر نکنید که تقلبی است یا با آب شکر درست شده است. در هر صورت می توانید عسل را به طور غیرمستقیم حرارت دهید تا از شر رسوب زدن آن خلاص شوید، اما به خاطر داشته باشید که حرارت دادن عسل ممکن است برخی از خواص آن را از بین ببرد. در ایران با توجه به اقلیم های متنوع و گونه های گیاهی مختلف شاهد انواع مختلف این محصول هستیم. برخی از آن ها مانند عسل بهار نارنج، عسل زرشک، انار یا مرکبات فقط در نقاطی از ایران تولید می شوند و برخی دیگر مانند عسل گون، آویشن و گشنیز را می توان از نقاط مختلف ایران تولید کرد.

نکته این است که هیچ یک از این دو نوع عسل بر دیگری برتری ندارند، اما تعیین کیفیت آن مهم است که فقط با آزمایش می توان طبیعی بودنش را تشخیص داد. کیفیت این خوراکی به عوامل مختلفی مانند آب و هوا، بارندگی، زمان برداشت و غیره بستگی دارد. بنابراین به جای جستجوی آن از یک منطقه خاص، به دنبال نوع با کیفیت باشید. به طور کلی طعم و شیرینی عسل طبیعی تا حد زیادی به منبع شهد، نوع منطقه و آب و هوا بستگی دارد. یعنی طعم نوع گون با نوع آویشن کاملا متفاوت است و ممکن است از نظر شیرینی متفاوت باشند.

ممکن است رنگ, شیرینی و طعم عسل در یک منطقه کاملاً متفاوت از طعم آن در منطقه دیگر باشد زیرا به عوامل مختلفی مانند: منبع شهد، آب و هوا، موقعیت جغرافیایی و … بستگی دارد. اما نوع رنگی آن خواص آنتی اکسیدانی بالاتری دارد.

پخش بی واسطه عسل طبیعی در اردبیل

پخش بی واسطه عسل طبیعی در اردبیل پخش بی واسطه عسل طبیعی در اردبیل, سبب ارائه ارزان قیمت این محصول شده است, چون در این فرایند حضور واسطه و دلالان ممنوع شده است و این سبب شده قیمت های اولیه در اختیار مشتریان قرار گیرد. عسل سبلان نیز در این محل عرضه می شود که در انواع طعم های مختلفی عرضه می شود و بسیار خالص و اصل می باشد و به دلیل طبیعی بودن از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد.