قیمت باور نکردنی عسل چهل گیاه در لرستان

عسل چهل گیاه لرستان از عسل‌های مرغوبی است که کاملاً طبیعی میباشد این نوع عسل حاصل فعالیت زنبور عسل بر روی گیاهان و گلهای مختلف است .طبع آن به پوشش گیاهی منطقه و تغذیه زنبور بستگی دارد .این محصول به دلیل داشتن خواص فراوان برای همه افراد مناسب است .در فروشگاه‌ها و مراکز معتبر و سایت‌های اینترنتی مجاز توزیع می شود .عسل گون اصل در این سایت با قیمت باور نکردنی و استثنایی به فروش می‌رسد و به دلیل داشتن قیمت مناسب و کیفیت بالا مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است و فروش خوبی دارد.

قیمت باور نکردنی عسل چهل گیاه در لرستان

خصوصیات عسل طبیعی درجه یک

خصوصیات عسل طبیعی درجه یک عسل از مواد خوراکی است که ارزش غذایی بالایی دارد و جایگاه ویژه‌ای در اسلام و طب سنتی داشته و تاکید فراوانی در مصرف آن شده است؛ زیرا استفاده از عسل برای حفظ سلامتی و پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌ها مفید و موثر میباشد .در حال حاضر دسترسی به عسل طبیعی درجه یک و مرغوب بسیار کم است و افراد سودجو انواع عسل تقلبی را وارد بازار می‌کنند .عسل طبیعی محصولی است که از گلهای موجود در طبیعت گرفته شده و زنبورها از بهترین گل ها تغذیه کرده‌اند .همین امر باعث می‌شود تا عسل رنگ طبیعی و قهوه‌ای و یا زرد داشته باشد.

عسل مرغوب غلیظ و چسبناک است و سرشار از مواد غذایی مفید و حیات بخش می‌باشد و رنگ آن با توجه به منطقه‌ای که زنبور تغذیه می‌کند متفاوت است .بهترین و درجه یک ترین عسل آن است که زنبور بدون دخالت انسان و به صورت طبیعی آن را درست کند و با تغذیه طبیعی اقدام به تهیه عسل نماید .از خصوصیات دیگر عسل طبیعی آن است که طعم خوبی داشته باشد و به راحتی و سریع شکرک نزند و در تولید آن از مواد افزودنی استفاده نشده باشد.

آشنایی با فرایند تولید عسل

آشنایی با فرایند تولید عسل عسل شهد شیرینی است که زنبور عسل آن را درست می‌کند .این حیوان بر اساس استعداد خدادادی گل های خوب و مفید را انتخاب می‌کند و از شهد این گل‌ها تغذیه کرده و آن را به شکل عسل در می آورد .زنبور ویتامین‌های گل ها و املاح گیاهان را که در شهد گل ها وجود دارند را دریافت می‌کند و بعد از تغذیه کردن به وسیله آنها این شهد را می پروراند.

برای تولید عسل، زنبور ها گرده گل‌ها را جمع‌آوری می‌کنند و آن را به شهد و آنزیم‌های شکم خود اضافه کرده که در این فرآیند شهد گیاهان و گلها به گلوکز و فروکتوز تبدیل می‌شوند .سپس زنبورها شهد گلها را به زنبورهای کارگر داده و آنها این شهد را خورده و به غلظت مناسب می رسانند.
در سلول های شش ضلعی خود ذخیره می کنند و در آخر با به هم زدن بال هایشان باعث تبخیر رطوبت از عسل می شوند .بعد از خشک شدن شهد موم درست می‌ شود و زنبورداران می‌توانند شانه ها را بردارند.

فرآیند تولید عسل فقط از طریق زنبور عسل انجام می‌ شود و هیچ دخالتی از طرف انسان‌ها صورت نمی‌ گیرد . این امر باعث می‌شود تا یک عسل طبیعی و ارگانیک به دست آید که خاص و فراوان فواید فراوانی داشته و برای درمان بسیاری از بیماری‌ ها و حتی پیشگیری از آن ها نیز مفید می باشد.

بازار فروش عسل چهل گیاه در لرستان

بازار فروش عسل چهل گیاه در لرستان در حال حاضر بازار فروش عسل چهل گیاه در لرستان رونق فراوانی یافته است؛ زیرا این محصول از بهترین گیاهان منطقه کوهرنگ تهیه می‌ شود .این منطقه از مناطقی است که انواع گیاهان دارویی در آن رشد می‌ کنند و زنبورها با استفاده از شهد این گیاهان اقدام به تولید عسل می‌ کنند .زنبورداران انواع عسل را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهند .آن ها برای رفاه حال مشتریان و خریداران اقدام به فروش اینترنتی کرده‌ اند که این سایت یکی از آن مراکز می باشد .خرید عسل از بازار فروش آن امکان خرید با قیمت به صرفه تر را فراهم می کند.