قیمت بهترین عسل گون

قیمت بهترین عسل گون بسته به کیفیت و خلوص مختلف بوده که نحوه خرید و نوسانات بازار نیز در نرخ آن تاثیر مستقیمی دارد به گونه ای که با خرید عمده و بدون واسطه می توان آن را ارزانتر تهیه نمود، خریدار نیز می تواند این عسل را در بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها تهیه نموده و ضمن اطمینان از اصالت محصول با کاهش هزینه های اولیه بر سود خود نیز خواهد افزود.

قیمت بهترین عسل گون

خواص عسل گون برای معده

خواص عسل گون برای معده عسل گون خواص بالایی برای معده دارد که به ذکر مواردی از آنها خواهیم پرداخت:

  • وجود آنزیم دیاستاز و آمیلاز در عسل سبب راحت شدن هضم شده است و خاصیت ضد التهابی نیز دارد که برای ورم معده مفید می باشد.
  • اثر تسکین دهندگی و آرام بخشی برای معده داشته و درد آن را کاهش می دهد و با مصرف آن می توان با یبوست مبارزه نمود و برای درمان بیماری های معده می توان آن را با دارچین مخلوط نمود و با معده خالی میل کرد مثلا شب موقع خواب آن را میل کرد تا صبح بر روی معده بماند تا اثر خود را بر جای بگذارد.
  • عسل مرغوب گون دارای اسیدهای آلی مانند اسید فرمیک است که با بهبود عملکرد باکتری های مفید روده از نفخ و تخمیر جلوگیری می کند بنابراین کاهش دهنده بیماری در سیستم گوارش است.
  • برای درمان عفونت معده و میکروب هلیکوباکتری پیلوری مفید است که بهترین درمان کننده زخم معده، زخم اثنی عشر و روده نیز می باشد و با خوردن منظم آن به صورت ناشتا می توان نتیجه خوبی از آن گرفت.
  • به درمان رفلاکس معده کمک نموده چون اسید معده را کاهش می دهد و به دلیل داشتن فروکتوز نیز سلامتی معده و روده را بر عهده دارد.
  • عسل غنی از ۵۰۰۰ آنزیم، ۲۷ ماده معدنی مانند سلنیوم، منیزیم، فسفر، کلسیم، پتاسیم، روی، آهن و …، ۲۲ اسید آمینه و ویتامین هایی مانند نیاسین، پانتوتنیک اسید، ریبوفلاوین، تیامین، ویتامین ب۶ و … می باشد.

نکات مهم هنگام خرید عسل گون

نکات مهم هنگام خرید عسل گون عسل گون از عسل های تک گل است که با قرار گرفتن کندو در محیط هایی که دارای پوشش گیاهی گون هستند زنبور از شهد گون تغذیه نموده و این عسل را تولید می کند، عسل گون دارای رنگ زرد و کهربایی تیره تا روشن بوده و به دلیل غلظت بالایی که دارد به عنوان عسل کش شناخته شده است که در اول تابستان و تیرماه نیز برداشت می شود.

عسل گون دارای خواص گزانگبین است که بر اساس شرایط اقلیمی ممکن است رنگ آن به تیرگی یا روشن بودن تمایل پیدا کند و عطر و طعم آن نیز دلپذیر و ملایم است که از شیرینی در حد متوسطی برخوردار می باشد، همچنین نمونه های ارگانیک دارای ساکارز کمتری بوده که مقدار آن به زیر ۵ درصد خواهد رسید.

منشاء عسل گون گیاهی کوهستانی و خودرو است که زمان گل دهی آن اردیبهشت و خرداد می باشد و دارای خواص دارویی زیادی است. از نشانه های تشخیص نمونه های طبیعی نیز باید مقداری از عسل را در یک لیوان آب ریخت در صورتی که در آب حل نشود و بافت آن حالت چسبندگی داشته باشد به گونه ای که در ته ظرف ته نشین شود اصل خواهد بود.

شکرک زدن عسل طبیعی نشان دهنده اصل یا تقلبی بودن آن نیست چون عسل خام با ماندن زیاد ممکن است شکرک بزند مگر اینکه در کارخانجات فرآوری تحت حرارت قرار گیرد، لذا برای تشخیص شکرک زدن باید توجه کرد که رسوب عسل طبیعی نرم و ریز بوده و در صورت قرار گرفتن بر روی زبان به راحتی ذوب می شود در حالی که رسوب عسل تقلبی زبر و درشت تر است که حالت دانه های شکر را دارد.

خواص درمانی عسل گون مرغوب

خواص درمانی عسل گون مرغوب عسل درجه یک گون دارای خواص فوق العاده زیادی است که به برخی از آن ها اشاره خواهیم نمود:

  • عسل گون طبیعی مانند عسل کوهی برای افراد مبتلا به دیابت مفید بوده و در صورتی که دارچین با عسل میل شود قند خون به خوبی کنترل خواهد شد علاوه بر آن این ترکیب التهاب لثه و آکنه را نیز بهبود می بخشد.
  • دارای قندهای طبیعی به میزان ۸۰ درصد است که علاوه بر فراهم کردن انرژی بدن کلیکوژن کبد را نیز تامین می کند بنابراین در تمرینات ورزشی جهت بازیابی انرژی و سوخت رسانی از آن استفاده می کنند.
  • کاهش دهنده تری گلیسرید سرم بوده و به کاهش وزن کم می کند که به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ها از بدن در برابر رادیکال های آزاد محافظت نموده و سیستم ایمنی را تقویت می کند در نتیجه از انواع بیماری های مزمن پیشگیری می کند.
  • عسل دارای پلی فنول بوده که کاهش دهنده بیماری های قلب و عروق است و در صورتی که قبل از خواب میل شود با بازیابی گلیکوژن کبد باعث بهبود خواب خواهد شد.
  • با جهش در انسولین باعث ترشح تریپتوفان در مغز شده در نتیجه در مغز ملانین ترشح می کند که این باعث می شود در زمان استراحت بافت بازسازی شود.
  • خاصیت ضد باکتری و ترمیم کنندگی زخم را داشته که به دلیل داشتن گرده گل خواص ضد آلرژی نیز دارد و در درمان سرفه نیز موثر واقع شده است که در اینصورت بهتر است آن را با آب جوش و آب لیموی تازه و عسل مخلوط نمود و میل کرد.

مرکز تامین عسل گون

مرکز تامین عسل گون مرکز تامین عسل گون با شناخت و تجربه ای که از این محصول و مشتریان آن دارد و با تجربه و تخصص خود به ارائه این محصول در بهترین کیفیت ها می پردازد، که با عرضه بدون واسطه و عمده آن توانسته نیاز مشتری را در اقصی نقاط کشور به بهترین نحو ممکن رفع کند.

منشا عسل گون گیاه گون است که از گیاهان خودرو و وحشی در طبیعت بوده و از گونه های طبیعی است و به عنوان غذایی ارگانیک برای زنبورها به شمار می رود، زیرا این گیاه بدون دخالت انسان و بدون کود یا سمی روییده و رشد کرده است بنابراین کاملا طبیعی می باشد و بهترین تغذیه برای زنبور بوده و عسل آن نیز منحصربه فرد ترین عسل است.

گون دارای طعم شیرینی بوده و ۵۵ درصد ساکارز و قندهای طبیعی مانند لوولوز و دکستروز دارد که زنبور علاقه زیادی به خوردن آن داشته است، این گیاه طبعی گرم و خشک داشته به همین دلیل عسل آن نیز دارای این طبع می باشد و برای سرد مزاجان و برای فصل سرد سال بسیار مناسب است که گرم مزاجان نیز جهت متعادل سازی طبع این عسل بهتر است آن را با آب لیموی تازه میل کنند.