قیمت خرید عسل طبیعی گون در بهمن ماه 1400

عسل طبیعی گون از جمله عسل های بسیار مغذی موجود در بازار می باشد که جهت تقویت سیستم ایمنی بدن از آن استفاده فراوانی می نمایند معمولاً عسل طبیعی گون با داشتن مواد معدنی و املاح زیادی که دارد در درمان بسیاری از بیماری ها به کار گرفته می شود و به همین دلیل بسیار پر استفاده است می توان گفت قیمت خرید عسل طبیعی گون با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود که بر قیمت این عسل نیز در بهمن 1400 تأثیر زیادی داشته است.

قیمت خرید عسل طبیعی گون در بهمن ماه 1400

عوامل موثر بر قیمت عسل طبیعی

عوامل موثر بر قیمت عسل طبیعی معمولاً عسل طبیعی از جمله عسل های می باشد که به صورت طبیعی از شهد گیاهان مختلف یا شهد تنها یک گیاه بدست می آید و به همین دلیل از خواص و مزیت های فراوانی برای سلامتی بدن برخوردار است بنابراین می توان گفت انواع عسل های طبیعی موجود در بازار از قیمت های مختلفی برخوردار می باشد که می توان برخی از مهمترین عوامل مؤثر بر قیمت عسل طبیعی را به صورت زیر بیان کرد:

  • رنگ عسل: معمولاً یکی از مهمترین فاکتورها در تشخیص یک عسل خوب رنگ آن است با توجه به این که در تولید عسل های مرغوب از گرده های زیادی استفاده می شود به همین دلیل رنگ این عسل ها تیره تر است و این محصول از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشد.
  • حفظ مواد مغذی: عسل مرغوب، عسلی می باشد که دارای مواد مغذی فراوانی باشد برای این منظور بر روی این عسل باید میزان فرآوری مناسبی انجام گرفته باشد تا این عسل پر خاصیت به خوبی خواص خود را حفظ کند بنابراین ارزش غذای بالایی این محصول بر قیمت عسل طبیعی تأثیر زیادی خواهد گذاشت.
  • حجم خرید عسل طبیعی: یکی از مهمترین مواردی که بر قیمت عسل طبیعی تأثیر فراوانی می گذارد حجم خرید این عسل ها می باشد معمولاً در خرید عمده عسل طبیعی قیمت آن ارزان تر از خرید کیلویی این محصول خواهد بود.
  • منطقه برداشت: یکی دیگر از عوامل مهم بر قیمت عسل طبیعی منطقه برداشت آن است معمولاً برخی از زنبور دارها کندوها را در جاهای بسیار بکر می برند تا به تولید عسل خالصی منجر گردد و به طبع قیمت این عسل بالاتر نیز خواهد رفت بنابراین عسل طبیعی خمین با عسل طبیعی شیراز دارای قیمت یکسانی نیست.
  • نوع بسته بندی: امروزه انواع عسل های طبیعی در بسته بندی های مختلفی به بازار عرضه می شوند که بر قیمت این محصول تأثیر فراوانی می گذارد.

روش هایی برای تشخیص عسل اصل

روش هایی برای تشخیص عسل اصل برای تشخیص عسل اصل از عسل های تقلبی روش های مختلفی به کار گرفته می شود تا محصولی با کیفیت تولید و به بازار عرضه شود بنابراین می توان برخی از مهمترین روش های تشخیص عسل اصل را می توان به صورت زیر بیان کرد:

  • ریختن عسل در آب: اگر مقداری از عسل را در آب ریخت و عسل فوراً حل شد این عسل تقلبی است و اگر حل شدن آن طول کشید این عسل طبیعی و اصل خواهد بود.
  • توجه به عطر و بوی عسل: اگر عسل مدتی در ظرف دربسته باشد هنگامی که در ظرف آن را باز می کنند بو و عطر بسیار مطبوعی خواهد داشت اما عسل های تقلبی دارای هیچ گونه عطر و بوی نخواهد بود.
  • مزه و طعم عسل: معمولاً عسل های طبیعی دارای مزه و طعم بسیار کمی می باشد و بعد از میل کردن تنها مدت کوتاه درون دهان است اما عسل های تقلبی با توجه به استفاده از طعم دهنده ها دارای مزه و طعم تا مدت زمان زیادی می باشد.

شرکت صادرات عسل طبیعی گون

شرکت صادرات عسل طبیعی گون امروزه انواع عسل طبیعی گون ارگانیک در بسته بندی های کیلویی و گرمی یا به صورت فله در بازار عرضه می گردد با توجه به کیفیت و مرغوبیت بالایی این عسل ها بسیاری از کشورهای خارجی نیز خواهان این محصول ارگانیک و مغذی می باشند از این رو شرکت صادرات عسل طبیعی گون با استفاده از شیوه های متنوعی به صادرات این محصول می پردازد و با توجه به ارزآوری زیادی که برای کشور به همراه دارد موجب پیشرفت اقتصادی کشور شده است.