قیمت خرید عسل گون کوهی صادراتی

قیمت عسل گون کوهی صادراتی به اصل بودن این محصول و کیفیت آن بستگی دارد و در صورتی که زنبور کمتر به وسیله شکر تغذیه شده باشد. بنابراین عسل گون تولید شده از کیفیت و مرغوبیت بالاتری نیز برخوردار خواهد و در نتیجه دارای رنج قیمت بالاتری نیز است. همچنین قیمت خرید این محصول از طریق مراکز پخش و فروش این محصول قابل استعلام و بررسی می باشد.

قیمت خرید عسل گون کوهی صادراتی

همه چیز درباره یک عسل خوب و با کیفیت

همه چیز درباره یک عسل خوب و با کیفیت لازم به ذکر است عسل خوب و با کیفیت در مرحله اول محصولی است که به صورت طبیعی توسط زنبورها عسل در مراتع تولید شده باشند، این عسل دارای ویژگی های مشخص و بارزی نیز می باشد که به شرح زیر می باشد:

  • در مرحله اول در صورتی که عسل نورد نظر حرارت ندیده باشد زمانی که در محیطی سرد قرار بگیرد دچار شکرک می شود که این موضوع امری کاملا طبیعی می باشد و هیچ مشکلی برای مصرف این عسل وجود ندارد، و درواقع شکرک زدن عسل نشان از کیفیت بسیار بالا و طبیعی بودن آن دارد.
  • غلظت عسل با کیفیت با توجه تغذیه زنبور عسل و فصل برداشت آن متغییر می باشد و ممکن است غلیظ و با رقیق باشد و رنگ عسل نیز تابع نوع گیاهی است که زنبور از آن تغذیه می کند. به همین دلیل عسل در رنگ های زرد روشن تا قهوه ای تیره قابل مشاهده است و حتی در مواردی در رنگ های سبز زیتونی نیز قابل مشاهده می باشد.
  • در این میان با استفاده از روش های آزمایشگاهی می توان از کیفیت این محصول اطمینان حاصل نمود و در واقع مطمئن ترین روش به شمار می آید. در آزمایشگاه میزان ساکارز این محصول سنجیده می شود و در صورتی که دارای حداقل میران ساکارز باشد از درصد خلوص و مرغوبیت بالاتری برخوردار خواهد بود.
  • با استفاده از حس چشایی و بویایی نیز می توان به کیفیت این محصول پی برد، به این صورت که عسل با کیفیت به دلیل نیزان ساکارز بسیار پایین به راحتی در بزاق دهان حل می شود.

بهترین تولید کننده عسل گون کوهی درجه یک

بهترین تولید کننده عسل گون کوهی درجه یک از انواع عسل های چهل گیاه مرغوب می توان به عسل چهل گیاه خوانسار اشاره نمود. چرا که علاوه بر عطر و طعم فوق العاده از درصد خلوص بالایی نیز برخوردار می باشد و البته تولید کنندگان برتر عسل گون کوهی نیز بازار عرضه می کنند و به طبع تولید کنندگان برتر شامل مراکزی می باشد که بهترین عسل گون را با مناسب ترین قیمت به خریداران عرضه کنند. بنابراین تولید کنندگان فوق از طریق وب سایت های اینترنتی نیز این محصول غذایی را به بازار نیز ارائه می کنند.