قیمت عسل موم دار اردبیل در سال 1400

عسل موم دار اردبیل از جمله عسل های بسیار خالص و مغذی می باشد که به صورت کاملاً طبیعی و از شهد گیاهان مختلف تولید می شود و در بسته بندی های مناسبی در بازار عرضه می شود به همین جهت بسیاری از مشتریان برای برخورداری از خواص این عسل به خرید آن می پردازند. معمولاً قیمت عسل موم دار اردبیل در سال 1400 با توجه به میزان کیفیت، نوع بسته بندی، نوسانات نرخ ارز، حجم خرید محصول و سایر موارد تعیین می شود.

قیمت عسل موم دار اردبیل در سال 1400

راهنمای خرید عسل درجه یک

راهنمای خرید عسل درجه یک عسل درجه یک از جمله مواد مغذی و خوشمزه ای می باشد که از شهد گل ها و گیاهان مختلف بدست می آید و دارای خواص بسیار زیادی برای سلامتی بدن است از این رو روز به روز تقاضا جهت خرید انواع عسل درجه یک بیشتر می گردد، می توان گفت جهت خرید انواع عسل درجه یک باید به موارد و نکات مختلفی توجه کرد تا از کیفیت و مرغوبیت این محصول مطمئن گردید بنابراین برخی از مهمترین نکات جهت خرید انواع عسل درجه یک به قرار زیر خواهد بود:

  • معمولاً با توجه به این که عسل های طبیعی از گل ها و گیاهان مختلف تولید می شود به همین دلیل از عطر و بوی فوق العاده ای برخوردار می باشد اما عسل تقلبی فاقد هر گونه بو و عطر است.
  • از آنجایی که عسل های طبیعی از فروکتوز بالا و گرده گل برخوردار می باشد به همین جهت خوردن آن موجب سوزش گلو خواهد شد اما عسل تقلبی دارای فروکتوز نیست و گلو را نیز نمی سوزاند.
  • بسیاری از عسل های تقلبی موجود در بازار دارای رنگ زرد می باشد هر چند عسل های درجه یک طبیعی نیز دارای رنگ های مختلفی می باشد که از زرد روشن تا قهوه ای سوخته می باشد بنابراین توجه به رنگ عسل نیز می تواند در خرید یک عسل مرغوب کمک فراوانی کند.
  • اگر دچار آلرژی می شوید باید توجه داشت که از مصرف عسل خام اجتناب کرد یا جانب احتیاط را رعایت نمود از آن جایی که این عسل میزان قابل توجهی گرده گل دارد و به همین دلیل کسانی که به گرده گل حساسیت دارند باید از مصرف آن اجتناب کنند، این حساسیت در بدن افراد به شکل های مختلفی همچون کهیر، خارش و غیره بروز می کند.

عسل طبیعی به عسلی گفته می ‌شود که زنبورها برای تولید آن از شهد گل‌ ها و گیاهان مختلف تغذیه می‌ کنند. اما در تولید عسل تغذیه ‌ای، برای تولید عسل طبیعی در خوزستان زنبوردار برای تولید عسل در مقدار بیشتر، محلولی از آب و شکر را در داخل و یا کنار کندو می ‌گذارد.

عسل چهل گیاه در بازار طبیعی دارای خواص بسیاری برای بدن است. عسل یک ماده بسیار مغذی، حاوی انواع ویتامین ‌ها و مواد معدنی و مقدار زیادی اسید آمینه و قند هاست که این خود موجب تغذیه سالم شما می‌ شود.

درجه بندی کیفی عسل موم دار

درجه بندی کیفی عسل موم دار عسل موم دار از جمله عسل های با کیفیتی می باشد که امروزه در تهیه انواع غذاها، شیرینی جات، شربت ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه انواع عسل موم دار از لحاظ درجه کیفی به دسته های مختلفی تقسیم بندی خواهد شد که از مهمترین این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عسل موم دار درجه A: عسل موم دار درجه A دارای عطر و طعم فوق العاده ای می باشد و ساکارز این عسل ها از 3.5 تا 5.5 می باشد و به همین جهت دارای همه ویژگی های درمانی و شفابخشی می باشد
  • عسل موم دار درجه B: این عسل ها با توجه به تغذیه دستی زنبوردار تولید می گردد و از خواص و فواید بسیار زیادی برای سلامتی بدن برخوردار می باشد و دارای عطر و طعم بسیار مطبوعی می باشد.
  • عسل موم دار درجه C: این عسل ها فاقد عطر و طعم خاصی می باشد و از تغذیه زیاد زنبوران که به صورت دستی انجام می شود برای زنبورداران حاصل می گردد، این عسل ها هر چند با شیوه های تولید استاندارد دارای مغایرت می باشد اما دارای ارزش تغذیه ای بالایی می باشد.

شرکت فروش عسل موم دار اردبیل

شرکت فروش عسل موم دار اردبیل امروزه انواع عسل موم دار کوهستانی، عسل موم دار بوشهر، عسل موم دار تبریزیان، عسل موم دار اردبیل با کیفیت و خواص فوق العاده ای توسط برندهای مختلفی تولید می شود. این عسل ها دارای خواص و مزایای زیادی برای سلامتی می باشد و به همین دلیل شرکت فروش عسل موم دار اردبیل به شیوه های مختلفی به توزیع این عسل در بازار می پردازند که از مهمترین روش های عرضه این عسل می توان به روش سنتی و اینترنتی اشاره کرد.