قیمت عمده عسل آویشن کوهستان یک کیلویی

قیمت عسل آویشن کوهستان یک کیلویی با توجه به تغییرات نرخ ارز و تورم با نوساناتی همراه می باشد البته نوع خرید، میزان مرغوبیت، نوع برند و قانون عرضه و تقاضا هم روی قیمت تاثیر گذار هستند عسل آویشن طعم و مزه گیاه آویشن را می دهد و به دلیل این که دارای غلظت بالای تیمول است می تواند با التهاب سراسر بدن مبارزه کند‌ به همین دلیل برای درمان بیماری های التهابی بی نظیر خواهد بود.

قیمت عمده عسل آویشن کوهستان یک کیلویی

فواید عسل آویشن در طب سنتی

فواید عسل آویشن در طب سنتی فواید عسل آویشن در طب سنتی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • باعث کاهش عفونت و باکتری در گلو می شود چون اثر ضد باکتری دارد و به تسکین گلو درد کمک خواهد کرد برای این منظور باید چند بار در روز آن را مصرف کنید و حداقل یک ساعت بعد از مصرف آن از آشامیدن و خوردن خودداری کنید.
  • دارای خاصیت ضد قارچی و ضد میکروبی می باشد چون حاوی یک ضد باکتری به نام پراکسید هیدروژن است به بهبود ورم معده کمک می کند چون روی پوشش تحریک شده معده یک عمل تسکین کننده دارد برای این منظور باید با معده خالی هر روز صبح یک قاشق غذاخوری عسل خام و گرم شده را میل کنید.
  • برای درمان خلط گلو و سرفه مفید است و می توانید مقداری از عسل را به چای گرم اضافه و میل نمایید باعث افزایش گلبول های سفید خون می شود و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند برای درمان آلرژی مفید است چون دارای انواع مختلفی از ترکیبات ضد حساسیت مانند کوئرستین می باشد.
  • حاوی مقادیر از پلی فنل های آنتی اکسیدان به ویژه کاروتنوئید ها و فلاونوئیدها است و از بیماری های ناشی از اکسیداتیو مانند دیابت، بیماری های قلبی و عروقی و سرطان جلوگیری خواهد کرد و همین ها باعث شده اند فروشگاه عسل آویشن طبیعی و عسل گون ارگانیک بازار گرمی داشته باشد.

خواص عسل طبیعی برای کاهش تب

خواص عسل طبیعی برای کاهش تب عسل طبیعی برای کاهش تب مفید است و این به دلیل مواد مغذی آن می باشد و شما می توانید به صورت های مختلفی عسل را مصرف کنید تا تب را پایین بیاورید به عنوان نمونه برای کاهش علائم تب و سرماخوردگی می توانید لیمو ترش و عسل را ترکیب و میل کنید و می توانید دو قاشق چای خوری لیمو و عسل را با هم ترکیب کنید برای درمان تب می توانید تخم گشنیز را در آب بجوشانید سپس به آن عسل و شیر را اضافه و میل کنید.

برای کاهش تب می توانید ۲۰ برگ ریحان را داخل آب بریزید و بجوشانید و سپس یک قاشق چای زنجبیل به آن اضافه کنید و هنگام که به نصف محلول کاهش پیدا کرد باید به آن مقداری عسل اضافه نمایید و به مدت سه روز روزانه دو یا سه بار چای را میل کنید از مخلوط سیر و عسل می توانید برای کاهش تب استفاده کنید علاوه بر این ترکیب عسل و سیر می تواند باعث خارج شدن سموم از بدن شود و به بهبود عملکرد های ایمنی و سلامت عمومی کمک می کند.

یکی دیگر از داروهای خانگی برای درمان تب ترکیب زنجبیل و عسل می باشد و شما می توانید یک قاشق غذاخوری زنجبیل رنده شده را داخل یک فنجان آب بریزید و بجوشانید و سپس آن را صاف کنید و مقداری آب لیمو و عسل را به آن اضافه نمایید و سپس میل نمایید.

فروش ویژه عسل آویشن کوهستان یک کیلویی

فروش ویژه عسل آویشن کوهستان یک کیلویی در فروش ویژه عسل آویشن کوهستان یک کیلویی با بالاترین مرغوبیت و بهترین قیمت محصول در اختیار مشتریان گذاشته می شود به همین دلیل موجب شده میزان محصول فروخته شده به طور قابل توجه ای افزایش یابد علاوه بر این موارد مصرف مختلف عسل موجب شده فروش پر رونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • با آب ولرم و آب لیمو ترش می توانید عسل را ترکیب و میل کنید.
  • برای تهیه انواع غذاها و شیرینی ها کاربرد دارد.