قیمت فروش عسل کوهی درجه یک در معتبرترین فروشگاه ها

عسل کوهی یا وحشی از درجه یک ترین انواع عسل در جهان است که از آن به عنوان نوعی خوراکی بسیار مفید برای درمان بسیاری از امراض استفاده می شود، قیمت عسل کوهی درجه یک به طور مستقیم به نحوه فروش و نوع عسل بستگی دارد. خریداران می توانند با مراجعه به سایت و دریافت اطلاعات لازم درباره این محصول خریدی مفید و مقرون به صرفه را تجربه کنند و کمال رضایت را از این نوع خرید داشته باشند.

قیمت فروش عسل کوهی درجه یک در معتبرترین فروشگاه ها

معیارهای انتخاب عسل با کیفیت

معیارهای انتخاب عسل با کیفیت یکی از مهمترین دغدغه های اکثر خریداران عسل تشخیص کیفیت کالا است، حال سوالی که ممکن است مطرح شود این است که جهت انتخاب عسل باکیفیت چه معیارهایی وجود دارد؟ در اینجا به بررسی این موضوع می پردازیم.

ابتدا باید به عرضتان برسانیم که شناخت عسل طبیعی از غیر طبیعی کار دشواری است و این امر فقط توسط آزمایشگاه های بررسی کنترل کیفیت انجام میگیرد، لذا با استناد به رنگ، عطر و بو، غلظت و سایر مشخصات ظاهری نمی توان با اطمینان گفت عسل کیفیت مناسبی دارد یا ندارد، پس در صورتی که قصد خرید عسل طبیعی را دارید و می خواهید از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید به این موارد دقت بفرمایید:

  1. حتما به نمادهای استاندارد کنترل کیفیت و مشخصات درج شده بر روی بسته کالا از قبیل ارزش تغذیه ای، درصد ساکارز، میزان رطوبت، خواص درمانی و غیره دقت بفرمایید.
  2. علاوه بر کیفیت خود عسل توجه به نوع و جنس بسته بندی عسل اهمیت بسیار بالایی دارد، در این زمینه بهتر است محصول خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از فروشنده یا زنبوردار متعهد و معتمد خریداری نمایید؛ چرا که با این شیوه خرید هم در هزینه های خود صرفه جویی نموده و هم امکان دریافت محصول بی کیفیت و تقلبی نزدیک به صفر است.

خرید عسل کوهی درجه یک به صورت مستقیم

خرید عسل کوهی درجه یک به صورت مستقیم خرید عسل کوهی به صورت مستقیم یکی از شیوه های بسیار عالی و مطمئن خرید عسل به شمار می رود، چرا که در این شیوه خرید به دلیل حذف واسطه ها محصول با قیمت مناسب تری ارائه شده و همچنین می توانید از کیفیت درجه یک محصول نیز اطمینان بیشتری حاصل کنید.

همانطور که می دانید عسل کوهی عسلی کمیاب است که در فصول خاصی تولید می شود و قیمت آن نسبت به سایر عسل های دیگر بیشتر است، اما به طور کلی قیمت خرید آن با توجه به عواملی چون منطقه برداشت و برند تولیدی، شیوه فروش و سفارش کالا، نوع و خواص آن با یکدیگر تفاوت هایی دارند.

عسل چهل گیاه مدا از برندهای معتبر تولید عسل در کشور است که از مهمترین ویژگی های آن می توان به کیفیت ارگانیک، بسته بندی های شیک و منحصربه فرد و استفاده از تجربیات کارشناسان مجرب در امر بررسی سلامت، خواص و ارزش تغذیه ای آن اشاره داشت.

چهل گیاه علمداری نیز از برندهای معتبر عسل شهرستان دماوند در تهران است که به دلیل داشتن ویژگی های منحصربه فرد از قبیل بسته بندی استاندارد، سلامت خواص درمانی بالا و عطر و طعم فوق العاده ای که دارد از پرطرفدارترین و محبوب ترین برندهای فروش عسل طبیعی در بازار به شمار می رود.