قیمت فروش عسل گون به صورت عمده

در حال حاضر ما دارای نمونه های متنوعی از عسل های تولیدی هستیم که هر یک از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد، در این بین انواع عسل چهل گیاه، عسل یونجه، عسل کنار و… از محبوب ترین محصولات می باشد. اما عسل گون از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و بسیار خوشمزه است و خاصیت دارویی آن بالا می باشد. قیمت فروش عسل گون به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد اما در صورتی که شما به صورت عمده نسبت به تهیه آنها اقدام نمایید، می توانید در ازای پرداخت پول کمتر به محصول بیشتر و با کیفیتی دست یابید.

قیمت فروش عسل گون به صورت عمده

در تولید عسل چه استانداردهایی باید رعایت شود؟

در تولید عسل چه استانداردهایی باید رعایت شود؟ در حال حاضر تولید کنندگان و مصرف کنندگان به دنبال تولید و مصرف بهترین انواع عسل ها هستند، از با کیفیت ترین آن ها می توانیم به عسل ارگانیک گون اشاره داشته باشیم. اما شما به صرف گفتن واژه ارگانیک نباید بسنده کنید. واژه ارگانیک سلسله قوانین و مقرراتی دارد که برخی از آن ها بین المللی است. عسل های ارگانیک عسل هایی هستند که در فرایند تهیه آن ها از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است.

زنبورداران اروپایی عسل های ارگانیک تولید می نمایند، تولید کنندگان و عمل آورندگان عسل ارگانیک باید کلیه اسناد و مدارک مربوط به عسل ارگانیک خود را به سازمان مربوطه داده و هر گونه تخلف و سرپیچی از قوانین و مقررات موجب ابطال پرونده تولید عسل ارگانیک خواهد شد.

تولیدکنندگان باید بدانند که کندوها باید با مواد طبیعی ساخته شوند و استفاده از الوار و تخته های گرس و کلیه مواد شیمیایی دخیل در ساخت آنها ممنوع است، همچنین از چوب هایی که برای افزایش مقاومت آن ها از مواد شیمیایی و سمی استفاده شده، نباید از ساخت کندو مورد استفاده قرار گیرد.

استفاده از ترکیبات سمی بادوام در ساخت و شستشوی کندوها ممنوع می باشد. رنگ آمیزی صحیح کندو عمر آن ها را افزایش خواهد داد، از طرفی اختلاف رنگ کندو سبب کمک به جهت یابی زنبورها می‌شود و از سرگردانی آنها خواهد کاست. استفاده از رنگهای بدون سرب برای کندو مجاز می باشد.

خرید مستقیم عسل گون از معتبرترین فروشگاه

خرید مستقیم عسل گون از معتبرترین فروشگاه روش های کثیری وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید عسل طبیعی خلخال خود را به صورت مستقیم از معتبرترین فروشگاه خریداری کنید، یکی از آنها مراجعه حضوری به مرکز عرضه انواع عسل می باشد اما چنین روش خریدی به شما توصیه نمی شود چرا که با صرف وقت و هزینه بسیار زیادی همراه است. در این زمینه می‌توانید از معتبر ترین درگاه اینترنتی نسبت به خرید عسل طبیعی سبلان ثریایی خود اقدام نمایید، حتی شما می توانید آنها را به صورت عمده تهیه کنید که با این وجود خرید برای شما به صرفه تر هم خواهد شد.