قیمت فروش عسل گون

عسل یک ماده بسیار پر خاصیت و خوشمزه است . این محصول در اندازه‌های مختلف نیم‌ کیلویی و یا بیشتر بسته بندی شده اند . عسل گون در کارخانه های زیادی در اندازه های متنوع در ظروف شیشه ای و یا پلاستیکی تولید می‌شود . عسل گون ، یک عسل طبیعی است که همانند دیگر عسل ها دارای خواص دارویی و درمانی فوق العاده زیادی است .

قیمت فروش عسل گون

ویژگی های عسل طبیعی گون

ویژگی های عسل طبیعی گون عسل گون از کوه هایی که دارای گیاه قالب گون است می باشد.رنگ عسل گون زرد روشن باشد.این عسل مرغوب را در ابتدای فصل تابستان برداشت می‌کنند.عسل تازه گون ، دارای بوی خیلی خوب و همچنین طعمی بسیار ملایم است.گون یکی از گیاهان پرخاصیت است که عسل آن هم تمام این خاصیت ها را دارد.عسل گون برای درمان درد های مفصلی بسیار مفید است .

این عسل برای آرتروز و بیماری‌ های استخوانی هم خیلی مناسب است.مصرف این عسل پرخاصیت بسیار برای خانم‌ ها توصیه شده است . گیاه گون معمولا بیشتر در کوه های زاگرس وجود دارد .شیرینی عسل گون ، به گونه‌ ای است که باعث سوزش گلو نمی شود .

رنگ عسل گون به نسبت بقیه عسل های طبیعی کمتر است .این عسل خیلی راحت در آب ولرم حل می‌شود. این عسل را نباید در یخچال بگذارید.عسل گون را درون ظرف فلزی نریزید ، بهتر است که آن ها را در ظروف سفالی و یا شیشه ای نگه داری کنید .هنگام استفاده کردن از عسل گون از قاشق هایی که از جنس چوب هستند استفاده کنید و از قاشق فلزی استفاده نکنید .

این عسل فوق العاده خاصیت دارد ، برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید است .ساکارزی که در عسل گون وجود دارد پایین است به همین دلیل کسانی که مبتلا به دیابت هستند می‌توانند با خیال راحت از آن مصرف کنند .عسل بسیار مغذی است .

خواص عسل گون برای اسپرم

خواص عسل گون برای اسپرم همه مردان کابوسی به نام ناتوانی جنسی دارند که با پیشرفت علم این مسئله تا حدودی حل شده است . می‌توان با استفاده از درمان های طبیعی مانند عسل این مشکل را برطرف کرد ، که هم هزینه کمتری دارد و هم بدون عوارض است.

بعضی از آقایان دچار ضعف اسپرم هستند ، برای کسانی که می‌خواهند اسپرم خود را تقویت کنند راه های زیادی وجود دارد. داروهای شیمیایی زیادی هم وجود دارد که بدون عوارض نیست پس بهترین راهکار استفاده از داروهای طبیعی است.

یکی از مهمترین و بهترین درمان ها برای ضعف اسپرم ها استفاده از عسل گون طبیعی و درجه یک است .این عسل ها دارای مواد معدنی بیشمار و همچنین املاح طبیعی بسیاری هستند که هم اسپرم را تقویت می‌کنند و هم باعث تقویت قوای جنسی می شوند.

برای درمان باید عسل گون را منظم استفاده کنید و بعد از چندین ماه که از استفاده این عسل بگذرد ، متوجه قدرت بیشتر اسپرم می شوید.این عسل هم تعداد اسپرم را زیاد می کند و هم تحرک آن ها را بیشتر می کند.

افرادی که دارای اسپرم ضعیف هستند و مشکل بچه دار شدن دارند بهتر است که یک قاشق از عسل گون را درون یک لیوان شیر ولرم حل کنند و شب ها موقع خواب استفاده کنند.این معجون طبیعی در طب سنتی برای تقویت اسپرم ها بسیار توصیه می‌شود.

خواص مفید عسل در طب سنتی

خواص مفید عسل در طب سنتی انواع مختلف عسل در ایران وجود دارد که این عسل ها با توجه به فصلی که عسل تولید شده است ، رنگ عسل ، میزان غلظتی که عسل دارد ، طعم عسل ، خواص دارویی عسل و … دسته بندی می شوند.

یکی از پر طرفدار ترین عسل ها در ایران ، عسل سیاه دانه است که در طب سنتی نیز جایگاه ویژه ای دارد .ترکیب عسل با سیاه دانه بسیار پرخاصیت است و برای بدن ما مناسب است.

اما با تهیه عسل سیاه دانه دیگر نیازی به ترکیب کردن این دو نیست ، چون خودش تمام آن خواص را دارد و با تهیه و خرید عسل سیاه دانه می توانید هم از خواص سیاه دانه بهره ببرید و هم از خواص عسل بهره مند شوید.

عسل سیاه دانه فشار خون را کنترل می‌کند. انسولین خون را تنظیم می‌کند . خون را تصفیه می‌کند. برای کبد بسیار مناسب است . باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. دستگاه مجاری ادراری را پاکسازی می‌کند و هزاران خواص دیگر نیز دارد.

عسل دیگری که طب سنتی آن را توصیه می‌کند و همچنین بسیار پرفروش و پرطرفدار است ، عسل آویشن است . گیاه آویشن دارای عطری بسیار خوب است و به همین دلیل عسل آویشن هم از این قاعده مستثنا نیست و عطر خیلی خوبی دارد .

رنگ عسل آویشن با بقیه عسل ها فرق می کند . استفاده از عسل آویشن برای درمان سرماخوردگی و سرفه و سوزش و درد گلو در طب سنتی توصیه می‌شود.

این عسل مشکلات مربوط به دستگاه گوارش را درمان می کند . عسل آویشن یک عفونی کننده بسیار قوی است. این عسل دارای خواص فراوان دیگری نیز است که باعث محبوبیت این عسل پر خاصیت و خوشمزه شده است .

یکی از بهترین عسل هایی که در ایران موجود می باشد و خواص دارویی فراوانی در طب سنتی دارد عسل گون است . اگر دچار فقر آهن و کم‌خونی هستید ، از این عسل خوش طعم غافل نشوید . عسل گون یک ماده ی بسیار خون ساز است .

اگر صدای شما گرفته است و گلودرد هم دارید یک قاشق عسل گون را با یک لیوان آب ولرم مخلوط کنید و در روزهای سرد سال نوش جان کنید با این ترکیب دیگر دچار این مشکلات نخواهید شد.

خیلی از افراد طرفدار عسل گشنیز هستند ، عسل گشنیز برای درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله بیماری‌های عفونی ، آبله مرغان ، سرخک و … استفاده می شود . عسل گشنیز افسردگی را درمان می‌کند .استرس را کاهش می دهد و یک عسل بسیار نشاط آور است.

نوع دیگر عسل ، عسل شبدر است که این عسل هم طرفداران زیادی دارد . عسل یونجه یا شبدر ، برای کسانی که خون دماغ می شوند از لحاظ طب سنتی بسیار مفید واقع شده است و اختلالات دوران قاعدگی را هم درمان می کند.

مرکز توزیع عسل گون

مرکز توزیع عسل گون یکی از پرطرفدارترین عسل ها ، عسل درجه یک گون است . امروزه به صورت مستقیم و یا به صورت غیرمستقیم توزیع عسل انجام می‌شود . وقتی عسل گون را به صورت آنلاین سفارش دهید به دلیل اینکه واسطه ای وجود ندارد ، قیمت آن کاهش یافته و بسیار مقرون به صرفه است .

مراکزی که در زمینه توزیع و پخش عسل گون فعال هستند ، این عسل را در هر وزنی که خواسته باشید موجود دارند . مراکزی که این عسل را توزیع می‌کنند ، این محصول را خیلی مرغوب و بسیار با کیفیت در تمام نقاط کشور پخش می کنند . این مراکز سعی می کنند که عسل گون را به صورت عمده و با قیمتی بسیار خوب به خریداران این محصول عرضه کنند .