مراکز خرید عسل گون آویشن

عسل گون آویشن اصل را بر اساس رنگ و میزان غلظت آن به راحتی قابل تشخیص است. مراکز خرید و فروش با آگاهی از درجه کیفی این محصول می توانند اقدام به تهیه و عرضه آن کنند. به علت تنوع عرضه انواع عسل ارگانیک در بازار سراسر کشور، بهترین و در عین حال آسان ترین راهکارها را برای خرید این محصولات بررسی می کنیم.

مراکز خرید عسل گون آویشن

عسل آویشن موثر در بهبود سرفه

عسل آویشن موثر در بهبود سرفه حتماً بارها شنیده اید که مصرف عسل و آبلیمو قبل از صبحانه برای درمان علائم سرماخوردگی، رفع گلو درد و بهبود سرفه بسیار موثر است. دلیل این امر وجود آنتی اکسیدان های طبیعی در ترکیبات عسل است که به صورت مستقیم برای کاهش تورم گلو و رفع سرفه مفید می باشد.

عسل آویشن به واسطه داشتن طبع گرم و همچنین خاصیت ضد التهابی بیشترین تاثیر را در درمان سرفه های خشک می گذارد. توجه کنید که اگر گلو دچار عفونت شده باشد برای درمان آن استفاده از داروهایی ضد حساسیت و همچنین خشک کن ها اهمیت زیادی دارد.

برای سرفه های ناشی از حساسیت فصلی نیز مصرف عسل همراه با آب گرم تاثیر فراوانی خواهد داشت. ویتامین های موجود در عسل آویشن از فعالیت های باکتری های موجود در دهان و لوزه جلوگیری می کنند که بعد از چند بار استفاده سبب رفع سرفه نیز می شوند.

گیاه آویشن خاصیت ضد التهابی و ضد میکروبی دارد. تغذیه زنبورها از این گیاه و ساخت عسل، افزایش ویتامین ها و همچنین مواد معدنی تاثیرگذار در عسل تولیدی برای درمان سرفه را به همراه خواهد داشت.

فرآیند تولید عسل گون آویشن

فرآیند تولید عسل گون آویشن تولید عسل گون آویشن به دو روش کاملاً طبیعی و صنعتی صورت می گیرد. در شیوه اول محل استقرار کندوهای عسل و کیفیت گیاه آویشنی که زنبورها از آن تغذیه می کنند، اهمیت زیادی در میزان خلوص عسل تولیدی دارد. فعالیت زنبورها برای جمع آوری شهد و شیره گل ها از اوایل صبح آغاز می شود و تا غروب ادامه دارد.

بعد از جمع آوری شهد گل، زنبورها نوع خاصی از بزاق دهان خود را بر روی شهدها میریزند که سبب تجزیه آن به نوعی قند طبیعی می شود. در نهایت مایع غلیظ تولید شده توسط زنبورها در سلول های شش ضلعی کندو قرار می گیرد. در این مرحله زنبورها با بال زدن، سبب تبخیر آب موجود در عسل می شوند که افزایش غلظت و کیفیت آن را به همراه خواهد داشت.

در نهایت کندو داران برای برداشت عسل تولیدی از ابزار و تجهیزات مناسب استفاده می کنند که تا کیفیت محصول کاملاً حفظ شود. تهیه و تولید عسل آویشن کوهستان با استفاده از شیوه های مدرن سبب بهبود کیفیت و عرضه هر چه سریع آنها به بازارهای فروش داخلی و خارجی شده است.

نکته مهم اینکه نگهداری انواع عسل گون آویشن در ظروف بسته بندی تمیز و باکیفیت اهمیت زیادی در حفظ طعم و مزه اولیه آنها دارد. تولیدکنندگان با رعایت این موارد می توانند در افزایش کیفیت و همچنین طعم عسل ارگانیک نقش بسزایی داشته باشند.

توزیع مستقیم عسل گون آویشن

توزیع مستقیم عسل گون آویشن شرکت های فعال در حوزه توزیع و فروش عسل خمین از شیوه های مختلف برای عرضه این محصولات به بازار سراسر کشور استفاده می کنند. با توجه به افزایش میزان تقاضا برای خرید این محصولات به ویژه در فصل زمستان، شناسایی تامین کنندگان و مراکز تولیدی معتبر اهمیت زیادی در تضمین کیفیت این محصولات دارند.

البته باید خاطر نشان کنیم که قیمت هر کیلو عسل گون آویشن در مراکز تولیدی با نوسانات زیادی همراه است. هزینه های فرآیند تولید و فرآوری عسل از یک سو و همچنین میزان عرضه آنها از سوی دیگر دو عامل مهم در روند قیمت گذاری روزانه به شمار می آیند.

میزان غلظت عسل و درجه کیفی آنها متناسب با نوع تغذیه زنبورها تعیین می شود که در قیمت نهایی فروش نیز تاثیرگذار است. به طور کلی برای خرید و فروش عسل گون اصل از مراکز تولیدی، سفارش از طریق تامین کنندگان فعال در این حوزه و مراکز توزیع مستقیم راهکاری مطمئن می باشد.