مراکز عرضه عسل کنار موم دار طبیعی

عسل کنار که اسم دیگر آن عسل سدر است، در اثر استفاده زنبور عسل از درخت سدر به وجود می آید. این عسل بسیار مقوی است و می توان در اثر استفاده از آن فواید درمانی بسیاری را به دست آورد. قیمت فروش عسل کنار موم دار نسبت به انواع دیگر عسل ها اندکی بیش تر است و شما می‌توانید با خرید عمده آن ها از مراکز عرضع معتبر، عسل موم دار طبیعی را به صورت اقتصادی تهیه نمایید.

مراکز عرضه عسل کنار موم دار طبیعی

راهنما خرید عسل طبیعی کنار موم دار

راهنما خرید عسل طبیعی کنار موم دار

برای بسیاری از افراد اینکه چه نوع عسل و از چه جایی تهیه کنند، یکی از دغدغه های مهم است. در این مطلب ما به شما خواهیم گفت که چه عسلی با کیفیت است و در هنگام خرید به چه نکاتی باید توجه کنید.

عسل خوب، عسلی است که ارگانیک باشد، یعنی برای تهیه آن از هیچ گونه ماد شیمیایی استفاده نشود. بنابراین عسل ارگانیک کنار از منابع شیمیایی عاری است و به هیچ عنوان آغشته به سموم شیمیایی کشاورزی و یا آفت کش های کندو نیست. اما شما باید جدا از خرید عسل های ارزان قیمت خودداری کنید، چرا که این نوع از عسل ها هیچ گونه مزایایی ندارند و سرشار از ماده غیر طبیعی هستند و حداقل خواص را دارند.

از نشانه های عسل طبیعی کنار می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

باید توجه کنید که عسل چه منطقه ای را تهیه می کنید، چرا که عسل طبیعی هر منطقه با توجه به پوشش گیاهی آن منطقه خاص، عطر و طعم مختص خود را دارد.

پس از مدتی استفاده از عسل طبیعی، خواهید دید که بعد از مدتی کریستالیزه یا شکرک زده می شود؛ چرا که در آن از هیچ ماده نگهدارنده ای استفاده نشده است.

عسل طبیعی از خواص منحصر به فردی برخوردار است و به هیچ عنوان عطر و مزه دلنشین خود را از دست نمی دهد.

اما شما در هنگام خرید عسل باید به نکانی هم توجه داشته باشید که در این قسمت به آن ها خواهیم پرداخت:

  • همواره عسل را از افرادی تهیه کنید که به آن ها اطمینان دارید. در واقع بهترین گزینه تهیه عسل از افراد کهنه کار است.
  • به هیچ عنوان از افراد دلال عسل را تهیه نکنید.
  • سعی کنید عسل رس کرده یا همان کریستالیزه را از فروشنده بخواهید.
  • از توجه به مطالب بدون پایه علمی مثل؛ سوزاندن یا نخ کش شدن یا حباب دار بودن عسل، نشان دهنده طبیعی نبودن عسل است؛ خودداری کنید.

نحوه نگهداری از عسل طبیعی موم دار

 

اولین و مهمترین نکته‌ ای که باید در هنگام نگهداری از عسل به آن توجه داشته باشید ظرف نگهداری از عسل می باشد؛ در واقع عسل دارای خاصیت اسیدی است و در نتیجه هر ظرفی برای نگهداری از آن مناسب نمی باشد. به همین دلیل توصیه می‌شود که عسل را در ظرف شیشه‌ ای و یا ظروف پلاستیکی‌‌ مخصوص مواد غذایی، نگهداری کنید. اما اگر تمایل دارید که عسل برای مدت طولانی تر برای شما بماند ظرف شیشه‌ ای بهترین گزینه برای استفاده است. در انتخاب ظرف نیز توجه داشته باشید که ظرف درب مناسبی داشته باشد و محکم بر روی آن چفت شود تا از ورود رطوب، بو و البته مورچه‌ها جلوگیری شود.

اما شواهد بسیاری وجود دارد که ارتباط بین تقویت حافظه و عسل کنار را نشان می دهد. عسل کنار به عنوان یک منبع سوخت مطلوب برای مغز به حساب می آید و مانع از ایجاد استرس متابولیک شده و در رسیدن به خوابی آرام کمک کننده است.

گفته می شود کسانی که روزانه عسل کنار می خورند، کم‌ تر دچار زوال عقل می شوند. در واقع این نمونه از عسل دارای خواص آنتی اکسیدانی است و درمانی طبیعی است که می تواند از زوال عقل جلوگیری کرده و سیستم کولینرژیک مغز و گردش خون را افزایش دهد. با افزایش سن زنان و کاهش استروژن در بدن، آن ها آسیب پذیرتر خواهند شد که این شرایط تأثیر نامطلوبی بر قدرت کلامی و حافظه آن ها دارد. اما آزمایشات نشان دادند زنانی که پس از یائسگی عسل استفاده می کنند، از قدرت حافظه مطلوب تری برخوردارند.

چهار دلیل محبوبیت عسل های طبیعی موم دار

چهار دلیل محبوبیت عسل های طبیعی موم دار درخت کنار که از آن عسل کنار به وجود می‌آید، دارای ارتفاع ۱۰ متری است که برگ هایی کوچک و کشیده دارد. عسل کنار می‌ تواند برای درمان ناراحتی های سیستم گوارش بسیار موثر باشد. این عسل می تواند توانایی دستگاه گوارش را برای داشتن عملکردی مناسب بهبود ببخشد، همچنین عسل کنار در کاهش کلسترول خون بسیار موثر است.

عسل کنار به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود و خواص درمانی بالای آن از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است که در این قسمت به ارائه ۴ مورد از آن خواهیم پرداخت:

  1. عسل نسبت به مابقی انواع کربوهیدرات ها دارای قند بالاتری است و شیرینی زیادی دارد. بنابراین شما باید در استفاده از آن به موارد بسیاری از جمله قند موجود در آن توجه داشته باشید؛ چرا که با استفاده بی رویه می توانید خطراتی را به بدن خود وارد کنید‌.
  2. اگر یک رژیم غذایی متعادل دارید، نباید بیش تر از ۱۰ قاشق چای‌ خوری در روز عسل مصرف نمایید. اما اگر شما به دنبال یک ماده مغذی می گردید، استفاده از عسل به شما توصیه می شود. بهتر است که در ازای استفاده از انواع شکرهای خوراکی که هیچگونه کالری به بدن شما نمی رساند، از عسل استفاده کنید.
  3. همچنین عسل بهترین جایگزین برای مربا در وعده صبحانه است و می توانید برای دریافت انرژی بیش تر، عسل را جای شکلات استفاده کنید. با مصرف یک یا دو قاشق غذاخوری عسل در صبح می توانید میزان کالری مورد نظر تان را به دست آورید، از طرفی بهتر است که قبل از خواب هم یک قاشق غذاخوری عسل میل نمایید، در این صورت بدن شما می تواند مواد مفید مورد نیاز عسل را به خوبی به دست آورد.
  4. در هر قاشق غذاخوری عسل ۶۰ کالری انرژی وجود دارد، بنابراین روزانه به ۱۸۰ تا ۳۰۰ کالری به دست آمده از طریق عسل نیاز داریم.

در واقع عسل کنار بسیار با کیفیت است و دارای ویتامین E و انواع مواد معدنی دیگر است که می تواند به درمان ناتوانی جنسی کمک کند. با استفاده از این عسل انرژی مورد نیاز روزانه بدن کاملاً تامین می شود و شما از یک نمونه قند طبیعی استفاده داشته‌ اید که به بدنتان هیچگونه آسیبی وارد نمی کند. عسل کنار همچنین آرامش بخش خوبی است و برای کسانی که با مشکلات گوارشی دست و پنجه نرم می کنند، بهترین گزینه برای مصرف است.

زنبورعسل برای اینکه انرژی مورد نیاز بدن خود را تامین کند و سلامت بدن را حفظ نماید، سعی می کند که از گل های باکیفیت استفاده نماید. درخت سدر بهترین نمونه برای تغذیه زنبورهای عسل است و آن ها را برمی انگیزاند تا از این نمونه گیاهی استفاده نمایند.

عسل کنار طبیعی بهتر است یا عسل گون؟

عسل کنار که اسم دیگر آن عسل سدر است، از مقوی ترین عسل های تولیدی کشور ایران می باشد که از آن برای تقویت قوای جسمانی استفاده می شود. کنار نام نوعی درخت است که دارای ارتفاعی ۱۰ متری است و برگ های کوچک و قلبی شکلی دارد. این درخت دارای سه رگبرگ برجسته است و میوه ای خوراکی دارد. زمانی که زنبور عسل از شهد گل برگ های این درخت استفاده کرد، عسلی که تولید می شود، به عسل کنار معروف است.

از عسل کنار برای درمان زخم های دستگاه گوارش مثل زخم های روده و معده استفاده می شود. عسل کنار که دارای رنگی کهربایی است می تواند میزان کلسترول بد خون را تا حدی کاهش دهد و از طرفی باعث افزایش کلسترول خوب خون شود، در نتیجه می‌ تواند بسیاری از مشکلات گوارشی را از بین ببرد.

همچنین سرشار از ویتامین سی است و در بهبود سیستم ایمنی بدن بسیار موثر می باشد. در زمانی که به آنفولانزا و یا سرماخوردگی مبتلا هستید، بهترین گزینه استفاده از شربت عسل کنار و آبلیمو است. این شربت می تواند اشتهای فرد بیمار را تحریک کرده و باعث بهبودی سریع مریض می شود.

اما عسل گون و عسل کنار هر دو از خواص درمانی بسیاری بالایی برخوردارند چرا که هر دو از گیاهانی شهدگیری میشوند که خواص دارویی دارند. عسل گون از بوته گیاه گون بدست می آید. عسل گون از میزان ساکارز پایینی برخوردرار است و در نتیجه می تواند باعث تنظیم قند خون در افراد دیابتی شود.

فواید مصرف انواع عسل طبیعی موم دار

فواید مصرف انواع عسل طبیعی موم دار همه انواع عسل از خواص بی نظیری برخوردارند، اما عسل کنار به دلیل تولید شدن از درخت سدر می تواند مزایای بسیار بیش تری از عسل های دیگر داشته باشد. عسل کنار نسبت به عسل های دیگر دارای رطوبت کم تری است، بنابراین طبع خنکی دارد. همچنین رنگ آن نسبتاً قرمز است و این به دلیل میزان فروکتوز بالا در محصول می باشد. بهتر است که آن را با چای کمرنگ و یا آب ولرم مخلوط کنید و سپس میل نمایید تا از مزایای آن بیش تر برخوردار شوید.

افراد متخصص بسیاری بوده اند که بر روی عسل کنار مطالعه انجام داده اند، به همین دلیل در حال حاضر مزایای آن برای همگان روشن است. عسل کنار به دلیل اینکه تیره تر از مابقی عسل هاست از خواص آنتی اکسیدانی بیش تری هم برخوردار است. آنتی اکسیدان ماده ای است که می‌تواند رادیکال‌ های آزاد موجود در بدن را از بین ببرد که این رادیکال ها عامل اصلی ایجاد سرطان اند.

همچنین تاثیرات آنتی بیوتیکی بسیار فعالی دارد و می تواند میکروارگانیسم هایی همچون باکتری ها و قارچ ها را از بین ببرد. عسل کنار دارویی بسیار عالی برای بهبودی انواع زخم هاست و می تواند نیروی جنسی را تقویت نماید. گفته می‌شود که عسل کنار انواع ناراحتی های گوارشی را از بین می برد و دستگاه گوارش را در برابر انواع ناراحتی ها تقویت می نماید. این عسل می تواند کلسترول خون را بسیار متعادل نماید و همچنین کمبود ویتامین سی را جبران کند.

عوامل موثر بر قیمت انواع عسل طبیعی

متخصصین بسیاری هستند که مصرف روزانه عسل کنار را پیشنهاد می‌ دهند. مرکز خرید انواع عسل بسیار زیاد هستند و تهیه آن کار دشواری نیست. عرضه کنندگان عسل تمام تلاش خود را انجام می‌ دهد تا به تعدیل نیاز بازار بپردازد. از طرفی اگر شما تمایل به خرید عسل دارید اما نمی دانید آن را چه مرکز فروشی تهیه نمایید، در این زمینه می توانید از مشاورین سایت ما استفاده کرده و راهنمایی های لازم را از آن‌ ها دریافت کنید.

فروش عسل کنار اعلا به دلیل خاصیت بی نظیر عسل بسیار بالا گرفته است و افراد زیادی هستند که تمایل به خرید آن دارند. به همین دلیل فروشگاه فروش این عسل به صورت یک کیلویی محصول را ارائه می دهد و شما می توانید بهترین آن را در اختیار داشته باشید. از طرفی خرید و فروش آن به صورت عمده امری رایج است و خریداران می توانند با خرید عسل به صورت عمده و حذف کردن دست واسطه، خرید اقتصادی را تجربه نمایند.

عوامل بسیار زیادی وجود دارد که بر کیفیت انواع عسل کنار و در نتیجه بر قیمت عسل عمده تاثیر می گذارد، کیفیت های مختلف آن ها دارای قیمت های مختلفی هم هستند. در حال حاضر تنوع بسیاری از انواع عسل کنار در بازار وجود دارد که از آن می توان به موارد زیر اشاره داشته باشیم.

  • عسل صد در صد طبیعی کنار:

این نمونه از عسل حاصل فعالیت های زنبور عسل می باشد و در فرآیند تولید آن تنها از گل استفاده شده است و سرشار از قند ساکارز و آنزیم پرولین می باشد.

  • عسل تغذیه ای کنار:

اسم دیگر آن عسل شکری است. حاصل فعالیت های زنبور عسل است که زنبور های عسل در فرآیند تولید عسل، علاوه بر شهد گل از تغذیه های کمکی هم استفاده می کنند. ساکارز موجود در آن بیش تر از عسل طبیعی است و از پرولین کم تری برخوردار است.

  • عسل صنعتی کنار:

همان عسل طبیعی است که در فرایند تولید آن هیچ زنبور عسلی نقش نداشته و گذاشتن نام عسل بر روی آن یک اشتباه بزرگ است. تعداد عمده‌ ای از بازار عسل ایران را تصاحب کرده‌ اند و کارخانه های زیادی در تولید این نوع از عسل فعالیت دارند. در روند تولید عسل صنعتی کارخانه های ماکارونی فعالیت ویژه ای دارند، چرا که آن ها فروکتوز و گلوکز مایع خود را در اختیار کارخانه های تولید کننده عسل صنعتی می‌ گذارند.

هر یک از عسل هایی که نام برده شد، دارای تنوع قیمت بسیار بالایی هستند که عسل ۱۰۰% طبیعی از بیش ترین قیمت و عسل های صنعتی ارزان ترین قیمت برخوردارند. گاهی اوقات دیده می شود که قیمت عسل صنعتی در بازار ۵ برابر ارزان‌ تر از انواع عسل ۱۰۰% طبیعی است که همین امر سبب شده است بسیاری از افراد به سمت خرید این نمونه از عسل روی آورند.

صادر کننده عسل طبیعی موم دار کنار

صادر کننده عسل طبیعی موم دار کنار به دلیل کیفیت بالای عسل بدون موم ، خرید عسل کنار با استقبال روبرو شده است و افراد در هر جای جهان تمایل به مصرف آن دارند. کسانی که تمایل به خرید عسل کنار دارند ولی نمی دانند که مرغوب ترین آن را از کجا تهیه نمایند، می توانند مرکز خرید اینترنتی ما مراجعه نمایند. این مرکز خرید عسل کنار را که کاملاً طبیعی تهیه شده است، در اختیار شما خریداران محترم قرار می‌ دهد.

در این زمینه بازار صادرات عسل طبیعی بسیار داغ می باشد و کشورهای کثیری از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی نسبت به خرید آن ها از خود رغبت نشان می دهند و بازرگانان با فروش آن ها در نهایت به سود خوبی خواهند رسید و ارز خوبی را وارد کشور خواهد کرد.