مرکز عرضه عسل گون

زنبور داران در فصل تابستان که فصل گون است، کندوهای خود را به مناطقی که گون های زیادی می روید، برده تا زنبورها از گون تغذیه کنند. بخاطر نوع تغذیه زنبورها، عسل مزه و طعم گیاه گون را پیدا کرده و به همین جهت طرفداران این عسل طبیعی که به نام عسل گون شناخته شده، بسیار است. عسل گون جزء با کیفیت ترین و محبوب ترین عسل ها در بین افراد است. هرساله در حجم بالایی تولید شده و علاوه بر تامین بازار داخلی، در بسته بندی های همراه با موم و یا بدون موم به خارج از کشور صادر می گردد.

مرکز عرضه عسل گون

فواید خوردن عسل برای سلامت بدن

فواید خوردن عسل برای سلامت بدن زنبورداران به طور مستقیم عسل گون را به مراکز پخش ارسال می کنند و مراکز توزیع عسل گون را در بسته بندی های مناسب به دو صورت همراه با موم و یا بدون موم در اختیار فروشگاه ها و مصرف کننده ها قرار می دهند. البته که خرید عسل گون به طور مستقیم از زنبودار، قیمت و کیفیت بهتری نسبت به روش های دیگر دارد. عسل گون در مناطق محدودی تولید می شود و همواره باید برای تهیه عسل گون اصل به همان مناطق توجه کرد.

عسل با کیفیت خاص فوق العاده ای برای سلامتی بدن دارد. به طور کلی عسل باکیفیت خواص بسیاری دارد که در اینجا ما به بررسی چند مورد اصلی آن اکتفا می کنیم: – درمان کم خوابی: عسل با کیفیت سطح انسولین بدن را بالا برده و سبب کاهش اضطراب و بی خوابی می گردد. – درمان کم خونی: عسل با کیفیت در درمان فقر آهن و کم خونی موثر است.

– سرماخوردگی و گرفتگی صدا: عسل با کیفیت با خاصیت نرم کنندگی بافت های حنجره در درمان گرفتگی صدا و درد گلو به خصوص در فصل زمستان مورد استفاده قرار می گیرد. – التیام زخم: عسل با کیفیت خاصیت آنتی باکتریال داشته و برای جلوگیری از عفونت زخم ها و با ترمیم بافت آسیب دیده برای اکثر بیماران دارای زخم توصیه می گردد. – کمک به هضم غذا: عسل با کیفیت به عنوان ملین طبیعی شناخته می شود.

– سلامت قلب: میزان گلوکز بالا در عسل با کیفیت سبب بهبودی کارکرد قلب و تامین انرژی قلب می شود. – ضد پیری: عسل با کیفیت با ترمیم سلول های آسیب دیده و مهار رادیکال های آزاد، از پیری زود رس جلوگیری می کند. – جلوگیری از سرطان: عسل با کیفیت سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و خاصیت ضد سرطانی دارد. – بهبودی مشکلات چشمی: عسل با کیفیت دارای ترکیبات ضد میکروبی و ضد التهابی بوده و برای مشکلات چشمی مانند آب مروارید، التهاب قرنیه و … موثر است.

مهم ترین ویژگی های عسل گون چیست

مهم ترین ویژگی های عسل گون چیست عسل اصل حاصل تغذیه زنبورها از شهد طبیعی گل ها است. از نظر طب سنتی، طبع عسل گرم بوده و علیرغم شیرینی زیاد، کمی مزه تند دارد که سبب شادی در بدن انسان می گردد. راه های مختلفی برای تشخیص عسل اصل از تقلبی وجود دارد اما بهترین راه آن خریداری از فروشندگان و زنبورداران معتبر است. در بازار اغلب عسل ها به رنگ قهوه ای روشن و تیره، زرد و عقیق رنگ است. عطر و طعم عسل با توجه به نوع آن متفاوت است.

عسل اصل چسبندگی فوق العاده ای دارد. هم چنین اصل اصل در برابر شرایط آب و هوایی و نگهداری طولانی مدت، ویژگی ها و رنگ و طعم خود را از دست نمی دهد. عسل اصل هیچ گاه شکرک نمی زند و وقتی در فرایند تولید عسل به جای شهد گل از شکر و یا دیگر ناخالصی ها استفاده گردد، عسل حاصله بعد از مدتی شکرک خواهد زد.

مزایای استفاده از عسل برای پوست

مزایای استفاده از عسل برای پوست عسل یکی از مواد خوراکی پر طرفدار به خصوص در حوزه صادرات است. صادرات عسل باید در بسته بندی های استاندارد و زیبا انجام گردد. برای صادرات عسل باید گواهی بهداشت، تاییدیه های سازمان غذا و دارو و استانداردهای دیگر را به همراه محصول به کشور مقصد ارائه گردد. برچسب استاندارد بر روی بسته بندی های صادرات عسل باید به زبان کشور مقصد ترجمه شود. مهمترین نکته ای که در صادرات عسل باید توجه داشت، آگاهی از تقاضای بازار و ذائقه افراد کشور مربوطه است.

بیش از صد نوع عسل وجود دارد که هر کدام با توجه به نوع شهد مصرفی و زنبورها، عطر و طعم و رنگ خاصی دارند. پس بهتر است برای فروش بهتر و بیشتر در ابتدا نیاز بازار را شناسایی کرده و اقدام به صادرات آن نوع عسل کنید. صادرات عسل به صورت فله ای و یا بسته بندی در شیشه های بطری انجام می گیرد. نوع بسته بندی در جلب رضایت مشتری و قیمت نهایی محصول تاثیر گذار است.

عسل خام به آرامی و به طور موثر به عمق منافذ نفوذ می کند و اگر عسل ارگانیک و خام باشد، استفاده از آن برای پاکسازی منافذ پوست می تواند تأثیر بسزایی داشته باشد، زیرا عسل طبیعی دارای خواص ضد باکتریایی طبیعی است و حاوی آنزیم ها و پروبیوتیک های خوب است. برای پوست 3. التیام زخم برخی از مواد شیمیایی موجود در عسل طبیعی می توانند برخی از باکتری ها و قارچ ها را از بین ببرند.

هنگامی که عسل روی پوست استفاده می شود، می تواند رطوبت را مهار کند و از چسبیدن پوست به پانسمان جلوگیری کند. عسل همچنین می تواند مواد مغذی و سایر مواد شیمیایی که زخم ها را التیام می بخشد، فراهم کند. 4. مناسب برای آفتاب سوختگی علاوه بر اینکه یک شیرین کننده طبیعی در رژیم غذایی شما است، معمولاً در هر آشپزخانه مقداری عسل وجود دارد.

به طور طبیعی مرطوب کننده، ضد باکتری و ضد التهاب است. برای هر نوع خراشیدگی عالی است و همیشه به تسکین آفتاب سوختگی شما کمک می کند. مقداری عسل را روی محل سوختگی بمالید و سپس ماساژ دهید. بعد از 15 دقیقه پوست خود را بشویید

فروش ویژه عسل گون

فروش ویژه عسل گون عسل صادراتی گون یکی از محبوب ترین عسل ها به خصوص در زمینه صادرات است. فروش عسل گون به علت طعم لذیذ و شیرین و طبیعی بودن آن رونق بسیاری دارد. خواص دارویی فوق العاده عسل گون سبب شده تا در حیطه طب سنتی نیز، فروش عسل گون طرفدار داشته باشد.

فروش عسل گون به طور مستقیم از طریق زنبورداران و به صورت فله انجام می گیرد. در این میان مراکز توزیع عسل گون را به صورت فله از زنبوردار خریداری کرده و پس از بررسی کیفیت، آن را در بسته بندی ها و بطری های شیشه ای یا پلاستیکی همراه با برچسب استاندارد به فروشگاه ها و سایر مراکز فروش عسل گون تحویل می دهند.