مرکز پخش عسل صنعتی در بازار تهران

مرکز پخش عسل صنعتی در بازار تهران، یکی از بهترین مراکز در زمینه عرضه و پخش این محصول می‌باشد. چرا که این مرکز مشتری مداری را در اولویت کار خود قرار داده و بهترین و با کیفیت ترین نوع عسل صنعتی را با قیمت بسیار ارزان، در اختیار خریداران و مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. برای خرید عسل صنعتی با کیفیت می‌توانید به صورت حضوری به مراکز پخش این محصول، مراجعه کرده و عسل مورد نظر خود را از نزدیک مشاهده، بررسی و خریداری نمایید. و یا می‌توانید به صورت آنلاین، با کارشناسان فروش این محصول در تماس باشید تا آن‌ها راهنمایی‌های لازم را در خصوص عسل مورد نیازتان به شما ارائه دهند.

مرکز پخش عسل صنعتی در بازار تهران

انواع مختلف عسل با نازل ترین قیمت

انواع مختلف عسل با نازل ترین قیمت عسل، با کیفیت ها و قیمت های مختلفی در بازار وجود دارد. همان طور که می‌دانید قیمت عسل باکیفیت بسیار گران و بالا است؛ اما مراکز عرضه و پخش ما، انواع مختلف عسل مرغوب و باکیفیت را با نازل ترین قیمت به خریداران این محصول در سراسر کشور عرضه میکنند. تا هرکس در هر جایی که هست بتواند آن را به راحتی تهیه، و از خواص آن بهره‌مند شود. از انواع مختلف عسل مرغوب و ارزان که در مراکز ما به فروش می‌رسد می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • عسل چهل گیاه: این نوع عسل همان گونه که از نامش مشخص است نوعی عسل است که از گل‌ها و نباتات مختلفی تولید شده است؛ به همین سبب از مزایای سلامتی بسیاری نیز برخوردار است.
  • عسل گون: گون نوعی گیاه با خواص دارویی فراوان است. زنبور عسل از شهد آن نوعی عسل پر خاصیت و سالم تولید می‌کند که تمام خواص گون را در خود دارد.
  • عسل سبلان: این عسل همان طور که مشخص است از دل کوه های سبلان تولید شده است. عسل سبلان یکی از بهترین و مرغوب ترین نوع عسل ایرانی است. این نوع عسل تمام خواص گیاهان و گل های موجود در این منطقه را در خود جای داده است.

عسل طبیعی به عسلی گفته می ‌شود که زنبورها برای تولید آن از شهد گل‌ ها و گیاهان مختلف تغذیه می‌ کنند. اما در تولید عسل تغذیه ‌ای، برای تولید عسل طبیعی در خوزستان زنبوردار برای تولید عسل در مقدار بیشتر، محلولی از آب و شکر را در داخل و یا کنار کندو می ‌گذارد.

عسل چهل گیاه در بازار طبیعی دارای خواص بسیاری برای بدن است. عسل یک ماده بسیار مغذی، حاوی انواع ویتامین ‌ها و مواد معدنی و مقدار زیادی اسید آمینه و قند هاست که این خود موجب تغذیه سالم شما می‌ شود.

خرید بدون واسطه عسل چهل گیاه از تولید کننده

خرید بدون واسطه عسل چهل گیاه از تولید کننده شما می‌توانید عسل چهل گیاه را بدون واسطه و مستقیم از تولید کننده، با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خریداری نمایید. خرید بدون واسطه سبب می شود که دست دلالان و واسطه ها کوتاه شود و همچنین خریدار می‌تواند مستقیما با تولید کننده محصول در ارتباط باشد و اطلاعات جامع و کاملی را در مورد محصولی که قصد خرید آن را دارد به دست آورد و در نهایت خریدی مطمئن را تجربه کند.

انواع عسل تولید شده در ایران مانند: عسل چهل گیاه اورازان، عسل گون، عسل موم دار، عسل کوهستان، به خاطر کیفیت بالا و قیمت مناسب، مورد توجه مصرف کنندگان و خریداران خارجی این محصول قرار گرفته است. به همین خاطر صادرات عسل یکی از تجارت های درآمدزا و پر رونق می باشد. با فراگیری و آموختن اصول صادرات این محصول، می‌توانید تجارت پر رونقی را برای خود و کشور ایران رقم بزنید.