پخش عمده عسل گون در بازار اصفهان

بهترین عسل گون در بازار فرآورده های زنبور عسل استان اصفهان به فروش می رسد. برداشت عسل گون اصفهان از اوایل خرداد تا اواخر تیرماه انجام می شود. این عسل طعم بسیار خوبی دارد و برای درمان سرماخوردگی ایده آل است. از این رو پخش عمده عسل گون در بازار اصفهان باعث شده که این محصول با قیمت خوبی به دست مشتری برسد و حتی به سراسر کشور نیز صادر شود.

پخش عمده عسل گون در بازار اصفهان

چگونه در صادرات عسل طبیعی ممتاز باشیم؟

چگونه در صادرات عسل طبیعی ممتاز باشیم؟ باید بدانید که امروزه در اکثر استان های ما انواع گیاهان دارویی مفید وجود دارد و همیشه به چشم خود می بینیم که بهترین غذا به نام عسل طبیعی را تولید می کنیم. استخراج عسل موم دار طبیعی دو برابر در درمان بسیاری از بیماری ها موثر است.

ژل رویال طب اسلامی که به آن ژل سلطنتی، شاه انگبین، رویال ژل و ژل زنبور عسل نیز گفته می‌شود، در کنار عسل و گرده گل از مهمترین فرآورده‌های زنبور عسل به شمار می‌رود. که داری خواص بی‌نظیری چه از نظر درمانی و چه از نظر تقویتی و زیبایی است.

ژل رویال در ایران ماده‌ای ژلاتینی، چسبناک و کرم رنگی است که از غدد حلقی زنبوران کارگر جوان ۳ تا ۱۱ روزه که مسئول پرورش لارو‌ها هستند ترشح می‌شود و در شاخون‌هایی که در کندو وجود دارد ذخیره می‌شود.

امروزه شرایط ویژه ای برای صادرات عسل طبیعی و کاملا ارگانیک از استان های جنوبی کشور وجود دارد و تمامی مصرف کنندگان در بازار سراسر کشور می توانند با کارشناسان معتبر در این زمینه و با این شرایط ویژه تماس حاصل نمایند. عسل ماده ای طبیعی و غلیظ است که طبیعی می باشد و هیچ ماده ای به اندازه عسل ارزشمند نیست و از زمان های قدیم برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شده است.

عسل تک نفره تولید شده توسط شرکت بازرگانی ما یکی از بهترین تولیدکنندگان عسل در کشور می باشد. نوسانات نرخ ارز تاثیر بسزایی بر قیمت جهانی عسل صادراتی دارد. عسل گون زرد یکی از مهمترین محصولات صادراتی کشور است. عسل صادراتی عالی و باکیفیت فقط در سایت بازرگانی ما به فروش می رسد. مفتخریم که یکی از فروشندگان اصلی عسل مغذی هستیم.

عسل برای صادرات به بسته بندی خوب و استاندارد نیاز دارد. بسته بندی باید دارای برچسب استاندارد و همچنین اطلاعاتی به زبان انگلیسی در مورد عسل باشد. برای صادرات عسل باید گواهی استاندارد، گواهی بهداشت، گواهی کنترل غذا و دارو و گواهی کیفیت غذایی عسل را دریافت کرد. مطالعه و کسب اطلاعات و داده های صادرات عسل سال های گذشته به آگاهی از شرایط بازار کمک می کند و اطلاع از نرخ ترخیص کاری صادرات عسل نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

قبل از صادرات عسل برای مصرف کنندگان باید فاکتور اولیه برای آنها ارسال شود و کارهای قانونی و گمرکی انجام شود. نوع بسته بندی تاثیر بسزایی در جذب مشتری در خارج از کشور دارد. عسل به صورت عمده صادر می‌شود، در ظروف شیشه‌ای و پلاستیکی شیک در اندازه‌ها و اشکال مختلف بسته‌بندی می‌شود و به روشی معمولی یا خلاقانه و شیک بسته‌بندی می‌شود.

برخی از ظروف مانند کندوی شش ضلعی از ظروف استوانه ای کوتاه و بلند با پوشش محافظ ساخته می شوند. هر چه بسته بندی عسل جذاب تر و باکیفیت تر باشد، امکان جذب مشتری بیشتر و درآمد حاصل از صادرات عسل بیشتر و ارزآوری بیشتر می شود. برچسب های استاندارد و مهر و موم درب برای بسته بندی نیز بسیار مهم هستند.

آنچه باید درمورد عسل گون طبیعی بدانیم

اگر استفاده از عسل را تجربه کرده باشید، متوجه شده اید که رنگ عسل کاملا زرد می باشد و شبیه عسل معمولی است. البته همانطور که گفته شد عسل قرمز متفاوت است و در نتیجه خواص فیزیکی آن با یکدیگر متفاوت است اما این عسل طبیعی معمولا زرد رنگ است. یکی از خواص عسل این است که حاوی آنتی اکسیدان های فراوانی است که برای بدن بسیار مفید است و از آنجایی که عسل ساکارز کمی دارد، افراد دیابتی می توانند از آن استفاده کنند.

افرادی که به عسل حساسیت دارند در استفاده از عسل خام احتیاط کنند. اگر قصد خرید عسل طبیعی را داریم باید اطلاعات کافی در مورد عسل داشته باشیم. اگرچه عسل های دیگری نیز در حال تهیه است، اما بدون شک آشنایی با خواص این نوع عسل، درک بهتری از کاربرد عسل در درمان، پیشگیری و درمان بیماری های مختلف به شما می دهد.

اگرچه نمی توان به طور دقیق تمام خواص عسل گون طبیعی را بیان کرد، اما بسیاری از خواص این ماده طبیعی در طب سنتی به اثبات رسیده است. به همین دلیل متخصصان طب سنتی از این عسل طبیعی اعلا کوهستان برای درمان بیماری های مختلف استفاده می کنند. لازم به ذکر است که خواص عسل در صورت استفاده منظم و اصولی در دوزهای مناسب خود را نشان می دهد.

استفاده کوتاه مدت یا حداقلی از عسل گون تاثیر درمان های خاصی را ندارد. بنابراین آنچه در مورد خواص این عسل طبیعی صحبت می کنیم، استفاده منظم و اصولی از این نوع عسل طبیعی است. برای التیام زخم گلو و ریه بهتر است از درصد بالایی از محصولات ضد باکتری استفاده شود. سیستم ایمنی نیز باید بتواند زخم را ترمیم کند تا زخم در سریع ترین زمان ممکن بهبود یابد. می توانید از عسل گون برای ایجاد خواص ضد باکتریایی برای التیام این زخم ها استفاده کنید.

عواملی که بر کیفیت عسل چهل گیاه تاثیر دارد

عواملی که بر کیفیت عسل چهل گیاه تاثیر دارد عسل چهل گیاه یکی از پرطرفدارترین عسل های پر مصرف در طب سنتی است. معمولا عسل چهل گیاه به صورت عمده به فروش می رسد. فروشنده اصلی عسل چهل گیاه باید قبل از عرضه این محصول از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کند تا محصول خوبی به متقاضیان بدهد. عسل چهل گیاه بزرگ بسیار گرانتر از نمونه های 100 گرمی این محصول است.

عسل چهل گیاه جزء ترکیبات خونساز محسوب می شوند. بنابراین افراد مبتلا به کم خونی شدید می توانند عسل چهل گیاه را در برنامه غذایی خود قرار دهند. همچنین به عنوان یک تصفیه کننده خون عمل می کند. در این زمینه پزشکان سنتی توصیه می کنند که این عسل برای همه افراد استفاده شود. در طب سنتی از این نوع عسل برای درمان آرتروز استفاده می شود. زیرا عسل چهل گیاه درد مفاصل را کاملا تسکین می دهد.

همچنین افراد مبتلا به فرسایش مفاصل با مصرف عسل چهل گیاه به راحتی می توانند این مشکل را درمان کنند. این عسل عملکرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشد، از نفخ شکم جلوگیری می کند و در درمان بیماری های روده تأثیر مهمی دارد. عسل چهل گیاه به دلیل مرغوبیت و محبوبیتی که دارد نسبت به سایر عسل های معمولی گرانتر است.

قیمت عسل به عوامل مختلفی بستگی دارد. بسیاری از افراد سعی می کنند این عسل مرغوب و گران قیمت را با قیمت پایین خریداری کنند. به همین دلیل عرضه کنندگان این محصول عسل چهل گیاه را به صورت عمده خریداری می کنند. زیرا قیمت عسل فله بسیار مقرون به صرفه تر از قیمت این محصول است.

این به این دلیل است که واسطه های کمی در فرآیند فروش و عرضه وجود دارد. کیفیت عسل چهل گیاه یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت این محصول است و هر چه این عسل به صورت ارگانیک تولید شود، کیفیت و قیمت آن بالاتر می رود.

بهترین تولیدکننده های عسل گون در تهران

تولیدکنندگان عسل ارگانیک برای عرضه و فروش بهترین و با کیفیت ترین عسل به خریداران در اکثر نقاط ایران تلاش می کنند. این محصولات بیشتر در بازار داخلی استفاده می شود و درصد کمی به کشورهای دیگر صادر می شود. اکثر تولیدکنندگان عسل گون در تهران سعی می کنند عسل را بین خریدارانی با سلیقه و ویژگی های مختلف توزیع کنند.

عسل گون بهترین عسل تهیه شده توسط کارخانه های سازنده می باشد. از آنجایی که اکثر محصولات موجود در فروشگاه اصلی عسل ارگانیک به نمایش گذاشته شده است، خریداران با این نوع محصول آشنا شده و اقدام به خرید آن می کنند. این فروشگاه ها در اکثر نقاط کشور فعالیت می کنند و به عرضه انواع عسل به خصوص عسل ارگانیک گون می پردازند.

محصولات ارگانیک عسل گون به صورت عمده و با قیمت مناسب به دست خریداران می رسد. این نوع محصول در داخل و خارج از کشور طرفداران زیادی دارد و می توان از آن برای تهیه انواع غذاها استفاده کرد. با حمایت از تولیدات داخلی می توانیم دریچه ورود این محصولات به کشورهای دیگر ایجاد کنیم. چنین محصولاتی باید با استاندارد بالا تهیه و تولید شوند و در بسته بندی مناسب به مشتریان تحویل داده شوند.

عسل ارگانیک دارای خواص فراوانی در بدن است و تولید و فروش عسل در مراکز معتبر این نوع محصولات انجام می شود. عرضه مستقیم عسل اصل مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است زیرا این محصول دارای خواص و فواید بسیاری برای بهبود سلامت قلب و ایمنی بدن می باشد. این عسل طبیعی سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که رادیکال های آزاد را در بدن مسدود می کند.

از نظر طب سنتی عسل گون اصل برای درمان بیماری های مختلف توصیه می شود. خوشبختانه در کشور عمدتا عسل اصل تولید می شود و بازار خرید و فروش این محصول بسیار گسترده است. تولید اولیه توسط واحدهایی انجام می شود که از بهترین شرایط برای تولید این محصول استفاده می کنند.

توجه به نوع بسته بندی به منظور عرضه عسل اصل گون پس از طی مراحل تولید می تواند بر عرضه با کیفیت این محصول تاثیرگذار باشد. عسل باید برای ماندگاری طولانی بسته بندی شود و نمونه هایی از عسل در بسته بندی های بهداشتی و استاندارد در بازار در نظر گرفته می شود.

تولید انبوه عسل گون درجه1

تولید انبوه عسل گون درجه1 شرکت تولید عسل درجه یک در واقع مراکزی هستند که دارای مزرعه کندو هستند که با مدیریت این شرکت ها عسل گون درجه یک را تولید و پس از تولید در بسته بندی استاندارد به بازار مصرف عرضه می کنند. تولید این محصول در وب سایت های فروش آنلاین درج شده است. پخش مستقیم عسل گون درجه یک با حذف واسطه های تولیدکنندگان این محصول انجام می شود که البته نمایندگی های پخش و فروش این محصول به صورت مستقیم اقدام به توزیع عسل درجه یک عسل گون می کنند.

وب سایت های اینترنتی اقدام به توزیع عسل درجه یک می کنند. وب سایت ها این کار را به صورت آنلاین انجام می دهند و یکی از در دسترس ترین مکان ها برای توزیع این محصول هستند و پس از ثبت سفارش می توانید کالا را به تمام نقاط ایران ارسال کرده و از طریق حامل های این وب سایت ها برای خریداران ارسال کنید.

هزینه های حمل و نقل امکان دریافت محصول را در شهر محل سکونت آنها فراهم می کند. آمارها نشان می دهد که استان اردبیل به دلیل داشتن طبیعت بکر، طبیعت منحصر به فرد و استعدادهای منحصر به فرد رشته کوه سهند و سبلان به یکی از مهمترین پایگاه های زنبورداری، تولید عسل خالص گون و صادرات به بازار ملی تبدیل شده است.

تولید چهار هزار تن عسل طبیعی از عسل های مرغوب برداشت شده در اردبیل می توان به عسل گون، آویشن و عسل بابونه اشاره کرد که با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت آماده صادرات به سایر بازارها، صنایع معتبر و مراکز صادراتی می باشد.

صادرات انواع عسل گون به اروپا

عسل طبیعی گون به کشورهای مختلف اروپا و حتی آسیا صادر می شود. این صادرات برای زنبورداران قدرتمندتر و کارآمدتر خواهد بود. اولین موضوعی که در بحث صادرات عسل می خواهیم به آن بپردازیم این است که صادرات عسل گون طبیعی به اروپا محدود نمی شود. تولید انبوه عسل طبیعی و وحشی در ایران را می توان در برنامه صادرات قرار داد.

موضوع بعدی این است که عسل را کجا صادر کنیم. بسیاری از کشورها ممکن است بازار عسل ایران را داشته باشند. عسل گون طبیعی به اروپا به کشورهایی مانند آلمان صادر می شود. البته در برخی موارد آلمان تنها کشور اروپایی واردکننده عسل ایرانی نیست. دانمارک، فرانسه، سوئیس و سوئد نیز با ایران تجارت می کنند، اما زیرساخت های صادرات عسل ممکن است نیاز به بهبود داشته باشد.

در حال حاضر کشورهای آسیایی مانند چین، عراق، امارات، کویت، لبنان و مالزی بیشتر از ایران عسل وارد می کنند. یکی از زیرساخت های آزمایش شده برای صادرات محصولات زنبور عسل کیفیت عسل صادراتی است.

اولین موضوع شناخت استانداردها و مجوزهای صادراتی مورد نیاز کشورهای مقصد است. متأسفانه اکثریت قریب به اتفاق تولیدکنندگان عسل ایرانی دارای استانداردهای تشویقی هستند که این امر منجر به اتخاذ تدابیر سختگیرانه کشورهای مختلف جهان برای واردات عسل از ایران شده و چالش بزرگ اما تعیین کننده ای را برای زنبورداران ایجاد کرده است. استانداردهای بین المللی باید رعایت شود.

نکته دوم مربوط به نوع و طراحی بسته بندی محصول است که تنوع و کیفیت بیشتری را می طلبد. تعرفه های گمرکی و روش های حمل و نقل نیز یکی از مقرون به صرفه ترین مواردی است که هنگام صادرات باید بررسی شود.

مرکز خرید عسل گون در اصفهان

مرکز خرید عسل گون در اصفهان هنگام تهیه عسل دقت کنید که عسل آماده شده خام باشد. عسل گون اصل عسلی است که از کندو برداشت شود و حرارت داده نشود. عسل را گرم کنید که بسیاری از مواد مغذی را از عسل خارج می کند و بیشتر جلا می دهد. برخی از زنبورها عسل را پس از برداشت گرم می کنند که این امر باعث کاهش خواص غذایی و دارویی عسل طبیعی می شود. از این رو مرکز خرید عسل گون در اصفهان این محصول اصل را با قیمت خوبی روانه بازار می کند.